بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

یکی از بهترین سرگرمیها برای منزل و دورهمی بازی فکری می باشد که خصوصا در این روزهای کرونا و در خانه ماندن بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

قیمت بازی فکری برای بزرگسالان و یا کودکان با توجه به نوع بازی و قطعات و متریال به کار رفته در آنها تعیین می شود و شما می توانید با توجه به علاقه مندی و گروه سنی که دارید انواع بازیهای هیجانی، فکری، رقابتی و غیره را انتخاب نمائید.

خرید عمده بازیهای فکری از سایت آراد برندینگ نیز علاوه بر آنکه شما را از بازیهایی بسیار مهیج و جذاب بهره مند می کند باعث می شود که شما از قیمتهای خوب و مقرون به صرفه آنها نیز استفاده کنید و دلیل این قیمت مناسب هم همان حذف واسطه و خرید به صورت مستقیم می باشد.

بازی فکری می توانند لحظات بسیار شاد و مفرحی را برای شما در کنار دوستان و یا خانواده تان ایجاد کنند و کمک کنند که از این لحظات بهترین استفاده را نمائید.

خرید بازی فکری

بازی فکری هم می تواند لحظات شادی را برای شما به وجود آورد و هم آنکه می تواند برای ذهن و مغز شما مفید باشد و قیمت بازی فکری معمولا به نوع آن بازی بستگی دارد که البته در حالت کلی بسیار مناسب و خوب می باشند و این بازیها تا مدتها برای شما خواهند ماند.

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که علاقه ‌مند به خرید بازی فکری مهیج و جذاب به صورت آنلاین می باشید می توانید به سایت ما مراجعه کنید و از انواع مختلف بازیهای فکری جدید و امروزی دیدن نمایید و هر یک از آنها را با توجه به سن و سلیقه خود انتخاب کنید.

خرید این محصول به صورت آنلاین این حسن را دارد که شما می توانید با خاطری آسوده و بدون دردسر از انواع مختلف بازیها دیدن کنید و در مورد چگونگی آنها مطالعه کرده و بعد در صورتی که به آن علاقه مند بودید آن را خربداری می کنید و زمان کافی برای همه ی این کارها را در اختیار دارید.

بازی فکری می تواند مهارتهای اجتماعی و ذهنی شما را تقویت کند و برای ذهن و روح بسیار مفید و عالی می باشد این نوع بازیها کمک می کنند که در ذهن خود برنامه ریزی کنید، فکر کنید، تلاش کنید، به خاطر بسپارید و برخی از آنها نیز به مهارتهای گروهی و تیم ورک شما کمک خواهند کرد.

زمانی که شما مغزتان را به کار بیندازید و از آن کار بکشید باعث می شود که از آلزایمر و پیری مغز و اختلالات آن پیشگیری شود و این گونه بازیها برای بهبود حافظه، قدرت تفکر، تقویت مهارتهای شناختی و غیره مفید می باشد.

این گونه بازیها مهارتهای شناختی شما را تقویت می کنند منظور همان مهارتهایی می باشد که برای پردازش افکار می توانید داشته باشید.

بازی فکری خارجی

از گذشته تاکنون بازی فکری خارجی در مدلهای مختلف وجود داشته است که با اختراع تلفن همراه نوع آنها به اندروید تغییر یافته است که در انواع خارجی بزرگسالان کارتی وجود دارد بازی در لاتین معنای گیم را می دهد با گسترش بازیهای فکری فعالیتهای بسیاری در این زمینه صورت گرفته است و در این عصر از بزرگ تا کوچک مشغول انواع بازی فکری می باشند که به نوعی یک سرگرمی سالم برای این افراد ایجاد شده است.

این نوع بازیها باعث تقویت ذهن افراد می شود و آنها را به چالش می کشد و استفاده مداوم از بازیهای فکری باعث نوعی ورزش ذهن می شود و در پیشگیری در بسیاری از بیماریها مانند آلزایمر مفید می باشد تا می توانید بازی فکری انجام دهید و از لحظات خود استفاده های مفیدی داشته باشید.

امروزه اغلب دستگاه ها هوشمند و لمسی شده اند که این مساله باعث سهولت در کار با آنها شده است که برای بازی فکری خارجی اندروید و بازی انلاین نیز به این صورت می شود برای عملکرد بهتر ذهن و جلوگیری از زوال عقل باید که از آن بیشتر استفاده کنیم و این کار نیازمند به خواندن کتاب حل جدول و بازیهای فکری می باشد که قبل تر با سودوکو شطرنج پازلها بازیهای کاغذی طرح معما و غیره انجام می شد که هر کدام وسایل خاص خود را می طلبید و هنوز هم بسیاری از افراد به این نوع از بازی علاقه دارند که حتی مسابقاتی در بعضی از زمینه های آن صورت می گیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها