بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۲۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

پرخاصیت ترین جاندار آبزی که علاوه بر ارزش غذایی بالا، دارای طعم بسیار لذیذی است، میگو سنگی بوده که به صورت سوخاری، پفکی و کبابی طبخ می شود و مصرف کنندگان می توانند بر اساس میل و ذائقه ای که دارند، این محصولات را طبخ و از آن در رژیم غذایی خود استفاده نمایند.

میگو سنگی مانندماهی قزل آلادارای خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن است و یکی از مهمترین خواص و فواید این محصول آن است که می تواند تاثیرات بسیار زیادی در جوانسازی پوست صورت داشته باشد و مصرف مداوم این محصول موجب تقویت و رشد بهتر مغز در کودکان خواهد شد ضمن اینکه خواص دیگری راجب این محصول بیان شده است که شما می توانید آنها را در مقالات سایت آراد برندینگ مشاهده نمایید.


میگوها به صورت پاک شده و تمیز شده در بسته بندی های مناسب عرضه می شوند و به همین خاطر است که تمامی نکات بهداشتی و سلامت در هنگام بسته بندی و حمل و نقل آن رعایت شده در نتیجه مصرف کنندگان می توانند با خیال راحت از این محصولات استفاده کنند و با مصرف میگو سنگی سبب تقویت سیستم ایمنی بدنشان شوند و بدنی سالم و سلامت داشته باشند.

میگو سنگی به دلیل پوسته سختی که دارد، این نام را به خود اختصاص داده است و همچنین بافت سفت وعطرو طعم دلنشین این محصول سبب شده تا افراد زیادی از آن در رژیم غذایی خود استفاده کنند و حجم زیادی از ویتامینها و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن شان را دریافت کنند.

قیمت میگو بوشهر

در کشور ایران قیمت شاه میگو در بندر عباس بوشهر و اردبیل متفاوت می باشد. میگو از پرطرفدارترین خوراکی می باشد که از ارزش غذایی بالای می باشد که در هر 100 گرم میگو 89 کیلو کالری وجود دارد که در ان کربوهیدرات صفر می باشد. البته قند و فیبر خوراکی ندارد و چربی 2 در صد دارد و 19 گرم پروتین وجود دارد که از ویتامین ها مثل ویتامین ب 1 و ب 2، نیاسین، پانتوتنیک، ویتامین، ب 6 و فولیک را دارد

.

شما می توانید با خوردن این میگو از مواد معدنی بالای برخوردار باشید که عبارتند از کلسیم، منیزیم، اهن، پتاسیم، فسفر، و روی می باشد. در کشور های خارجیمیگویا لابستر را به صورت زنده به داخل اب جوش انداخته تا به این سبک کشته و به صورت کامل پخته شود.

در خصوص قیمت میگو بوشهر باید خدمت تان عرض کنیم که با توجه به ارزان بودن بهای این محصول و همچنین تنوع و کثرت تولید کاملا عادلانه و منصافانه تعیین شده است تا شما عزیزان به راحتی بتوانید آنها را تهیه نمایید.

یکی از مهم ترین محصولات صادراتی برای شهر های ساحلی میگو است که مردمان این شهر ها از این محصول درامد کسب می کنند که سود اورترین کالا می باشد.

خرید میگو پفکی

یکی از غذاهایی که دارای بافت مناسبی است و طعم لذیذی دارد، میگو سنگی پفکی همراه باپودر سوخاریبوده البته باید این نکته را مد نظر داشته باشید که طرز تهیه آن می‌ تواند در مزه محصول نقش بسیار زیادی داشته باشد.

در صورتی که قصد خرید میگو پفکی را دارید با خدمت تان عرض کنیم که این نوع میگو از جمله فست فودهای بسیار خوشمزه بوده که شما می توانید برای مهمانیها و مجالس خود از آن استفاده کنید این نوع غذا که با میگو تهیه می شود از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده و شما می توانید میگو پفکی را برای کودکان تان آماده کنید و از این طریق آنها را تشویق به خوردن غذاهای دریایی نمایید.

در زمان خرید و انتخاب میگو سنگی پفکی به سایز و اندازه میگو دقت زیادی داشته باشید میگوها به طور کلی دارای ۳ سایز بزرگ، متوسط و کوچک هستند و نوع متوسط آن بهترین گزینه و انتخاب به شمار می‌ رود چرا که میزان زمان لازم برای طبخ آن پایین تر بوده و شما می توانید به راحتی آن را مغزپخت نمایید

.

میگوهای سنگی پفکی دارای بسته بندی استاندارد هستند و استفاده از جعبه ها و ظروف مخصوص برای بسته بندی میگو موجب حفظ کیفیت و ویتامینهای آن در زمان جابجایی و حمل و نقل شده و افراد زیادی برای خرید تشویق و ترغیب شده اند و بسته بندی این نوع میگو دارای ظاهر مشتری بوده و سبب شده تا افراد زیادی تمایل به خرید عمده و کلی داشته باشند.

اگر شما متقاضی خرید این محصولات به صورت بسته بندی شده هستید باید در زمان خرید آن به تاریخ تولیدی که بر روی بسته بندی میگو نوشته شده است، دقت و توجه زیادی داشته باشید و محصولاتی را خریداری کنید که دارای بسته بندی مناسبی هستند و به تازگی تولید شده اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها