بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸

تجهیزاتی که در دزدگیرهای اماکن استفاده می شوند نظیر بلندگوی داخلی، خارجی، آژیر، باطری تغذیه و حتی سنسور می باشد امروزه بسیاری از مشاغل که ممکن است مورد تهدید و سرقت قرار بگیرند از سیستمهای حفاظتی استفاده می کنند حتی فکرش را هم نمیشه کرد مکانهایی حتی در 1 دقیقه بدون حفاظت باشند چرا که سریعا مورد حمله قرار گرفته و خسارات زیادی را به بار خواهند آورد.

این سیستمها دارای مدلهایی هستند که می توان از آنها برای خودروها نیز استفاده کرد در بسیاری از مکانها از دوربین مداربسته نیز استفاده می شود به این صورت که اگر فردی ناشناس توسط دوربین روئیت سریعا سیستم ضد سرقت آژیر را به صدا در خواهد آورد معمولا این تجهیزات در محفظه ای فلزی قرار می گیرند که همان هم دارای سیستم StayD می باشد این سیستمها را می توان با استفاده از موبایل، اینترنت و تلفن ثابت نیز کنترل کرد در رابطه با نحوه کار با این سیستم ها در مقالات مرتبط مان در سایت آراد برندینگ به طور جامعی برای شما علاقه مندان توضیحات لازم ارائه شده است.

سنسور آتش سوزی هم قابلیتی است که در این سیستمها وجود دارد که در صورتی اگر آتش سوزی اتفاق افتاد بلافاصله هشدار آن صادر شود با استفاده از قابلیتهای جدید این دستگاه می توان با استفاده از نرم افزار اندروید تنظیمات آن را از راه دور انجام داد.

دزگیر اماکن سایلکس

در گذشته افراد برای نگهداری منازل و مکانهای مختلف از نگهبان استفاده می کردند که هزینه های بسیار سنگینی را بر روی دست آنها می گذاشت.

با گذر زمان و پیشرفت تجهیزات امنیتی این هزینه ها حذف شده و به جای آن از سیستمهای حفاظتی بسیار قوی الکترونیکی استفاده شد که استفاده از آنها گزینه بسیار مناسبی است و دوربینهای امنیتی می توانند در محیطهای بسیار تاریک نیز به خوبی عمل کنند چرا که چشم آنها قابلیت دید در شب دارد.

باید دقت شود که دزدگیر اماکن سایلکس در مکانهایی مناسب نصب شوند تا بهترین کارایی را بتوان از آنها مشاهده کرد باید این تجهیزات را در مکانی نصب کرد تا نور خورشید چشمی آن را تحریک نکند که در صورتی اگر به این نکته توجهی نداشته باشیددزدگیر منزلبی دلیل شروع به هشدار می کند که اصلا خوشایند نیست این سیستمها باید دارای قطعاتی باشند که عاری از مشکل هستند تا در گذر زمان مشکلات زیادی را به وجود نیاورند

.

خرید دزدگیر اماکن

ما نسبت به نسل های گذشته هر روز شاهد کلاهبرداری و سرقت های بسیاری هستیم که حتی دیگر ساعت نمی شناسد پس هر روز نیازمند تکنولوژی و تجهیزاتی هستیم که در هر زمینه از افراد مزاحم عقب نمانیم.

ما با تولید و ساخت دزدگیر اماکن سایلکس مدل sg۸۸۰۵s در جهت جلوگیری از هر گونه سرقت و تهدید امنیت شما تلاش می کنیم.

با پیشرفت تکنولوژی و دزدگیر های تلفن کننده که به تلفن های ثابت، اینترنت و تلفن های هوشمند متصل می شود شما می توانید به راحتی از راه دور کنترل را به دست بگیرید و از سفر و یا تعطیلات خود لذت ببرید.

بزرگترین مشخصه در موفقیت خرید دزدگیر اماکن در بازار های مختلف جلب نظر مصرف کننده از طریق ظاهر، کیفیت و قیمت مناسب است و مردم در خرید لوازم الکترونیکی مدرن به زیبایی کالا هم‌ توجه می کنند.

ما برای شما کالایی را انتخاب کردیم که از نظر امکانات در مرحله بالایی نسبت به رقیب هایش در بازار به سر‌ می برد.

دزدگیر اماکن سایلکس مدل sg۸۸۰۵s با یک رله کنترلی و تنظیماتی متنوع که طبق‌ میل شما قابل تغییر است برای شما تجربه ای دلچسب از سفر و تفریحاتتان به جای می گذارد و همچنین دارای پنج زون با هشت حالت است و امکان اطلاع رسانی از طریق خط ثابت و سیم کارت و قابلیت ضبط چهار پیام، گارانتی از طرف کمپانی سایلکس، قابلیت چهارده گزارش متنوع و سخت افزار با دو خروجی اسپیکر از آپشن های این دزدگیر کارآمد و پر امکانات از شرکت‌ سایلکس است

.

قیمت دزدگیر های اماکن نسبت به برند، مدل، لوازم جانبی، میزان عمر دستگاه و میزان قابلیت متغیر است.

شرکت ما با استفاده از دستگاه های فناوری روز دنیا و با استفاده از افراد متخصص و کاردان برای حفظ امنیت هر چه بیشتر شما هموطنان و دوستان دزدگیر هایی را با تنوع، کیفیت و قیمت عادلانه و به صرفه طراحی کرده ایم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها