بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۲۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶

یکی از انواع تنقلاتی که بیشترین محبوبیت را دارد، چیپس سرکه ای با برند چاکلز است که شما می توانید این محصول خوشمزه لذیذ را در بازار با قیمت مناسبی خریداری کنید.

این شرکت که با نام چاکلز معروف است محصولات خود را به 81 کشور صادرات می کند و با توجه به کارشناسان متخصصی که دارد توانسته است با توجه به استانداردهای روز دنیا تولیدات خود را در سراسر جهان صادر کند.

این مجموعه با توجه به سلایق مردم انواع مشخصات چیپس و تنقلات دیگر چاکلزهای توپی، ساده و حلقه ای، سبزیحات و همچنین سایز محصولات دیگر را تولید و در معرض فروش قرار داده است که می توان گفت در تمامی هایپر مارکتها می توانید مشاهده کنید.

شما می توانید چیپس را با طعمهای متنوع و با توجه به ذائقه ای که دارید این محصول را تهیه کنید و برای پذیرایی از مهمانان مورد استفاده قرار دهید.

ما برای اینکه انواع چیپس چاکلز را با قیمت مناسبی خریداری کنید، تمامی واسطه ها را حذف کردیم و تا شما مشتریان گرامی این محصول را باکیفیت و با قیمت ارزان تری با توجه به فروشندگان دیگر خریداری کنید.

برای سفارش محصول شما می توانید از طریق این مرکز فروشگاهی با مشاوران فروش آراد برندینگ ارتباط بگیرید و انواع چیپس چاکلز را با طعمهای متنوع با بسته بندی استاندارد از ما خریداری کنید.

زمانی که سفارش شما در بخش فروش ثبت شد، همکاران ما این محصول را در هر نقاطی از کشور که هستید ارسال می کنند.

قیمت چیپس سرکه ای چاکلز

یکی از پر مصرف ترین انواع تنقلات چیپس سرکه ای است که بیشتر در مواقع تماشای فیلم و یا مسافرتها از این نوع تنقلات برای پذیرایی استفاده می کنند.

چیپس سرکه ای چاکلز یکی از محبوب ترین محصولات این برند به شمار می رود که اگر در اکثر هایپر مارکتها می توانید این نوع چیپس را مشاهده کنید.

تولیدکنندگان با توجه به ذائقه مردم انواع طعمهای متنوع چیپس را تولید می کردند که در گذشته چیپس فقط با طعم نمکی و ساده تولید می کردند و امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد خط تولید جدید و پیشرفته انواع طعمهای بی نظیر چیپس را در بسته بندیهای کوچک و بزرگ تولید می کنند.

یکی از دلایلی که چیپس دارای محبوبیت فراوانی است می توان گفت به دلیل منشا اصلی این خوراکی خوشمزه سیب زمینی می باشد که به دلیل خواص بسیار بالایی که این نوع خوراکی دارد در بین مردم دارای طرفداران زیادی است و این نکته هم مهم است که قیمت چیپس سرکه ای چاکلز با توجه به ارگانیک بودن آن بسیار مناسب است.

همانطوری که می دانید اکثر محصولاتی که در کارخانه تولید می شود، خانمهای کدبانو در خانه با مواد اولیه محصولات خوراکی را تهیه می کنند که یکی از خوراکیهای لذیذ که اکثر مردم علاقه دارند چیپس در انواع طعمهای متنوع است که در ادامه به طرز تهیه چیپس خانگی با طعم سرکه می پردازیم با ما همراه باشید.

برای تهیه چیپس سرکه ای خانگی باید بعد از پوست کردن سیب زمینی بطور کامل بشویید و بعد از مراحل شستشو با چاقو به صورت ورقه نازک آن برش دهید و تمامی سیب زمینیهایی که به صورت ورقه ایی برش دادید را درون ظرفی که با سرکه، بکینگ پودر و نمک ترکیب کرده بودید را اضافه کنید و به مدت 30 دقیقه منتظر بمانید و بعد از گذشت 30 دقیقه از ظرفی خارج می کنیم و روی پارچه نخی تمیز قرار دهید تا به صورت کامل خشک شود و بعد از آن روغن را درون تابه ایی قرار بریزید و سیب زمینیها را در تابه بطوریکه که ورقه های سیب زمینی در روغن شناور شده باشد.

قیمت چیپس سرکه ای

تولیدکنندگان در سالهای گذشته فقط چیپس نمکی تولید می کردند و امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد خط تولیدهای مکانیزه انواع طعمهای چیپس سرکه ای، گوجه ای، فلفلی، پیاز جعفری و انواع طعمهای متنوع دیگری در مقدار 65 گرم بسته بندی می شود و با قیمت مناسب با بهترین تخفیف در بازار عرضه می شود.

همانطور که می دانید اکثر مردم به تنقلات علاقه دارند و می توان گفت همیشه در لیست خرید خود چیپس نام برده می شود تا همراه خرید مواد خوراکیهای دیگر این نوع تنقلات را تهیه می کنند.

در سال 1853 مرد ثروتمند نیویورکی برای سرو غذا به رستورانی می رود و سیب زمینی سفارش می دهند و زمانی که آشپزخانه سیب زمینی را سرخ می کند پیشخدمت برای این مرد ثروتمند غذا را روی میز می گذارد.

اکثر بچه ها به چیپس علاقه دارند که مادران نگران این موضوع هستند که مصرف زیاد چیپس به دلیل اینکه سیب زمینی دارای نشاسته است چاق کننده است که باید در مصرف چیپس مراعات کنید.

یکی از محبوب ترین طعم چیپسهایی که تولید شده است چیپس سرکه ای است که با توجه به طعم بی نظیر سرکه یکی از خوشمزه ترین طعمها به شمار می رود که بیشتری فروش را در حوزه تنقلات می باشد و قیمت چیپس سرکه ای با چیپس ساده تفاوتی ندارد.

به دلیل اینکه چیپس در ایران و دنیا دارای طرفداران زیادی دارد تولیدکنندگان سعی بر تولید انواع طعمهای متنوع و جدید دارند تا بتوانند مشتریان خود را حفظ و جذب محصول خود کنند که همین مسئله باعث شده است که امروزه چیپس در طعم و بسته بندیهای متنوع ای تولید می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها