بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳

یکی از ماشین آلاتی که بسیار در صنعت برش پرمصرف می باشد اره نواری است که افراد در شهرهای گلپایگان، کرمان و تبریز بیشترین مصرف این دستگاه را دارا می باشند. این دستگاه ها بسیار دقت بالایی در برش داشته و همچنین از سرعت خوبی نیز برخوردار می باشند. لازم است بدانید که این دستگاه اولین بار در انگلستان تولید شد که برای بریدن چوبها و ساخت وسایل چوبی همچون مبل راحتی از آن استفاده می شده است ما به تدریج برای برش انواع فلزات نیز مورد استفاده قرار می گرفته است چون بسیار کار را برای افراد راحتتر کرده و باعث پر سرعت شدن کار آنها می شده است.

مجموعه آراد برندینگ با سالها تجربه در تولید و عرضه انواع اره نواری برای انواع چوب گردو و راش و سعی بر این دارد تا بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها را به بازار عرضه نماید تا رضایت مشتریان خود را جلب کند بدین رو سعی کرده که هزینه بسیار مقرون به صرفه ای را برای دستگاه های خود در نظر بگیرد تا مشتریان توان خرید تعداد بیشتر را داشته باشند

.

برای خرید ارین دستگاه ها به صورت اینترنتی فرم درج شده در سایت را پر نموده و منتظر بمانید در اولین فرصت همکاران ما در مجموعه با شما ارتباط بگیرند و سفارش شما را ثبت نمایند و پاسخگوی سوالات شما در رابطه با اره نواریها باشند.

اره نواری

اگر قصد دارید برشهایی باریک و بسیار سریعی بر روی سطوح مختلف ایجاد نمایید از اره نواری استفاه کنید در این محصول یک عدد اره ی فلزی با دندانه هایی بسیار تیز که برای برشهای دقیق و خاص طراحی شده است به بدنه ای از جنس فولاد با استحکام فراوان متصل شده است مانند چکش برقی. و تیغه ای که در اره نواری تعبیه شده است در دو قسمت تیغه اره های تک فلزی و تیغه اره هایی به شکل دو فلزی وجود دارند همچنین باید جنس این تیغه اره ها به گونه ای باشد.

که علاوه بر میزان سختی فراوان، دارای قابلیت انعطاف پذیری بسیاری باشد معمولا تیغه های اره هایی که به صورت تک فلزی می باشند برای برش سطوح غیر فلزی نظیر گوشت، مقوا و چوب که دارای میزان سختی پایینی می باشند

.

با توجه به ویژگیهای مثبت و کاربردهای متنوعی که چکش برقی سنگین و اره نواری دارد قیمت اره نواری بسیار مناسب و به صرفه می باشد اره نواریها به آسانی مورد استفاده قرار می گیرند و طرز کار با آنها بسیار راحت می باشد. و برخی از مدلهای آن به سهولت قابل حمل هستند و عملکرد آنها به گونه ای دقیق می باشد که خاصیت اولیه ی قطعه را به طور کامل حفظ می نماید و در حین عمل برش هیچ گونه خرابی و آسیبی به سطوح اولیه وارد نمی کند. همچنین برای کار با این دستگاه باید توجه داشته باشید تا قطعات فلزی یا چوبی را به هیچ وجه تکان ندهید و برای انجام قوسها در سطوح مختلف مراقب باشید تا نوارها هیچ گونه آسیبی به دست هایتان وارد نکند به علاوه هنگام کار با این دستگاه باید تسلط کافی بر روی آن داشته باشید.

اره نواری تبریز

برای خرید و تهیه یک اره نواری در شهر تبریز بهتر است که از جاهای معتبر خریدتان را انجام داده و از آنها مشاوره بگیرید زیرا مدلهای بسیار زیادی وجود دارد شما بهتر است بر اساس نیاز خود آن را تهیه نمایید.نکاتی مانند نوع فریمی که دستگاه دارا می باشد، قابلیت تغذیه نمودن ماده و غیره چند مورد از تمام مواردی است که شما باید به آن توجه نمایید.برای خرید این اره ها قطعا گزینه های بسیار زیادی روبه روی شما قرار می گیرد که شما برای یک انتخاب درست نیاز به مشاوره خوب دارید تا هزینه اضافی نکرده تا دستگاهی را خریداری نمایید که اصلا برای شما مصرف خاصی ندارد، بدین رو اول باید با کار آن دستگاه آشنا شوید و سپس انتخاب کنید.

بعضی از علاقمندان به کار نجاری همچون تخت و کمد به دنبال اره نواری در شهر کرمان می باشند که ما در اینجا دو نوع از انواع مدلهای این دستگاه را به شما معرفی می نماییم تا انتخاب راحتتری داشته باشید. دستگاه اره نواری کرمان به دو صورت افقی و عمودی تولید شده اند که هر کدام از آنها کار مخصوص به خود را انجام می دهند و با یکدیگر متفاوت می باشد اگرچه شباهتهایی نیز دارند اما منظور ما کار تخصصی می باشد. هر دوی آنها می توانند قطعات را برش بدهند اما نحوه برشها در آنها متفاوت است، برای برشهای هلال مانند که در نجاریها به کار می رود بهتر است از اره های عمودی استفاده نمود که هم می تواند ابزار را به صورت منحنی برش دهد و هم می تواند سوراخهایی را بر روی آن ایجاد نماید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها