بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

هنگامی که روی پارچه ایی ساده چاپ نقش و نگاره های زیبا انجام شود، پارچه قلمکار به دست می آید که زیبایی شگفت انگیزی دارد به همین دلیل خرید سفره قلمکار شیراز همیشه از بازار گرمی برخوردار می باشد قلمکاری از هنرهای دستی پرکاربرد محسوب می شود، که اغلب مردم در گذشته های نه چندان دور از آن استفاده می کرده اند به طور کلی پارچه قلمکار از جنس پنبه،پارچه کتانو کرباس می باشد، که به وسیله مهر، قالب یا قلم مو نقوشی روی آن چاپ شده است.

سفره های قلمکار با بهترین جنس و قیمت به صورت آنلاین و عمده توسط مجموعه آراد برندینگ عرضه می شوند و خریداران عمده می توانند در هر ساعتی از شبانه روز از سراسر کشور سفارش خود را انجام دهند.

استفاده از سفره های قلمکاری شده زمانی که مهمان دارید، جلوه بسیار زیبایی به سفره غذا یا میزتان خواهد بخشید که معمولاً در اشکال گرد، مربع و مستطیل در ابعاد چهار نفره، شش نفره و هشت نفره تولید می گردد.

این سفره ها به دلیل پارچه ای بودن به عنوانست رومیزیهم قابل استفاده است و می توان یک دکوراسیون سنتی شیک درست کرد و اینگونه به حال و هوای محیط، روح تازه ‌ای بخشید

.

خرید سفره قلمکار شیراز

تکنیکهای ایجاد نقش بر روی پارچه قلمکار باعث شده در شکل، ابعاد و اندازه های مختلفی بتوان آن را تولید کرد لذا سفره قلمکار شیراز در اندازه و طرحهای مختلفی خرید و فروش می شود نقوش نوین با ترکیب بندیهای پرکار و ساده روی پارچه های قلمکار ایجاد می شود امروزه پارچه های قلمکار برای تولید سفره، انواعپرده پانچ، کوسن، رومیزی، صنعت مد و طراحی لباس و کیف، مسند استفاده می شوند تنوع طرح و رنگ در تولید پارچه های قلمکار باعث شده در دکوراسیونهای مدرن کاربردهای مختلفی پیدا کنند.

یکی از کاربردهای متنوع هنگام خرید سفره قلمکار شیراز این است که پارچه های قلمکار می توان به تولید پرده های کتیبه دار مراسم سوگواری محرم، بقچه، سفره، سجاده و پوشاک اشاره کرد در سویه های مختلف زندگی، پارچه قلمکار وجود دارد و این به دلیل زیبایی خاص آن می باشد و امروزه به دلیل زیبایی که پارچه قلمکار دارد برای تولید تشکچه یا مسند، انوع کوسن، سفره، رومیزی، پاف، کیف و لباس استفاده می شود.

این سفره های قلمکاری شده، طرحهای مختلفی دارد که طرح بته جقه از جمله پرطرفدارترین مدلها است کهو معمولاً به صورت طرح درشت و ریز قلمکاری می شود که رنگهای به کار رفته در آن، رنگهای گرم و زیبا است، به طوری که در نگاه اول چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد

.

خرید سفره قلمکار

از جمله قدیمی ترین و زیباترین صنایع دستی ایرانی، سفره های قلمکار است که همواره با تنوع بالایی به فروش می رسد و در اینجا باید این مژده را به شما عزیزان و علاقمندان به این محصول را بدهیم که خرید سفره قلمکار قدیمی در طرح ها و مدل های مختلف، هم اکنون امکان پذیر است و شما عزیزانی که به این الیاف طبیعی علاقمند هستید، به راحتی می توانید خرید خود را پس از خواندن این مقاله با کسب اطلاعات بیشتر، انجام دهید.

هنر قلمکاری که میتواند با خرید سفره قلمکار وارد خانه شما شود. در واقع از هنرهای سنتی و قدیمی ایرانی است که هنوز هم در بین مردم رواج دارد و استان اصفهان، از جمله شهرهای تولید کننده محصولات قلم کاری شده است کهسفره قلمکارجز معروف ترین محصول این هنر زیبا بوده و تداعی گر طرح و نقشه های قدیمی و کهن است.

در بسیاری از این سفره ها، رنگهای طبیعی استفاده می شود که زیبایی بسیار خاصی به پارچه بخشیده و به همین دلیل طول عمر پارچه را هم بالا می برد واین سفره ها پس از نقش زدن شسته و خشک می شود که رنگهای اضافی پارچه این گونه از بین رفته و مانع رنگ پس دادن آن، پس از استفاده می گردد

.

برای نگهداری پارچه قلمکار باید آن را در مکانی مرطوب قرار ندهید، چون ممکن است زیبایی پارچه قلمکار در برابر رطوبت از بین برود اگر از پارچه قلمکار استفاده نمی کنید و آن را داخل کمد ودراور چوبیگذاشته اید باید در طی مدت زمانی آن را بیرون بیاورید تا هوا بخورد تا مورد حمله حشرات قرار نگیرد در هنگام خرید پارچه قلمکار باید به رنگ و کیفیت پارچه توجه کنید و در هنگام شستن آن از مواد شوینده ملایم مانند مایع ظرفشویی استفاده کنید و برای جلوگیری از رنگ رفتن پارچه قلمکار آن را با آب سرد بشویید و به هیچ عنوان برای خشک کردن، پارچه قلمکار را روبروی نور مستقیم آفتاب پهن نکنید و همیشه به پشت نور آفتاب آن را قرار دهید تا خشک شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها