بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۲۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰

این روزها پوشیدن دمپایی و صندل چرم روفرشی در میان خانمها مرسوم شده است و حتی آقایون نیز ترجیح می دهند پس از یک روز کاری خسته کننده و استفاده طولانی از کفش، هنگامی که به خانه می آیند از دمپایی روفرشی چرم مردانه استفاده نمایند و احساس راحتی و آسایش را با راه رفتن با آنها لمس کنند.

در دنیای امروز، روشهای نوینی برای خرید به وجود آمده است که خرید آنلاین و اینترنتی از برترین روشها شناخته شده است که بدین جهت فروشگاه ما با هدف عرضه ی انواع دمپایی روفرشی اعم از مردانه و مدل دمپایی زنانه که مرتبط به سلامتی پاهای شما است، فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرده است. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی آراد برندینگ جدید ترین و متنوع ترین دمپاییهای روفرشی را در طرح و رنگ و سایزهای مختلف مشاهده نموده و با استفاده از مشاورین ما در امر خرید، سفارش خود را ثبت نمایید و خریدی آسان و بی دغدغه را تجربه کنید.

خرید دمپایی زنانه

برای خرید دمپایی زنانه جدید در مدل های ساده و طرح دار با مجموعه بزرگ تجاری در ارتباط باشید زیرا این شرکت دارای متنوع ترین و بزرگترین مجموعه پخش دمپایی در سطح کشور است. زیباترین مدل دمپایی زنانه جدید از زیباترین مدل دمپایی زنانه جدید میتوان به مدل های زیر اشاره کرد.

ترلان

چیکا

جلوه

مدل ترلان و چیکا جز مدل های دمپایی پلاستیکی ژله ای است که مواد مورد استفاده آن از پلاستیک است اما مدل دمپایی جلوه جز دمپایی طبی هست که با کف طبی و رویه چرم مصنوعی تولید میشود البته بعضی از مدل های دمپایی پی یو این شرکت طبی هستند که برای کسانی که مشکل مثل: ارتروز و یا خار پاشنه دارند مناسب است.

خرید دمپایی زنانه طبی شیک برای خرید دمپایی زنانه طبی شیک ما می توانیم دمپایی های مدل جلوه، الیس، تانیا، دلبربا نام برد که برای شکیل تر شدن این مدل دمپایی های زنانه طبی شیک از تزیینات خاص مخصوص خود استفاده کرده اند. برای مثال: مدل زیبای آلیس فقط از یک ردیف کارتیر برای زیبایی این مدل دمپایی شیک زنانه استفاده شده است که در نهایت سادگی جلوه خاصی به دمپایی داده است بیشتر مدل های پی یو تولید شده در این شرکت طبی هستند که در بعضی از افراد مثل پرسنل بیمارستانها، مطب ها و حتی پرسنل ادارات از این مدل دمپایی استفاده می کنند.

دمپایی زنانه چرم

اگر شما قصد خرید نمونه های خراجی این محصول را دارید، به سبب کیفیت بالای دمپایی روفرشی ترک، خرید این محصول را به شما پیشنهاد می دهیم. خصوصیت یک دمپایی روفرشی مطلوب را با هم می خوانیم: کفه دمپایی روفرشی: کفه دمپایی روفرشی استاندارد باید به صورتی طراحی و تولید که قوس کف پا را به خوبی بپوشاند، زیرا سبب تقسیم وزن بدن در پا و جلوگیری از فشار به کمر و زانو می شود که از این رو اغلب افراد تصور می کنند که باید جنس دمپایی روفرشی بسیار نرم باشد، اما بهتر است برای استفاده از آن بر روی سرامیکها و کفپوشها از دمپاییهایی کمی مقاوم تر مانند چرم استفاده نمایید

.

اشنه دمپایی روفرشی: یکی از عوامل مورد توجه در حین خرید دمپایی زنانه چرم، پاشنه آن می باشد که همانطور که پوشیدن کفشهای پاشنه بلند سبب آسیب و کمردرد می شود، پوشیدن این دمپاییهای پاشنه بلند نیز به همین شکل می باشد و بهتر است از پاشنه های تخت و حداکثر چهار سانتی استفاده نماییدجنس دمپایی روفرشی: با توجه به صنعت مد و فشن دنیا، هر بار طرح و رنگ جدیدی از این دمپایی به بازار می آید که در جنسهای مختلفی چون، پلاستیکی، کنفی، پارچه ای، دمپایی هتلی حوله ای، چرم و غیره تولید می شوند که بهتر است با توجه به کارایی خود آنها را تهیه نمایید به عنوان مثال دمپاییهای حوله ای جلو بسته متناسب برای خشک کردن پا پس از حمام می باشد و یا برای فصلهای سرد سال استفاده از دمپاییهای روفرشی ضخیم تر مانند کتان، مخمل و غیره مناسب هستند، پس در هنگام خرید به جنس دمپایی و هماهنگی آن با کاربرد مورد نظرتان دقت نمایید سایز دمپایی روفرشی: سایز این محصولات باید به گونه ای باشد که در آن احساس راحتی داشته باشید، چه بسا بهتر است این دمپاییها را یک سایز بزرگ تر از سایز پای خود خریداری نمایید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها