بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

ایران از جمله کشورهایی است که دسترسی مناسب و سریعی به تجارت و صادرات محصولاتی مانند ماکارونی فرمی و ساده جدید دارد لذا اطلاع از قیمت خرید و فروش روز که در سایت آراد برندینگ امکان پذیر است موجب می شود که هر کشوری بتواند پیوند بین محصولات تولیدی خود را با دیگر کشور ها داشته باشد.

امروزه مردم به علت مشغله ای که دارند به دنبال آماده کردن غذاهای راحت همچون پاستا بسته ای هستند که زمان کمی را صرف درست کردن آن نمایند.

یکی از این غذا ها ماکارونی می باشد که برای همه گروه های سنی از کودک گرفته تا میان سال به خوردن آن علاقه دارند و همچنین زمان کمی برای پخت آن نیاز است

.

خرید ماکارونی فرمی

یکی از دلایلی که باعث موفقیت در صادرات می شود، اطلاع از بهترین قیمت خرید محصول مانند ماکارونی که قصد صادرات آن را داریم می باشد چرا که اشراف به این موضوع باعث رقابت سازنده آن می شود.

ماکارونی اولین بار به طور اتفاقی در چین از رشته های خشک شده آرد بدست آمد بعد توسط تاجر ایتالیایی به اروپا راه یافت و به تدریج در ساختار آن تغییراتی ایجاد شد تا به صورت امروز درآمد.

ماده اصلی ماکارونی آرد و تخم مرغ می باشد و در دهه های گذشته به شکل سنتی در اروپا تهیه می شد و امروزه این محصول به صورت مدرن و توسط دستگاه های پیشرفته به روش صنعتی تولید می شوند.

ماکارونی از آرد گندم درست می شود و طبع خاصی را در بدن ایجاد نمی کند اما نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که بسته به موادی که در ترکیبات ماکارونی استفاده می شود.

ممکن است طبع غذا را تغییر دهد به طور مثال وقتی در ترکیب ماکارونی از سویا استفاده شود نسبت به طبعی که این محصول دارد ماکارونی ما هم طبعش سرد یا گرم می شود.

از نظر طب سنتی خوردن ماکارونی تا زمانی خوردنش قابل قبول است که این محصول از گندم سبوس دار و تخم مرغ محلی تهیه شود.

اما به صورتی که امروزه در کارخانه ها آماده می شود مشکلات زیادی برای سلامتی فرد به وجود می آورد با این وجود خرید ماکارونی فرمی بسیار پرطرفدار است.

چرا که در تولید این ماکارونی در کارخانه برای اینکه حالت فیزیکی مثل چسبندگی، فرم پنیری، قوام و غیره حفظ شود رنگ و طعم های غیر مجاز به آن اضافه می شود که هم ظاهر ماکارونی مردم پسند باشد و از نظر قیمت مقرون به صرفه تر است لذا بیشتر مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

ماکارونی انواعی دارد از رایج ترین نوع آن به ماکارونی رشته ای می توان اشاره نمود که جزو محبوب ترین انواع ماکارونی می باشد

.

ماکارونی شکل دار رنگی

لازم به ذکر است از انواع مواد اولیه جهت پخت وتهیه ماکارونی شکل دار رنگی می توان به موادی همچون: ماکارونی شکل دار رنگی یک بسته، گوشت چرخ کرده، پیاز، سیب زمینی، نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، رب گوجه فرنگی، آب، روغن مایع، آبلیمو، کنجد و مقداری جعفری تازه اشاره کرد که پس از آماده سازی این مواد می توان آن را به شکل ساده زیر تهیه و نوش جان کرد.

طرز تهیه وپخت ماکارونی شکل دار رنگی بدین صورت است که در مرحله اول: ابتدا یک قابلمه ر ا برداشته و میزان آب مورد نیاز را در آن ریخته و یک قاشق غذا خوری نمک و آبلیمو را اضافه کرده بگذارید تا آب بجوش آید سپس ماکارونی شکل دار رنگی انتخاب شده را داخل آب جوش ریخته و بگذارید تا به مدت 15 دقیقه در آب جوش قرار گیرد به طوری که نیمه آماده شود سپس آن را آبکش کرده و با مقدار کمی آب سرد شستشو داده تا کمی از لعاب آن کم شود.

در مرحله دوم: ماهیتابه را برداشته مقداری روغن مایع داخل آن ریخته و پیاز خرد شده را داخل روغن اضافه کرده و بگذارید تا کمی سرخ شود سپس گوشت چرخ کرده را به همراه ادویه های نام برده به پیاز اضافه کرده تا سرخ شود و بعد از این مرحله رب گوجه فرنگی را به مواد اضافه کرده و در آخر یک لیوان آب به مواد اضافه کرده تا سس مایه ماکارونی آماده شود

.

در مرحله سوم: جهت ته دیگ ماکارونی شکل دار رنگی از سیب زمینی حلقه شده استفاده می شود که به همراه مقداری نمک و کنجد آن را ته قابلمه چیده و سپس ماکارونی را به همراه مایه ماکارونی به صورت لایه لایه ریخته و درب قابلمه را با یک دم کش محکم کرده و با حرارت ملایم بگذارید تا به مدت یک ساعت دم بکشد.

در مرحله آخر، ماکارونی آماده شده و آن را جهت سرو بر سر سفره می آورند و آن را به همراه جعفری و دیگر چاشنیهای غذایی نوش جان می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها