بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

روپوش های پزشکی جز اولین وسایلی هستند که هر پزشک معتبر در مطب خود یا بیمارستان مستلزم به استفاده از آن می باشد. روپوش های پزشکی که نیم تنه نیز به آن ها گفته می شود مانعی جدی و عالی در مقابل میکرو ارگانیسم ها هستند و از ورود مابقی امراض جلوگیری می کنند. پوشیدن این نوع لباس های یا به اصطلاح روپوش های پزشکی از گذشته تا بدین روز مورد استفاده بوده است و به عنوان روپوش های آزمایشی سینا تهیه می شوند که این برند تولید کننده عمده این محصولات است که بیشتر این روپوش های با رنگ سفید متخصصین و افرادی که در آزمایشگاه مشغول هستند استفاده می کنند.

از این رو این لباس را با رنگ سفید و از جنس و الیافی مانند پنبه کتان یا پلی استر می باشد که آن را قابل شست و شو کرده است. همانطور که قبل تر همن اشاره شد در تولید روپوش های پزشکی تولید شده علاوه بر تترون ترگال از جنس های دیگری مانند اسپان ویسکوز و فلامنت استفاده می شود که دکتر فیت در این زمینه به کمک تولید کنندگان آمده است و روپوش هایی را تحت عنوان این قبیل جنس ها ارائه داده است. با افزایش قیمت های پارچه مصرفی روپوش های پزشکی کیمیا قیمت های مختلفی را در بازار عرضه کرده است که باتوجه به متراژ های مصرفی متفاوت است. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

خرید روپوش پزشکی

روپوش های جراحی با مقاومت فشاری بالا و وزن بسیار سبک مخصوص به خود، در رنگ های متنوع و جذاب قابل استفاده می باشند. برای ساخت کمربند های آنان از جنس پنبه صد در صد طبیعی استفاده می شود که البته قابل تنظیم در پشت لباس می باشد. جراجان و دستیارانشان برای جلوگیری از هرگونه آلودگی و میکروب در فضای اتاق عمل از روپوش مخصوص استفاده می کنند. لباس های ایزوله: جنس لباس های ایزوله برای کارایی هرچه بهتر آن از پلی پروپلین ساخته می شود. این روپوش ها علاوه بر چند لایه بودن دارای وزن بسیار کمی هستند که میوانید بسته به گرماژ مخصوص کار خود تهیه کنید. روپوش های ایزوله دارا دو بند از همان جنس استفاده شده در لباس می باشند برای تنظیم و محکم کردن آن به بدن شخص.

جالب است بدانید که با خرید روپوش پزشکی ارزان قیمت با بالاترین کیفیت مطابق دستور العمل و بخش نامه های صادره اقدامات ایمنی ایزولاسیون مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، به هنگام پیش بینی تماس مستقیم موارد آلودگی با لباس همانند؛ ترشحات مواد دفعی، خون و مایعات بدن بیمار می بایست این روپوش ها برای مراقبت از نیم تنه، بازو ها نواحی در معرض آلوده شدن بدن پرسنل پوشیده شود. انواع روپوش پزشکی به اختصار برخی از روپوش های پزشکی پر استفاده را معرفی خواهیم کرد. روپوش های جراحی: در تولید این روپوش ها از پارچه های بسیار سبک و مقاوم استفاده می شود تا همزمان که پزشک جراح به واسطه سبک بودن و راحتی جنس لباس توانایی مانور زیاد را بر روی بیمار در هنگام جراحی داشته باشد. این لباس ها در موارد ریز تر در واقع برای رفع موارد بالینی طراحی می شوند.

روپوش پزشکی سینا

استفاده روزمره از این نوع روپوش پزشکی کاروان که با برند خضرا هم در حال تولید است قیمت آن را بیش از پیش دستخوش تحولات و نوسانات کرده است این محصول از جمله محصولاتی است که به صورت عمده خرید و فروش می شوند البته در تحقیقاتی که در انگلستان شده است این موضوع را گفته اند که بسیاری از بیماران تمایل بیشتری دارند تا پزشکان خود را با لباس سفید ببینند و ازاین رو پزشکان این اعتقاد را نداشتند و اکثر روان پزشکان ترجیح میدادند که از گان های پزشکی استفاده کنند زیرا بر این باور بودند که این لباس باعث گسترش آلودگی خواهد شد.

باید دانست که محیط های درمانی محیط هایی هستند که در معرض انواع آلودگی ها و بیماری ها هستند از این رو استفاده پزشکان و پرستاران از این روپوش پزشکی سینا یا برندهای دیگر محافظی است دربرابر این قبیل مشکلات و آسیب ها پیشگیری می کند از این رو این لباس ها باید به طور مداوم شست و شو شوند با مواد شوینده تا از به طور کل آلودگی های آن ها پاک شود تا برای پوشیدن مجدد آن مشکل و دغدغه ایی نداشته باشیم. شاید به این فکر کنید که چون این لباس سفید است باهرگونه آلودگی از ظاهر این روپوش پزشکی زیبا می توان فهمید که ابن لباس کثیف شده است اما باید گفت که عوامل مختلف دیگری نیز وجود دارد که در ظاهر بیانگر آن نیست ولی لباس و روپوش سفید آلوده شده است و این موضوع بیشتر و پیشتر برای تمامی کارکنان بیمارستان ها اتفاق افتاده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها