بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹

از هنرهای جذاب و پرطرفدار عروسک سازی و ساخت آنها به عنوان جاکلیدی نمدی فانتزی بوده که از قدیم محصولات نمدی دارای طرفدارن زیادی بوده و علاوه بر داشتن قیمت مناسب از خرید و فروش مناسبی هم در بازار برخوردار بوده است.

به دلیل طرحها و رنگهای زیبای نمد بیشترین کارهای دستی با این نوع محصولات انجام می شود و محصولات زیاد عروسکی و تزئینی با این نوع پارچه ساخته می شود.

یکی از این نوع محصولات که فروش آن در بازار رواج یافته جاکلیدی می باشد که در طرحهای عروسکی زیبا ساخته می شود و بیشترین طرفدار را در بین خانمها دارد.

برای ساخت این نوع از محصولات عروسکی در خانه نیاز به وسایل خاصی نیست و تنها با یک قیچی و نخ و سوزن می توان بهترین نوع این محصولات را تهیه کرد.

برای اینکه به راحتی بتوانید از این محصولات با قیمتهای پایین بهره ببرید، باید به مراکز معتبر فروش این محصولات مراجعه کنید.

این مجموعه بزرگترین تولید کننده محصولات نمدی و فانتزی در ایران می باشد که شما می توانید بدون نیاز به حضور در محل و از طریق اینترنت خرید کنید.

برای دیدن تمامی محصولات در ابتدا به سایت مجموعه آراد برندینگ مراجعه کنید و با ثبت سفارش منتظر تماس مشاوران باشید تا در اسرع وقت با قیمت مناسب سفارش خود را تحویل بگیرید.

قیمت جاکلیدی نمدی

روش ساخت و تولید این محصولات به شکلی می باشد که در ابتدا باید الگوی خود را انتخاب کنیم و بعد از آن باید پارچه ها را خریداری کنیم.

اندازه و رنگ پارچه های نمدی به طرح و سایز جاکلیدی ما بستگی دارد و میزان زمان ساخت نیز به ریزه کاریهای طرحی که قرار است ساخته شود بستگی دارد.

بدون شک شما نیز علاقه به این محصولات جذاب و رنگی دارید پس دعوت می کنیم در ادامه همراه ما باشید تا نمونه های جدیدی را به شما معرفی کنیم.

یکی از کادوهای بسیار جذابی که بدون مناسبت می توان به افراد داد طبیعتا جاکلیدی می باشد که طرحهای فانتزی و نمدی از پر فروش ترین این محصولات می باشد که به دلیل تنوع رنگی دارای انرژی مثبت زیادی می باشد.

همیشه محصولات تولید شده با پارچه دارای قیمت ارزانی بوده و به خصوص قیمت جاکلیدی نمدی از انواع فلزی و چوبی آن مناسب تر است.

به دلیل فانتزی بودن این محصولات امروزه علاوه بر استفاده به عنوان یک جاکلیدی از این نوع محصولات نمدی به عنوان یک کلکسیون نیز استفاده می شود.

این نوع جاکلیدیها به عنوان یکی از کادوهای تکمیلی و خاص برای روز ولنتاین استفاده می شود و طرحهای خرسی قرمز رنگ آن یک کادوی جذاب در این روز می باشد.

به دلیل فروش بالای این محصولات بسیاری از افراد برای کسب درآمد بالا امروزه روی به ساخت این محصولات آورده اند.

یکی از دلایل خاص بودن این نوع از جاکلیدیها به دلیل این است که اکثر طرحهای آنها شخصیتهای کارتونی و قهرمان بوده که بزرگترین دلیل فروش بالا بوده است.

جاکلیدی نمدی دیواری

امروزه کلید وسیله ای است که دست همه دیده می شود و افراد بسیاری برای این که این وسیله را گم نکنند نیاز به جاکلیدی دارند تا روزانه از آن استفاده کرده و جای آن را مرتب کنند جاکلیدی دیواری در انواع نمدی، چوبی، چرم و غیره ساخته می شود که زیبایی بسیاری دارد.

الارقم اینکه به منظم بودن جای کلید مکان مشخصی می دهد زیبایی آن برای انواع دکوراسیون منزل حاعظ اهمیت است بسیاری دیگر این جاکلیدیها فانتزی و مدرن می باشد که مبنی ما سلیقه افراد است بسیاری دیگر از این جا کلیدیها سبدی بوده و جای گوشی یا کارت بانکی را در خود دارد و انقدر مدلهای این محصول در بازار متنوع است که قدرت انتخاب شما را بشدت بالا می برد.

یکی از پارچه های زیبا که تراکم زیادی دارد و مات است پارچه نمدی و پارچه متقال می باشد که می توان با آن انواع جاکلیدی نمدی دیواری تولید نمود بسیاری از کارگاه های سمت شمال کشور مشغول به این کار هستند نمدها طرحها و رنگهای بسیار زیادی دارد که می توان از آن بهره گرفت و انواع جاکلیدی را با آن تولید کرد با پارچه های نمدی می توان طرحهای بسیار زیبایی درست کرد زیرا این پارچه خواب بسیار کمی دار.

از این جهت گزینه مناسبی حتی برای ساخت انواع عروسک می باشد همینطور که انواع عروسک و اشکال را درست کرده و روی جاکلیدیها نصب می کنند عده ای بر این باورند که قدیمی ترین پارچه جهان پارچه نمدی می باشد و شواهدی که وجود دارد گواه این مطلب بوده است در کتب آمده که تاریخچه این پارچه به 6500 سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد و از انواع پارچه های قدیمی بافتنی قدیمی تر و سال خورده تر است نمونه کارهای بسیاری از این محصول در اینترنت به فروش می رسد عمد این جاکلیدیها نسبت به سایر انواع آن بیشتر است به همین منظور انواع دسته کلید نمدی را دست اغلب مردم می بینیم همچنین جنس قلاب و زنجیر آن بسیار عالی می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها