بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

یکی از مهم ترین فعالیتهای روزانه همه افراد خانواده و به ویژه بانوان خانه دار در منزل، شستشوی بدن، لباس و لوازم منزل می باشد که از این رو در همه منازل مسکونی شیرآلات متعددی قرار داده شده تا بدین منظور مورد استفاده قرار گیرد و علاوه بر کارآیی و عملکرد صحیح این شیرآلات، زیبایی و دوام آن نیز می تواند برای خانواده ها اهمیت داشته باشد و همین طور نیز هست.

یکی از کالاهای پسیار پر کاربرد در منازل ساختمانی، ویلایی و ادرات که در سایت آراد برندینگ، وجود دارد، شیرآلات بهداشتی به رنگ برنجی مشکی وشلنگ حصیریاست که بسیار از این نوع شیرالات در سرویسها و حمامهای منازل لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.

شیرالات اکثر فلزی هستند یا برنجی و یا استیل که حتی دیده می شود که این شیرالات غیر فلزی نیز می تواند باشد که این محصول در جاهایی قرار می گیرد که کمتر از ان استفاده می شود وگرنه به زودی خراب می شوند یعنی دارای یک عمره مفیدی هستند و عمرشان از اجناس فلزی کمتر بوده است

.

شیرآلات بهداشتی ساختمانی

ما در ایران بر اثر زمان تکنولوژیمان پیشرفت می کند یکی از تکنولوژیهایما ساخت شیرالات چشمی است که این شیر الات بسیار در صرفه جویی در مصرف اب تاثیر دارد و وقتی دست به سمتش می بریم شروع می کند به خارج کردن اب با یک فشار مشخص و وقتی دست را می کشیم اب از ان خارج نمی شود و همین باعث می شود اب بسیار صرفه جویی شود.

امروزه خوشبختانه توانسته ایم که در کشوره عزیزمان ایران شاهد ساخت شیرالاتی باشیم که دارای حسگری هستند و این شیرالات حسگر باعث می شود در مصرف اب صرفه جویی داشته باشیم و این یک نوع پیشرفت در تکنولوژی به شمار می اید.

در حال حاضر شرکتهایتولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی و انواع شیرآلات کلاسیک و اهرمی با طراحی این محصولات به شکلهای زیبا و جذاب در تلاش جذب مشتریان فراوان در شهرهای مختلف کشورها هستند و بدون شک شیرآلات چشمی از جدیدترین نمونه هایی است که با استفاده از آن می توان در مصرف آب صرفه جویی فراوانی کرد.

یکی از موضوعات مهمی برای انتخاب شیر ظرفشویی که همگی باید دقت کنند این است که قیمت مناسب تری و کیفیت بالایی داشته باشد و باید خاطر نشان کنیم که سبک طراحی شیرالات باید طوری باشد همه پسند باشد و استانداردها را در طراحی ان بکار برده باشند، شیرالات لمسی یکی از راحت ترین شیرهای است که مورد استفاده عموم قرار می گیرد

.

همانطور که می دانید برای این که وسیله ای مثلا شیرالات که ممکن است به زودی دچار زنگ زدن و حداقل دچار لک زدن بشود از شیرالاتی استفاده شود که ضد لک باشد و همین باعث می شود از زیبایی شیرالات شما حتی مقداری کمتر نشود.

این محصول بی نظیر به هیچ عنوان لک نخواهد زد به دلیل انکه الیاژ ساختش به گونه ای است که در مقابل اب لک نمی زند و از زیبایی شیرالات شما کم نخواهد شد.

قیمت شیرآلات تهران

شیرآلات چشمی معمولا در دستشویی ها استفاده می شوند و نمی توان از آنها در آشپزخانه و حمام استفاده کرد و شرکت های تولیدی فقط نمونه هایی که روی سنگ روشور نصب می شوند را تولید می کنند به همین دلیل نیاز است تا قبل از نصب حتما جای پریز برق در نظر گرفته شود.

نگهداری و استفاده‌ از شیر برقی به نسبت شیر های معمولی از حساسیت بیشتری برخوردار است و باید به قسمت های الکترونیکی توجه بیشتری شود چراکه با نفوذ آب به این بخش ها کارکرد آن دچار اختلال می شود.

جنس لعاب و کیفیت برنج استفاده شده در شیر یکی از عوامل مهم در قیمت شیرآلات تهران و حتی نمونه های معمولی و رایج هستند و معمولا برخی جنس های ارزان قیمت از برنج سبک و یا داری ناخالصی استفاده می کنند که خرید آنها پیشنهاد نمی شود چراکه که به مرور زمان دچار خوردگی و بلا استفاده شدن آن خواهند شد

.

برای تمیز کردن این گونه شیرآلات باید از مواد مخصوص تمیز کردن شیرآلات کروم، که در بازار برند های مختلفي از آن وجود دارد استفاده نمود زیرا در فرمولاسیون آنها مواد اسیدی و خورنده وجود ندارد تا بدین طریق لعاب کروم تخريب نشود.

برخی نمونه های برقی از باتری استفاده می کنند که می بایست از نمونه های باکیفیت در زمان تعويض استفاده کرد که ولتاژ آن با نمونه اولیه همخوانی داشته باشد زیرا ولتاژ کمتر مانع از راه اندازی و ولتاژ بیشتر، به قطعات برقی شیر چشمی آسیب می زند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها