بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

یکی از انواع مختلف پوشش و سقف کاذب، سقف کشسان لاین نوری بوده که به صورت کاملا استاندارد طراحی و تولید شده است و به دلیل خاصیت آنتی باکتریالی که دارد مورد استقبال افراد زیادی در بازار داخلی برای خرید واقع شده است این پوشش خاص و مبتکرانه قابلیت نورپردازی متنوع برای نصب و استفاده در تمامی مکانها مانند استخر سرویس بهداشتی و حمام را دارد.

سقف کشسانی لاین نوری به دلیل آن که کاملا استریل و تمیز هستند، مناسب برای اتاق عمل و آزمایشگاه می باشند و این محصولات هیچگونه باکتری را جذب نمی‌ کند و قابلیت شستشو با موادشویندهرا دارند و شما می توانید به راحتی این محصولات را مورد استفاده قرار دهید.

به این ترتیب خریداران می توانند محصول مد نظر خود را با توجه به طرح های موجود و ابعاد مد نظر در وب سایت بزرگ و معتبر آراد برندینگ سفارش داده و خریداری کنند. دسترسی به تولید کننده های آسمان مجازی در سایت های اینترنتی به خوبی فراهم شده است.

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام انتخاب این محصول باید به آن توجه ویژه داشته باشید، جنس آن است و بهتر است محصولاتی را خریداری کنید که سازگار با محیط زیست هستند و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند این محصولات دارای گواهیهای کیفیت کالا هستند و خیال مشتریان و خریداران را از بابت خرید راحت می کنند.

یکی از مدرن ترین و جدیدترین محصولات در حوزه نورپردازی استفاده ازپنل سقفیدر سقف کشسان بوده که سبب زیبایی منحصر به فرد فضا می شود و شما می‌توانید با استفاده از لاین های نوری طرحهای متفاوتی را در محیط ایجاد نماید به همین خاطر است که این محصولات دارای طرفداران زیادی هستند

.

قیمت سقف کشسان

این محصولات به دلیل طول عمر بالا و نصب سریع و آسان بهترین نوع پوشش برای فضای استخر محسوب می شود و پس از استفاده طولانی مدت هیچگونه تغییری در ظاهر آن ایجاد نمی شود و مقاومت بالای این محصول در برابر تغییرات دمایی استخر موجب عدم تغییر فرم آن شده است.

مدرن ترین و زیباترین پوشش برای استخر،سقف کلاسیککشسان می باشد که طرحهای مختلفی از این محصول در تهران با قیمت سقف استخر مختلفی عرضه می شوند و شما می توانید به راحتی این محصولات را خریداری کنید تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ سقف کشسان موجب شده تا افراد بتوانند گونه های مختلفی از این محصول را بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون محیط خریداری نمایند.

استخرهای کشسان خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ دارند و به هیچ عنوان در محیط سبب به وجود آمدن قارچ و باکتری نمی‌ شوند و خصوصیات منحصر به فرد این محصول سبب افزایش میزان تقاضای بازار برای خرید شده است.
رطوبت موجود در محیط استخر بسیار بالا بوده و این نوع سقفها در برابر رطوبت مقاوم هستند و رطوبت موجود در محیط موجب پوسیده شدن آن نمی‌ شود و در نتیجه خیال شما را از بابت هزینه های تعمیر و تعویض راحت می‌ کند.

این محصولات دارای کیفیتهای گوناگونی هستند و با قیمتهای متنوع در بازار وجود دارند و یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت، کیفیت محصول بوده و معمولاً محصولاتی که توسط شرکتهای معتبر و با کیفیت بالا تولید می شوند، قیمت بالاتری دارند.

سقف اسمان مجازی

آسمان مجازی یکی از انواعتایل سقفیدکوراتیو بشمار می آید که با زیباترین و شکیل ترین طرح ها تولید می شود. این تایل ها با ابعاد 60*60 تا 120*180 با توجه به سفارش مشتری تولید شده که از کنار هم قرار گرفتن آنها می توان زیباترین مناظر را در اختیار داشت. انواع تایل آسمان مجازی از نوع طلق با ضخامت 2 تا 6 میل بکار رفته که مقاومت زیادی در برابر عوامل مختلف دارد.

مسلما در هر یک از این فضاها از طرح هایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که با محیط سازگار بوده و حس خوبی را به فضا می دهد. لذا طرح های بسیار تنوع برای سقف مجازی استخر مد نظر قرار گرفته شده است.

آسمان مجازی استخر از جمله تولیدات پرکاربردی ست که می توان در بسیاری از استخرهای عمومی و خصوص شاهد استفاده آنها بود. چرا که در زیبایی محیط نقش قابل توجهی داشته و در افزایش میزان نور محیط نیز کمک زیادی خواهد کرد. در حال حاضر انواع آسمان مجازی استخر در طرح های زیبا که تداعی گر دریا و اقیانوس مانند دلفین، ماهی و ... تولید می شود. به طوری که پس از نصب به خوبی می توان حضور آسمان مجازی را در فضا شاهد بود

.

در خصوص خرید اینتایل پی وی سینیز باید دقت داشت که باید محصولات باکیفیت و درجه یک تهیه شود. در غیر این صورت در بازه زمانی کوتاه دچار مشکل شده و زیبایی آن از بین خواهد رفت. با توجه به اینکه آسمان مجازی به صورت سفارشی نیز قابل تولید بوده، شرکت های تولید کننده سفارشات زیادی از مشتریان خود دریافت نموده و آنها را در بهترین شرایط ارائه می دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها