بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

شما می توانید انواع آباژور رومیزی را بر اساس دکوراسیون منازل خود انتخاب و تهیه نمایید تا تناسب لازمی بین این محصول با سایر کالاهای دیگر برقرار شود. بسیاری از افراد که خواهان ساطع شدن نور بیشتری از آباژور می باشند، می توانند انواع تهیه شده از شید روشن را در دستور کار خود قرار داده و همچنین سایر متقاضیانی که می خواهند از نور کمتری برخوردار شوند، می توانند آباژورهایی با شید مات را انتخاب نمایند.

اکنون بهترین اقدام این است که شما به وب سایت ما مراجعه نموده و پس از دریافت مشاوره از متخصصان زبده، خرید نمونه های زیبا و مختلف از آباژور رومیزی را نهایی سازی نمایید تا شاهد نورآفرینی مناسب این محصولات برای محیط مورد نظر خود باشید. مجموعه آراد برندینگ با بهره بردن از بهترین تکنولوژیهای روز دنیا در ساخت این محصول و محصولات مشابه در جنسهای متفاوت یکی از اصلی ترین مرکزهای فروش انواع آباژور است.

آباژور رومیزی چوبی

انتخاب یک آباژور برای محیط منزل علاوه بر زیبایی چون به صورت یک منبع روشنایی غیر متمرکز است باعث آرامش بخشی در محیط خانه می شود مخصوصا در کشور ما که مردم بیشتر نور مورد نیاز خود را در خانه و محل کار به صورت متمرکز دریافت می کنند، آباژورها از قدیم به علت زیبایی و نور نسبتا کمی که دارند در اتاق خوابها قرار می گیرند. آباژورهای رو میزی شیدهای تیره رنگ دارند تا نور زیادی پخش نکنند و نور را فقط متمرکز در بخشی پخش کنند این در صورتی است که شید آباژورهای ایستاده باید روشن باشد چون در محیطهای باز قرار می گیرد و باید نور را زیاد تر پخش کند.

آباژورهای رومیزی و ایستاده انواع مختلفی دارند که معروفترین آنها چوبی، فلزی (آلمینیومی، برنجی و نقره ای)، کریستالی، شاخه ای و مدرن است ولی بیشترین تقاضا و بیشترین خرید را آباژورهایی با مدلهای چوبی و فلزی دارند.

معمولا آباژورها به دو بخش تقسیم می شوند، آباژور چوبی رومیزی و ایستاده که از نظر کارایی با یکدیگر تفاوتهای زیادی دارند، آباژور رومیزی معمولا روی میزهای مطالعه، میزهای چوبی کوچک و در اتاق خواب قرار میگیرند، علاوه بر اباژورهای دوست داشتنی و محبوب رومیزی آباژور ایستاده نیز در تزئین خانه نقش به سزایی دارند و در هر محیطی می توان آنها را قرار داد ولی به طور معمول از آنها در گوشه های منزل استفاده می شود و علاوه بر نوری که دارند باعث زیباتر شدن فضای خانه نیز می شود و ظاهری زیبا و شیک به محیط می بخشد. آباژورها را می توانید در جاهای مختلف خانه قرار دهید تا زیبایی چشم نوازش را لمس کنید برای مثال یک آباژور رومیزی در کنار میز تلویزیون می تواند یک مجموعه چشم نواز برای شما خلق کند یا قرار دادن آباژور در قفسه های دکوراتیو منزل تان می توانید یک جنبه تزئینی فوق العاده زیبا و شیک به شما هدیه کند فقط در نظر داشته باشید در این موارد نور آباژور باید کم باشد تا زیبایی محیط چند برابر شود.

برای تمیز کردن آباژورها به هیچ عنوان از پارچه نمناک یا اسفنج مرطوب استفاده نکنید برای اینکه به کلاهک و شید و حتی پایه آسیب می رساند و ممکن است رنگ آنها را کثیف و خراب کند، ما به شما پیشنهاد میکنیم با یک پارچه خیلی نرم و لطیف هفته ای یک بار به آرامی آباژور خود را تمیز کنید تا رنگ و جنس آن دچار صدمه نشود و آسیب مالی ای به شما وارد نشود.

آباژور رومیزی اصفیان

این روزها از محصولاتی که از استقبال بالایی برخوردار شده اند، آباژور رومیزی اصفیان مدل روژ و همچنین ژیگو مدل mrk3 می باشد که قابلیتهای ویژه ای را دارا می باشند. آباژور رومیزی اصفیان مدل روژ دارای خواص فوق العاده ای بوده که به عنوان مورد اول می توانیم به دارا بودن جنس مقاوم و همچنین بدون تغییر بودن رنگ آن باشیم که توانسته در بازار به عنوان بهترین نمونه در نظر گرفته شود. آباژور رومیزی اصفیان مدل روژ می تواند برای فضاهای مختلف منازل شما اختصاص یابد و با جذابیت خود شوق استفاده را در شما پدید آورده و همواره در زمان تاریکی فضایی رمانتیک و خاصی را ایجاد نماید

.

در واقع آباژور رومیزی اصفیان مدل روژ دارای اندازه های متنوعی بوده که می تواند مناسب سلایق متفاوت افراد باشد و همچنین لازم به ذکر است که این محصول از رنگ بندیهای مختلفی برخوردار است. یکی از مزیتهای آباژور رومیزی اصفیان مدل روژ این است که دارای پارچه های حریری بوده و در واقع این امکان حاصل شده است تا بتوان آنها را به آسانی شستشو داد. تمامی این آباژورها رومیزی اصفیان مدل روژ از کلیدهای مخصوصی برای روشن یا خاموش نمودن برخوردار می باشند که از سیستم منحصر به فردی و طبق تکنولوژیهای خاصی برخوردار شده اند. آباژور رومیزی اصفیان مدل روژ دارای لامپهای خاصی می باشد که البته به منبع انرژی قوی متصل بوده و می تواند روشنایی ویژه ای را شامل حال شما نماید که این مزیت موجب شده تا تمامی مشتریان آنها را برای منازل و همچنین اماکن تجاری و غیره خود مورد بررسی و استفاده قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها