بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۵

در قدیم مردم بسیار بیشتر به سلامت خود اهمیت می دادند و کمتر دچار بیماری می شدند اما امروزه که شاهد انوع بیماریها هستیم بسیاری از مردم به دنبال داروهای طبیعی از جمله زرشک سیاه هسته دار می باشند که می تواند کوهی پفکی باشد که سرشار از خواص و ویتامینهای گوناگونی می باشد.

طبع زرشک سرد و خشک می باشد که دارویی بسیار موثر برای پایین آوردن درجه حرارت معده و به طور کل در از بین بردن حرارت بدن بسیار مفید باشد

.

بسیاری از متخصصین معتقد هستند که برای بهره بردن هر چه بیشتر از خواص زرشک بهتر است آن را به همراه میخک و یا شکر سرخ استفاده کرد زرشک دارای کالری بسیار بالایی نیز می باشد به طوری که هر 100 گرم آن 349 کالری دارد پس از یک ماده غذایی بسیار مفید و مغذی می باشد زرشک همچنین می‌ تواند سبب تنظیم شدن یون کلسیم بشود زیرا حاوی بربامین می باشد ضمن اینکه مزایای دیگری نیز در خصوص زرشک در مقالات سایت آراد برندینگ توسط متخصصان مطرح شده است که شما می توانید آنها را نیز مشاهده نمایید.

وقتی غلظت یون کلسیم تنظیم بشود سلامت قلب و عروق نیز بسیار افزایش پیدا می ‌کند و شما می‌ توانید با مصرفزرشک پفکیبه بهبود و سلامتی قلب و عروق خود بسیار کمک کنید و مانع از حملات قلبی و دیگر بیماریهای مربوط به قلب و عروق بشوید زرشک دارای خواص بسیار فراوان دیگری نیر می باشد که در ادامه با هم به آنها خواهیم پرداخت

.

فروش زرشک سیاه

زرشک سیاه به دلیل وجود ماده‌ای به نام بربرین می‌ تواند انسولین و قند خون را تنظیم کرده و در کاهش آن مؤثر می‌ باشد به‌ همین‌ جهت افرادی که دچار ابتلا به بیماری دیابت و قند می‌ باشند برای جلوگیری از افزایش قند خون خود می ‌توانند این ماده را به‌ صورت روزانه مصرف کنند.

از دیگر خواص فوق ‌العاده‌ی زرشک سیاه خشک‌ شده این است که حاوی مقادیر بسیار زیادی از انواع ویتامینهای آ و سی بوده که در مقابله با رادیکالهای آزاد بسیار تاثیر گذار عمل می‌ کند ضمن اینکه به شما توصیه می شود تا این محصول را از مراکز معتبر فروش زرشک سیاه با قیمتی مناسب و با کیفیتی ممتاز تهیه نمایید.

زرشک به کلاژن سازی پوست و جوانسازی آن کمک زیادی می ‌کنند به ‌همین ‌جهت در رفع جوشها و آکنه‌ ها و لکهای پوستی مؤثر بوده و ظاهری بسیار زیبا و پوستی شفاف و درخشان به ارمغان می ‌آورد همچنین باعث مقاوم شدن مو سر می ‌شود که از ریزش آن جلوگیری می ‌کند علت این امر نیز بهبود گردش خون و خون‌ رسانی به تمامی اعضای بدن است که این فرایند باعث تقویت ریشه مو می ‌شود در واقع خوردن زرشک تاثیر بسیار زیادی در زیبایی پوست و مو دارد و در کمک به جلوگیری از پیری زودرس بسیار مؤثر است.

قیمت زرشک سیاه هسته دار

یکی از دلایلی که سبب محبوبیت بسیار بالای زرشک سیاه هسته دار در بین مردم شده است سرشار بودن از انواع ویتامینها می باشد و بربامین یکی از مواد بسیار ارزشمند آن می باشد که می تواند سبب تقویت مغز و بهبود عملکرد هر چه بهتر آن بشود زیرا سرشار از بربرین می باشد و در نتیجه برای مغز نیز بسیار مفید می باشد.

با توجه به افزایش بسیار زیاد مردم از انواع غذاهای پرچرب و نیز روغنهای غیر استاندارد پس نیازمند دارویی طبیعی برای چربی‌ سوزی بدن می باشند کهکنسانتره زرشکبهترین گزینه است و می توانید آن را به شکل دم نوش و یا در غذا استفاده کنید.

اگر دارای اضافه وزن هستید و به دنبال راهی بسیار مطمئن و عالی برای کاهش وزن می باشید که سلامتی شما را نیز تضمین کند به شما گنجاندن زرشک در برنامه غذایی و مصرف مداوم از آن بسیار توصیه می شود به علاوه قیمت زرشک سیاه هسته دار بسیار ایده آل می باشد و به راحتی قابل تهیه می باشد.

زرشک همچنین می ‌تواند انواع میکروبها را در بدن شما از بین ببرد زیرا دارای خاصیت آنتی باکتریال و آنتی بیوتیکی می باشد.

زرشک سیاه نیز می تواند سبب درمان انواع عفونتهای مرتبط با گلو، روده، معده و ریه می باشد و می ‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را در مقابل اکثر رو عفونتها بالا ببرد و شما را بسیار مقاوم تر از قبل بکند.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با دیگر خواص شگفت انگیز زرشک سیاه آشنا کنیم

.

اگر صفرا به درستی کار نکند سبب مشکلاتی بسیار حاد در دستگاه گوارش می شود که دو بیماری بسیار شایع آن یعنی یبوست و سنگ کیسه صفرا از مواردی است که بر اثر ترشح نادرست صفرا ایجاد می شوند.

متخصصین طب سنتی در تحقیقات بسیار گسترده به این نتیجه رسیده اند که برای شستشوی کبد و همچنین سم زدایی کیسه صفرا بهترین گزینه استفاده از زرشک سیاه به شکلمیوه زرشکیا شربت می باشد زیرا یک داروی طبیعی بسیار موثر در سم زدایی برای شستشوی بسیار عالی کبد و کیسه صفرا می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها