بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۲۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

شاید شما هم از یکنواختی محیط خانه و منزلتان خسته شده باشید و به فکر ایجاد تنوع در آن باشید و برای این منظور با جایگزین کردن کفپوش پی وی سی برای پله ها و کف پذیرایی و هر قسمتی از منزلتان به جای سرامیک کف که دوست دارید می توانید آن را زیباتر کنید. پی وی سی یک نوع پلیمر پلاستیکی است که کاربردهای زیادی دارد و کفپوشهایی که از این جنس تولید می شوند نسبت به موکت و کفپوشهای دیگر برتریهای زیادی دارند و به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند از آنها برای کف ساختمان و منزلشان استفاده کنند.

امروزه برای زیبا سازی کف خانه یا اداره از کفپوش پی وی سی مدل کایا استراتیفی استفاده خواهند کرد. این محصول از با کیفیت ترین مواد اولیه برای ساخت طراحی شده است که باعث خواهد شد که از مقاومت بالایی برخوردار باشد. همچنین به دلیل اینکه این کف پوش دارای استحکام بالایی می باشد می توان از این محصول به عنوان یک صادرات نیز مورد استفاده قرار داد. کفپوش از این جنس در ابعاد از نظر طول و ضخامت متفاوت خواهد بود که دلیل بر این شده است تا مشتری نسبت به نیاز خود این محصول را خریداری کند. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

کفپوش پی وی سی برای پله

معمولاً در ساختمانهای اداری و مسکونی که در آنها تردد زیادی نیست از نمونه هایی از کفپوش استفاده می شود که از جنس پی وی سی اداری است و زیر آن لایه ای نمدی به کار رفته است و این نوع کفپوشها غالبا به صورت رولی عرضه می شوند. ضخامت کفپوشها متفاوت است و برای هر مکانی ضخامت خاصی مورد استفاده قرار می گیرد و نصب آنها باید توسط افراد حرفه‌ای و کاربلد انجام شود تا کفپوشها به بهترین نحو و زیباترین شکل نصب شوند و جذابیت و کارآمدی لازم را داشته باشند. این نوع کفپوش نیز در مقابل سایش و حرارت مقاوم است و در طول زمان دچار خوردگی نمی شود و بسیار نرم و راحت است و می‌تواند نیاز افراد با سلیقه را که طراحیهای مدرن را می پسندند برآورده کند.

یکی از بخشهای پر تردد ساختمانها و منازل مسکونی پله ها هستند و باید بهترین انواع کفپوش برای آن در نظر گرفته شود و باید توجه داشته باشید که کفپوش پی وی سی پله استفاده می شود مانند کفپوشهای کف نیست و ممکن است از مواد متفاوتی تولید شده باشد. کفپوشهای پی وی سی مانند کاشی و سرامیک بسیار مقاوم و بادوام هستند و انواع مختلفی دارند که برای سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرند برای مثال کف پوشهایی که برای بیمارستان استفاده می شود به نوعی خاص هستند و علاوه بر آن که آلودگی نمی تواند به داخل بافت پلیمری آن نفوذ کند آنتی باکتریال نیز هستند. کفپوشهای پی وی سی عایق صدا هستند یعنی هنگامی که شما روی آنها راه می روید صدای راه رفتن شما تا حدودی شنیده نمی شود و همچنین این نوع کفپوشها در مقابل مواد اسیدی و آتش زا نیز مقاومند و البته برای چنین محیطهایی باید از کفپوشهای مخصوص این فضا استفاده کنند.

کفپوش پی وی سی کایا

دسته بندی در کفپوش پی وی سی و کفپوش خودرو در شیراز باعث شده است که مشتری در زمان خرید نسبت به نیاز خود این محصول را خریداری بفرماید که بیشترین مدل فروش امروزه استراتیفی می باشد. این محصول در دسته بندیهای مختلف طراحی و تولید خواهد شد که از نظر سایز به صورت ضخامت و طول قیمت گذاری می شوند. ضخامتهای متفاوت در این محصول باعث شده است که مشتری بتواند نسبت به نیاز خود این کفپوش را خریداری کند. شما می توانید نسبت به دکور خانه و رنگ بندی این محصول را تهیه کنید که دلیل آن تنوع در رنگ کفپوش می باشد. طراحی بر روی این کفپوش باعث شده است تا اینکه مورد توجه مشتریان خارج از کشور نیز قرار بگیرد. تولیدکنندگان این محصول بر این اساس کفپوش را طراحی خواهند کرد که از مقاومت بسیار بالایی پیروی کند تا اینکه در برابر ضربه دچار شکستگی نشود.

همانطور که می دانید امروزه به جای استفاده سرامیک در کف خانه از کفپوش پی وی سی کایا استفاده می کنند. این محصول به دلیل کاربردهای زیاد در قسمتهای مختلف خانه و اداره در طرحهای مختلف به فروش خواهد رسید. نمونه های مختلف از کفپوش وجود دارد که هر کدام از آن جوابگوی نیاز شما باشد تا اینکه دست شما در زمان خرید باز باشد. یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی این محصول مقاومت بالا می باشد که کمک خواهد کرد تا چندین سال کفپوش برای شما کار کند. شما می توانید به جای استفاده از سرامیک و هزینه زیاد، از کفپوش پی وی سی استفاده کنید تا در هزینه و زمان برای شما صرفه جویی صورت بگیرد. این محصول در زمان نصب بسیار سریع می باشد که نیاز به نیرو انسانی زیاد نیز نمی باشد. یکی دیگر از فواید مهم این محصول اینطور خواهد بود که ضد آب می باشد و به هیچ عنوان با تماس آب دچار خرابی نمی شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها