بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

همانطور که خود می دانید انواع و اقسام روغنهای مختلف مانند روغن آفتابگردان در بازار وجود دارد که روغن سویا یکی از پرفروش ترین نوع روغن محسوب می شود و به دلیل قیمت ارزان و ارگانیک بودن فروش بالایی دارد، روغن سویا معمولی دارای خواص بسیار زیادی بوده و موجب جلب نظر خریداران و مصرف کنندگان می شود.

این محصولات پس از تولید در آزمایشگاه های مخصوص توسط افراد متخصص از نظر کیفیت و طبیعی بودن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته اند و تنها محصولاتی به دست مصرف کنندگان در بازار داخلی می رسند که از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند و تمامی خواص و فواید خود را کاملاً حفظ کرده باشند.

روغن سویا اگر به صورت ارگانیک تهیه شده باشد، بهتر است پس از خرید عمده در مکانی مناسب انبار شود تا مرغوبیت و طعم آن در زمان نگهداری و انبارداری حفظ شود، انتخاب مکانی مناسب برای انبار کردن روغن سویا تاثیر بسیار زیادی در حفظ ارزش غذایی محصول دارد و بهترین مکان برای نگهداری این محصول مکانی خنک و عاری از رطوبت است.

یکی از مولفه هایی که تاثیر بسیار زیادی در تشویق و ترغیب مشتریان برای خرید دارد، ارزان بودن محصول است و روغن سویا ارزان به دلیل قیمت مناسب، نظر مصرف کنندگان زیادی را برای خرید جلب کرده و افراد با هر بودجه و توانایی مالی قادر به خرید این محصول هستند.

اگر شما قصد خرید روغن سویا تصفیه شده ارزان را دارید، می توانید از سایت مجموعه آراد برندینگ اقدام نمایید تا بتوانید محصولاتی با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید و از خرید عمده این محصول خرسند باشید. برای خرید روغن خام و تصفیه شده سویا یا آفتابگردان و روغن زیتون اصل از کارخانه نیاز است تا درخواست ها و سفارشات خود را با کارشناسان فروش این شرکت مطرح نمایید تا بر اساس نیاز شما و مختص به شرکت یا کارخانه خود حواله های فروش از کارخانه تولید کننده صادر گردد.سرعت در خدمات و قیمت مناسب برای خرید و فروش محصولات روغنی تخصص و تجربه ماست.

روغن سویا ارگانیک

روغن سویا برای آشپزی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و به دلیل خواص و فواید فراوان جایگاه خوبی را در بازار به خود اختصاص داده است روغن سویا به صورت کاملاً طبیعی تولید شده و عاری از هرگونه ماده مضر و افزودنی غیر مجاز می باشد در نتیجه می‌ تواند تاثیرات معجزه آسایی در حفظ سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن داشته باشد.

روغن سویا تاثیرات بسیار زیادی در پیشگیری از آلزایمر دارد و می‌ تواند با تقویت هوش و حافظه افراد از آسیبهای مغزی جلوگیری نماید و این روغن حاوی ویتامین k بوده که تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری و درمان بیماری آلزایمر دارد.

یکی از بهترین روغنهایی که تاثیرات بسیار زیادی در بهبود عملکرد دستگاه گوارش دارد، روغن سویای ارگانیک می باشد و افرادی که مبتلا به بیماری یبوست هستند، می توانند با مصرف مداوم از این محصول موجب درمان بیماری خود شوند و عمل هضم و جذب غذا را راحت و آسان کنند.

این روغنها در کارخانجات معتبر تولید شده به همین علت از درجه کیفیت خوبی برخوردار می باشند و همچنین دارای نماد استاندارد بوده و شما باید در زمان خرید به برند محصول و همچنین نماد استانداردی که بر روی بسته بندی آن در شده است، دقت و توجه داشته باشید و سپس این محصولات را خریداری کنید.

خرید روغن سویا

از بحران به وجود آمده برای روسیه و اکراین که هر دو قطب تولید و تامین انواع روغن های گیاهی از جمله سویا و آفتابگردان و روغن کنجد هستند قیمت این محصولات در رنکینگ جهانی بالا رفته و برای مدتی اصلا موجودی روغن افتابگردان در دنیا رو به کاهش و در مواردی نبود آن سوق داده شد.

هرچند که میزان واردات خود روغن سویا خام نیز تناژ قابل ملاحظه ای داشته و نمونه وارداتی آن نسبت به نمونه داخلی کیفیت بسیار بالاتری دارد که این موضوع مربوط به به روز بود دانش و فناوری روغن کشی است.

خوشبختانه با مدیریت درست هم اکنون هر دو روغن آفتابگردان و روغن سویا مجدد به سبد کالایی در سراسر جهان بازگشته و هم اکنون ما قادر هستیم تا این محصول ارزشمند، گرانبها را در تناژ بالا شامل 25 تنی 100 تن و تناژ بالا تر برای خرید روغن سویا فراهم آوریم.

روغن سویا تصفیه شده از پالایش روغن سویا خوراکی حاصل می شود که در این فرایند بو، صمغ و رنگ محصول تغییر کرده و بر اساس اینکه چه تعداد بار تصفیه شده مناسب برای مصرف صنایع انسانی می گردد. این محصول عمدتا با رنگ R1 Y11 به بازار عرضه شده و از لحاظ پراکسید، اسیدیته، عدد یدی و بار میکروبی در سطحی قرار می گیرد که تاییدیه استانداردهای مربوط به سازمان غذا و دارو را شامل می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها