بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶

یکی از نیازهای مبرم همه ما بخصوص آقایان که اکثرا شاغل هستند، پالتو بارانی گرم و با کیفیت است، معمولا در زمستان پالتوهای مردانه و زنانه با قیمتهای مختلف خرید و فروش می شود، تاریخچه پالتو مردانه بسیار طولانی است در واقع در گذشته پالتو مردانه نوعی از اورکت محسوب می شد که البته ویژگی گرم کنندگی و جلوگیری از نفوذ سرما را داشت. پالتو در کلمه از زبان رومی گرفته شده است و به معنای کت بزرگ می باشد، بعد از آن در اسپانیا شکل جدیدی از پالتو را تولید کردند که به آن کت فراک می گفتند که معنی آن کت بلند و مشکی می باشد و در قسمت کمر به پایین چین خوردگی داشت بعدها به آن پالتوک می گفتند.

ما تمام محصولات را با کیفیت مطلوب و قیمت متعارف در اختیار شما خواهیم گذاشت کافیست سایز و مدل و رنگ پالتوی خود را تعیین کنید و از طریق سایت آراد برندینگ ثبت سفارش انجام دهید، همچنین اگر قصد خرید بصورت عمده دارید قیمت محصولات را بصورت عمده با شما محاسبه خواهیم کرد. در صورت داشتن سوال و یا نیاز به راهنمایی مشاورین ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند که می توانید براحتی از طریق سایت با آنها ارتباط بگیرید.

فروش پالتو مردانه

افرادی که سایز خاصی دارند، برای مثال خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک هستند می توانند در فصلهای گرم پالتو اسپرت مردانه یا زنانه خود را از فروشگاه هایی که پالتوهایشان را به جهت تک سایز شدن با قیمت کمتر و مناسب تر می فروشند تهیه کنند. پالتوها در جنس، رنگ و طراحی بسیار تنوع دارند سعی کنید پالتو مشکی استفاده نکنید، اگر در منطقه سردسیر زندگی می کنید پوشیدن مداوم پالتو آن هم به رنگ مشکی می ‌تواند خسته کننده باشد علاوه بر این رنگ مشکی هر نوع شوره مو، گرد و خاک و غیره را خیلی واضح نشان می دهد به عنوان جایگزین می ‌توانید از رنگهای برنز، کرمی تیره و چرک تاب، خاکستری، قهوه ای متالیک و از این قبیل استفاده کنید.

توجه داشته باشید فروش پالتو مردانه به دو صورت حضوری و مجازی صورت میگیرد.

از خرید پالتوهای خیلی کوتاه یا خیلی بلند خودداری کنید و سعی کنید پالتویی بخرید که بلندای آن تقریباً تا زانوی شما باشد و یا کمی کوتاه تر اگر قد شما از حالت استاندارد بلندتر است پالتویی تهیه کنید که تا زانو یا مقداری بلند تر باشد شاید تصور شما از پالتوهای بسیار بلند این است که می توانند محافظت بیشتری در برابر سرما داشته باشند اما این باور غلط است پالتوهای بسیار بلند از جذابیت ظاهری شما می کاهد.

پالتو مردانه اصفهان

امروزه مراکز زیادی هستند که فروش پالتو مردانه اصفهان را بر عهده می گیرند، این مراکز بهترین اجناس را در معرض دید مشتریها قرار می دهند و شرایطی را فراهم می کنند که مصرف کننده می تواند ضمن آگاهی یافتن در مورد ویژگیهای این کالاها خرید خود را در انجام دهند، میزان فروش پالتو چرم در این شهر بسیار بالا بوده و مردم تمایل زیادی به این پالتوها دارند.

انواع پالتوهای تولید شده در این استان باعث به وجود آمدن استایل زیبا و کاملاً منحصر به فردی برای مصرف کننده ها می شوند. طرحها و مدلهای این پالتوها بسیار متفاوت بوده و متنوع می باشند، آنها دارای جیبهای در جلو هستند و با رنگهای تیره، سرمه ای، قرمز، عسلی و غیره عرضه می شوند، برای دوخت این پالتوها از یقه های انگلیسی استفاده می شود، همچنین سر زیپها و سایر تزیینات آنها از نوع استیل اصلی بوده و در مقابل رطوبت زنگ نمی زنند. اصفهان یکی از شهرهای تولیدی و تجاری می باشد و پس از آن که اجناس را تولید کردند، آنها را برای بازارهای خارجی صادر می کنند و صادرات آنها از طریق گمرکهای مرزی و ترخیص کاران صورت می گیرد و تاجران زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و این عملیات زیر نظر کارشناسان مجرب صورت می گیرد. وجود انواع کارگاه های تولیدی در این شهر باعث به وجود آمدن اشتغالزایی زیادی برای مردم شده است و در این صنعت افراد زیادی وجود دارند که کسب درآمد می کنند و اجناس درجه یک را به بازارهای خارجی صادر می کنند،ارسال این کالاها باعث ارزآوری برای کشور می شود. چرمی که در انواع سازه ها استفاده می شود، باید دباغی گردد، دباغی کار بسیار سخت و پیچیده ای می باشد و تولید کننده ها بدون انجام آن نمی توانند تولیدات خود را انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها