بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴

هزینه خرید کپسولهای آتش نشانی تابع فاکتورهای مختلفی می باشد و از این رو قیمت کپسول آتش نشانی co2 یک کیلویی نیز بر اساس مجموعه فاکتورهای مختلفی تعیین می شود و به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت و واحد را برای این وسیله در نظر گرفت و اختلاف قیمتهایی در مورد آن به چشم می خورد.

آتش سوزی همیشه به دلایل متعددی در کمین مکانهای مختلف است و معمولا یک حادثه زیان بار بوده و جدا از بار آوردن خسارات مالی شدید ممکن است خسارت جانی نیز در پی داشته باشد که به هیچ عنوان جبران پذیر نمی باشد و در اینجا است که اهمیت وجودکپسول آتش نشانیدر هر مکانی خود را نشان می دهد.

مجموعه ما سایت معتبر آراد برندینگ به شما این امکان را می دهند که درجه یک ترین انواع کپسول آتش نشانی را در هر تعدادی با مناسب ترین قیمت ممکن به صورت آنلاین سفارش دهید و ایمنی محل زندگی و کار خود را تضمین کنید.

بسیاری از مردم گمان می کنند که آتش سوزی تنها در مکانهایی که سوخت یا مواد قابل اشتعال وجود دارند اتفاق می افتد اما این یک تصور اشتباه است چرا که آتش سوزی حتی بدون وجود سوختهای قابل اشتعال نیز در هر مکانی ممکن است اتفاق بیفتد و خسارات هنگفتی به بار آورد.

همانطور که گفتیم آتش سوزی می تواند دلایل مختلفی همچون انفجار منابع گازی، مشتعل شدن سوختهای قابل اشتعال، اتصالی جریان الکتریسیته، سوختن وسایل برقی و غیره داشته باشد و نوع کپسول وسیستم اعلام حریققابل استفاده در این آتش سوزیها برای اطفاء حریق با توجه به دلیل آتش سوزی متفاوت است

.

قیمت کپسول آتش نشانی co2

در چند سال اخیر و با افزایش آگاهی عمومی نسبت به اهمیت اطفاء حریق کنجکاوی و پرس و جو نسبت به قیمت کپسول آتش نشانی co2 افزایش یافته است و حتی افرادی که در حال حاضر قصد خرید این وسیله ایمنی را ندارند در مورد قیمت آن کنجکاو هستند اما بهتر است پیش از اهمیت به قیمت این کپسولهای ایمنی از خود بپرسید این کپسولها در مقابل قیمتی که داشته چه مزایایی دارند.

همه ما برای تاسیس محل کار خود در هر زمینه و حرفه ای یا برای ساخت خانه و محل زندگی خود هزینه های قابل توجهی برای ساختمان، تجهیزات و امکانات پرداخت می کنیم و متاسفانه گاهی به علت آتش سوزی و عدم کنترل به موقع آن تمام یا بخشی از سرمایه ما طعمه حریق می شود و حتی ممکن است سلامتی و جان افراد حاضر نیز به خطر بیفتد پس قیمت کپسول آتش نشانی در مقابل چنین خسارات احتمالی بسیار ناچیز است.

با توجه به گسترش بی نظیر وسایل الکتریکی در چند سال اخیر آتش سوزی ناشی از وسایل الکتریکی و جریان الکتریسیته بسیار افزایش یافته است و در مقابل تقاضا برای خریدکپسول co2یا کربن دی اکسید نیز افزایش یافته چرا که این نوع کپسولها برای آتش سوزیهای ناشی از جریان الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند.

در مورد قیمت کپسولهای co2باید گفت که با توجه به کیفیت کپسول، برند تولید کننده کپسول، حجم یا چند کیلویی بودن کپسول، محل و نوع خرید کپسول از نظر حضوری یا آنلاین بودن، شکل خرید از نظر مستقیم یا غیر مستقیم بودن و تعداد خرید از نظر عمده یا جزئی بودن، قیمت نهایی کپسول تعیین می شود

.

کپسول آتش نشانی بیوورسال تهران

در هر منزلی لازم است تا به منظور امنیت بیشتر کپسول آتش نشانی بیوورسال تهران باشد تا در هنگام بروز خطر به سرعت بتواند به رفع آن اقدام کنید.

زمانی که برای شما اتفاقی افتاد باید حتما دست به کار شوید و پس ازاعلام حریقبه مراکز آتش نشانی و تا پیش از رسیدن آتش نشانها از محفظه ی قرار داده شده برای کپسول آتش نشانی بیوورسال استفاده کنید و پس از تکان دادن محتویات درون آن ضامن تعبیه شده برای آن را بکشید و سپس اهرم را در دست داشته باشید و پس از اینکه سر شیلنگ را به سمت هدف گرفتید اهرم را خم کنید و اقدام به خاموش کردن آتش کنید.

کپسول آتش نشانی نمونه ی کوچک شده ی یک آتش نشان را برای شما بازی می کند و برای کوچک ساخته شده است تا شما بتواند در محلی که حضور دارید امنیت لازم را بر قرار کنید حتی اندازه ی خیلی کوچک برای آن تدارک دیده شده است که مخصوص نصب در اتومبیل می باشد و در هنگام بروز حادثه به کار می آید

.

داشتن لوله ی انتقال مناسب و سر لوله گشاد به سریعتر خاموش شدن آتش کمک می کند و باعث می شود تا از پیشروی آن جلوگیری به عمل بیاید.

برای مدلهای بزرگ این محصول نیز چرخ هم تدارک دیده شده است تا حمل و نقل آن بهتر صورت پذیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها