بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

امروزه یکی از وسایل ضروری بهداشتی کودکان و نوزادان پوشک بهداشتی است که پوشک سایز بزرگ معمولی برای بچه نوپا استفاده می شود و سایزهای کوچک تر آن را برای نوزادان استفاده می کنند.

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را در انتخاب پوشک مناسب برای فرزندانتان یاری کنیم شما می توانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ اطلاعات کامل تری در مورد پوشکها و قیمت آنها به دست آورید.

به طور کلی این نکته را مد نظر داشته باشید که قیمت بالای یک نوع پوشک به این معنی نیست که آن پوشک بهترین پوشک برای کودک شما است ممکن است پوشکی با قیمتی پایین تر برای پوست کودک شما مناسب تر باشد.

قیمت پوشک کالمرز

پوشک ها انواع مختلفی دارد که قیمت آنها بخصوص قیمت پوشک کالمرز به صورت عمده در بازار داخلی بسیار متفاوت است هنگامی که نوزاد شما به دنیا می آید یکی از نیاز هایی که باید به آن توجه داشت تهیه پوشک مناسب برای او می باشد.

نوزادان کنترل ادرار و مدفوع خود را ندارند و به طور کلی برای کودکان در سنین پایین از پوشک بچه استفاده می شود.

در گذشته این کالا محدود بود و خیلی خاص به شمار می رفت و هر کسی نمی توانست از آن برای نوزاد خود استفاده کند و معمولا از پوشک های مختلفی با جنس های متفاوت استفاده می شد.

اما امروز استفاده از پوشک بچه بسیار رایج شده است و اکثریت افراد توانایی تهیه و استفاده از آنها را برای نوزادان خود دارند، پوشک بچه کالمرز نیز نمونه ای از پوشک هایی است که امروزه در حال تولید و عرضه می باشد.

استفاده از پوشک کالمرز و انواع پوشک های مناسب برای حفظ سلامت کودکان ضروری است و سبب جلوگیری از به وجود آمدن بسیاری از بیماری های عفونی، کلیوی، تناسلی و غیره می شود.

دقت کنید شما باید سایز پوشک را مناسب با سن و وزن فرزند خود را تهیه کنید.

روی بسته بندی پوشک کالمرز معمولا سایز آنها نوشته شده است و جدول سایز بندی براساس سن نوزاد روی آن قرار دارد و شما می توانید با توجه به جدول سایز بندی، پوشک مناسب نوزاد خود را خریداری نمایید.

پوشک بچه بزرگ

در کنار پوشکهای چند بار مصرف پوشک بچه بزرگ یک بار مصرف نیز وجود دارد که بهداشتی تر و راحت هستند ولی هزینه های آن به نسبت زیادتر است پوشکهای نواری جزو اولین پوشکهای تولید شده هستند این پوشکها باید مانند کهنه ها با لاستیکی مخصوص استفاده شوند و تنها مزیت آن نسبت به کهنه یک بار مصرف بودن آن است ولی مدت استفاده از آن بسیار کوتاه است پوشکی که استفاده از آن مرسوم تر است یا همان پوشکهای معمولی که در دو سمت آن چسبهایی وجود دارد که روی شکم کودک بسته می شود وانواع آن در بازار موجود است.

این نوع پوشکها در برندهای متفاوتی تولید می شود و سایزهای مختلفی دارد که شما می توانید بسته به وزن و جثه فرزند خود سایز مناسب را پیدا و استفاده کنید خوبی این پوشکها این است که برای نوزادان نارس که با وزنهای کم به دنیا می آیند هم قابل استفاده است در برخی از برندها در سایزهای صفر و یک که برای نوزادان تازه به دنیا آمده استفاده می شود انحنای بند ناف وجود دارد تا فشاری بر روی بند ناف بچه وجود نداشته باشد و از رسیدن رطوبت ادرار به بند ناف جلوگیری شود.

این پوشکها در کنار ظاهر مشابهی که دارند تفاوتهای جزئی نیز دارند که در راحتی شما و کودکتان موثر است مانند نشانگر رطوبت که با تغییر رنگ به والدین زمان تعویض پوشک را نشان می دهد مورد دیگر کشهایی است که در کمر و کناره های ران کودک دوخته شده این کشها کمک می کند تا هم کودک راحت تر فعالیت کند و هم امکان پس دادن از کناره های پای کودک به حداقل برسد مدل دیگر پوشکهای عطری است که تا حدی می تواند بوی نا مطبوع پوشک بچه را کاهش دهد ولی آن را از بین نخواهد برد و بهترین راه تعویض سریع کودک است تا علاوه بر از بین رفتن بوی نا مطبوع پاهای کودک دچار سوختگی نشود این نکته را هم در نظر بگیرید که ممکن است کوکان حساسیت بیشتری به این نوع پوشکها داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها