بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲

از انواع ابزار و لوازم پر مصرف می توان به دریل اشاره کرد، و مته دریل شارژی 22 عددی ارزان قیمت از اجزا آن است که به سادگی می توان با نحوه تعویض آن آشنا شد و به سادگی مته کهنه و فرسوده را با مته جدید تعویض نمود.

برای انجام اموری خاص مانند سوراخ کاری باید از دریل استفاده کرد، این ابزار دارای نمونه های بسیار مختلف می باشد که در سایت آراد برندینگ اطلاعات زیادی در این مورد وجود دارد، یک نمونه از این کالا به دریل شارژی معروف است و در این دستگاه سیم برق حذف شده است و از باطری قابل شارژ استفاده شده و به همین دلیل می توان دریل را در هر جا و بدون نیاز به برق استفاده کرد، این ابزار دارای لوازم جانبی مانند مته است که عملا بدون مته کار سوراخ کاری را نمی توان انجام داد، مته دارای انواع اندازه و با جنسهای مختلف تولید می شود و بسته به نوع کار باید از انواع مته استفاده نمود.

مته توسط کارخانه های مختلف تولید و با انواع برند وارد بازار می شود و می توان مته را به صورت عددی و یا در بسته بندی در تعداد مختلف خریداری نمود، اما با خرید بسته های 22 عددی مته دریل شارژی می توان از قیمت این کالا با نرخ ارزان تر استفاده کرد

.

تعویض مته دریل شارژی بسیار ساده و آسان است زیرا برای این کار نیاز به آچار و ابزار دیگر نیست و کافی است تا سه نظام را با دست بچرخانید و مته کهنه و کارکرده را خارج و مته جدید را از سمت صاف وارد سه نظام و سه نظام را دوباره محکم کنید.

ابزار و لوازم صنعتی بسیار زیاد و متفاوتی در بازار موجود است و مته دریل شارژی 22 عددی نمونه ای از انواع این ابزار با خرید و فروش و مصرف بسیار زیاد است و می توان این کالا را در انواع بسیار مختلف و متفاوت با قیمت بسیار مناسب در بازار پیدا کرد، این ابزار را می توان در انواع مختلف به صورت تک و یا مجموعه ای و در تعداد زیاد خریداری نمود.

مته دریل دارای نمونه های بسیار مختلفی است که هر جنس از این کالا می تواند دارای قیمتی متفاوت باشد و هر صنعتگر با توجه به نوع نیاز خود می تواند مته را با جنس و در قیمتی مخصوص خریداری و استفاده نماید.

مته فلزات سخت

در هنگام خرید محصولات ساختمانی توجه نمایید که مته ی فلزات سخت با دیگر وسایل بسیار تفاوت دارد و نباید به جای یکدیگر از آن استفاده نمایید. از فلزات سخت میتوان به تیتان، تانتال، وانادیوم و فلزات مشابه اشاره نمود.

در فروشگاه های لوازم ساختمانی خرید ست مته فلزات سخت به آسانی مهیا است و امروزه این محصول از تنوع قیمتی زیادی برخوردار میباشد. این محصول در بسته بندی های 6 عددی تا 100 عددی موجود است و بنابر نیاز و کاربرد آن مصرف کننده میتواند آن را تهیه نماید. معمولا جنس این مته ها از کبالت است که قدرت زیادی در تخریب و شکاف دارد.

در کنار انواع مته های فلزی، مته چهار شیار فلز وجود دارد که جهت کنده کاری روی بتن و مصالح ساختمانی کاربرد دارد. سایز این محصول 12 بوده و اندازه ی آن 160 میلی متر می باشد. جنس محصول از فولاد کاربید است که از مقاومت زیادی برخوردار است.

شما می توانید جهت خرید مته چهار شیار فلز به فروشگاه ها و مراکز عرضه ی این محصول مراجعه و نسبت به خرید آن اقدام نمایید. این محصول با نام مته دو الماسه هم شناخته میشود به سبب داشتن دو زائده روی سر آن و نیز به این نکته توجه نمایید که از کنده کاری روی فلز با این مته خود داری نمایید، چرا که باعث ذوب شدن آن میشود.

مته کبالت 11

اعدادی که در کنار نام این محصولات درج شده است نشان دهنده ی سایز مته بوده و متقاضیان می توانند بر اساس این اطلاعات محصول مورد نیاز خود را تهیه فرمایند.با توجه به نوسانات بازار کشور قیمت مته کبالت 11 را به طور دقیق نمی توان اعلام نمود، اما توجه داشته باشید که مجموعه ما توانسته با تثبیت قیمت ها به مشتریان خود و اقتصاد کشور خدمت نماید.

مته های کبالت به محصولاتی گفته می شود که در ساختار خود دارای ترکیبی از فولاد و سایر فلزات باشند، به طور میانگین در انواع مختلف این ابزار پنج تا هشت درصد کبالت مورد استفاده قرار می گیرد.به این موضوع توجه داشته باشید که عنصر مته کبالت 11 دارای دمای ذوب بسیار بالایی بوده و این امر سبب می شود برای استفاده در سخت ترین شرایط کاربرد داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها