بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

یکی از انواع کفشهای کاربرای شالیکاران زن خرید چکمه پلاستیکی زنانه می باشد که از پا در برابر عوامل محیطی و گزند حشرات محافظت می کند.

همانطور که می دانید پا قلب دوم ما انسانها است و برای اینکه هنگام کاشتبرنج چمپاو یا انجام فعالیتهای کشاورزی از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کنیم.

استفاده از چکمه های استاندارد باعث می شود از ضربات ناشی به ستون فقرات و دیسک کمر جلوگیری شود.

تولید کنندگان در طراحی و تولید این کفش به گونه ای عمل کنند تا پاها کمتر دچارآسیب جدیدی شوند و مانع ازورود آب و نفوذ به داخل آن می شوند.

این چکمه ها دررنگها، طرحها و مدلهای مختلفی دربازارعرضه می شوند و کیفیت استفاده و قیمت آن با توجه به شغلهای مختلف متفاوت است.

شما می توانید برای آشنایی کامل با محصولات و نحوه تولید ما و اطلاع از قیمت به روز با کارشناساس مربوط به سایت آراد برندینگ تماس بگیرید.

محصولات تولیدی این گروه از بالاترین کیفیت و استاندارد بین المللی برخورداراست که سالانه حجم وسیعی از صادرات آن را تشکیل می دهد.

محصول قابل رقابت با نوع دیگر خارجی آن می باشد که باعث افزایش تقاضای این محصول در کشورهای حوزه خلیج فارس شده است.

امروزه به دلیل پیشرفت مشاغل و روی کارآمدن حرفه های جدید برای ایمنی کارگران حین کاراستفاده از این چکمه ها باعث جلوگیری از تلفات سنگین می شود

.

قیمت چکمه پلاستیکی

یکی از مهم ترین تجهیزاتی که هر کشاورزی در حین کشت محصول خود باید آن را داشته باشد چکمه پلاستیکی می باشد که در اندازه و قیمتهای مختلفی در کشور عرضه می شود.

افرادی که در محیطهای کاری مخصوصی مشغول به کار هستند علاوه بر لباسهای مخصوص بلکه باید از چکمه های پلاستیکی هم بهره مند باشند چون این نوع کفشها در برابر هرگونه آسیبی به پا خصوصا موادهای شیمیایی و مضر مقاوم بوده است.

اغلب افرادی که مشغول به کار در محیطهایی که خصوصا با مایعات سر و کار دارند استفاده می کنند و از ورود مایعات به پوست ولباسجلوگیری می کند که قیمت چکمه پلاستیکی بسته به جنس و کیفیت متفاوت از هم می باشد.

همچنین افرادی که در محیطهایی که با برق سر و کار دارند به شدت پیشنهاد می شود زیرا در برابر برق عایق مناسبی است و از برق گرفتگی جلوگیری فرد مصرف کننده می کند.

چکمه های پلاستیکی در برابر نفوذ روغن مقاوم بوده و افرادی که در آشپزخانه همچون بیمارستانهای مشغول به کار هستند استفاده از این نوع محصول توصیه می شود.

ابزاری که امروزه به دلیل وزن سبک و قدرت و مقاومتی که دارد نه تنها در کشاورزی بلکه در محیطهایی همچون بیمارستانها، آزمایشگاه ها و غیره کاربردی می باشد چکمه پلاستیکی است که در سایزهای بچه گانه تا بزرگانه در بازارهای داخلی خرید و فروش می شود.

چکمه های پلاستیکی انواع مختلفی دارد که هر کدام متناسب در هرکاری استفاده می شود که در این مطلب به آنان اشاره خواهیم کرد.

چکمه های پلاستیکی عایق برق مخصوص افرادی است که در زمینه برقکاری مشغول به فعالیت هستند که احتمال آسیب افراد در این حوزه کاری زیاد می باشد و باید از ابزارهای ایمنی و مجهز استفاده کنند که یکی از این نوع ابزارها چکمه های پلاستیکی می باشد که در برابر برق گرفتگی و دیگر آسیبهای برقی جلوگیری می کند

.

چکمه پلاستیکی زنانه

ازمهمترین پا افزارهای مهم حین انجام کار در کارگاه های شیمیایی چکمه پلاستیکی زنانه است که کیفیت جنس آن باید به گونه ای طراحی شود که در مقابل ریختن اسید و یا مواد شیمیایی دیگرمقاوم باشند.

چکمه های پلاستیکی درابتدا فقط برای محیط کاری آقایان بود ولی امروز با پیشرفت شغلهای مورد نیاز بانوان نیاز مبرم زنان به چکمه پلاستیکی زنانه بیشترشد.

جنس رویه آن از پلاستیک بسیارمحکم و بادوام و زیره آن ضد لغزش وعایق دربرابر برق می باشد.

درتولیدچکمه پلاستیکیمردانه سعی می شود از طرحهای ساده استفاده شود ولی وقتی صحبت زنان دربین می آید سازندگان آن انواع متنوعی را با طرحها و رنگهای گوناگونی تولید می کنند.

عمدتا در سایزهای مختلفی ساخته می شوند و بیشتر برای مناطق شمالی که بارندگی و کشت برنج در آنجا زیاد می باشد این چکمه ها عرضه و توزیع می شوند.

زنان از این پوشاک در جاهای مختلفی نظیر کارگاههای صنعتی ، شیمیایی و کشاورزی استفاده می کنند که قیمت آنها نسبت به جنس و برند آنها متغییر است

.

چکمه های تولیدشده درایران با بالاترین کیفیت به بازارعرضه می شوند زیرا تولیدکنندگان آن درجهت رفاه حال مشتریان خود تمام تلاش خود را بکارمی گیرند تا مشتری را ازخود راضی نگه دارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها