بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۲۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

یکی از موارد مهم برای مراقبت از کفش واکس زدن آن است که بسیاری از مردم اصول آن را نمی دانند.

واکس برای کفشهای مختلف متفاوت است و هر کفشی اعم از مشکی و عسلی و سفید واکس مخصوص به خود را دارد که در ادامه در مورد هر کدام صحبت می نماییم.

برخی از افراد از نحوه واکس زدن آگاهی کافی ندارند و نمی توانند به درستی از کفشهای خود مراقبت کنند.

هر واکسی مخصوص یک کفش و یا کیف پول چرم ساخته می شود و هر کدام مواد اولیه مخصوصی دارد.

برای واکسهایی با رنگهای متفاوت همیشه سعی کنید از فرچه همرنگ آن استفاده نمایید مثلا برای کفش مشکی از فرچه مشکی رنگ و برای کفش قهوه ای از فرچه قهوه ای رنگ استفاده کنید.

در هر خانه ای متناسب با هر رنگ و مدل کفش اسپرت طبی یک واکس وجود دارد که مدلهای مختلفی دارند.

قیمت واکس کفش بسیار متناسب است و می توان به راحتی از هر فروشگاه آنلاین یا حضوری آن را تهیه کرد.

برخی از واکسها تاریخ انقضا دارند که باید به آن دقت شود و اگر بعد از تاریخ انقضا آن را استفاده کنیم ممکن است به کفش آسیب بزند.

اگر به دنبال خرید بهترین نوع واکس هستید و به خرید از هر جایی اعتماد ندارید می توانید از مجموعه ما خرید نمایید تا کیفیت را ببینید و با مراکز فروش دیگر مقایسه نمایید.

برای خرید از آراد برندینگ و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید فرم داخل این سایت را تکمیل نمایید تا مشاوران ما با شما تماس حاصل نمایند.

واکس کفش سفید

چرمها دارای جنس حساس و به خصوصی هستند و واکس زدن آنها یک امر ضروری است.

این نوع کفش چرم بیشتر به رنگ قهوه ای یا عسلی می باشد و نگهداری از آن اهمیت بالایی دارد.

کفشهای عسلی به دلیل رنگ روشنی که دارد کثیفی روی آن به راحتی مشخص می شود و اگر تمیز نشود به خاطر ماندگاری آلودگی به مرور رنگ خود را از دست می دهد و دچار رنگ پریدگی می شود.

برای واکس زدن کفش عسلی باید از واکس همرنگ خود استفاده کرد تا دچار دو رنگی نشود.

معمولا روی اکثر کفشهای چرم به مرور چروکهایی ایجاد می شود که بسیار طبیعی است و اگر می خواهید که این چروکها به پارگی منجر نشود باید هر چند وقت یکبار روی آن را واکس بزنید.

شاید عده ای از مردم ندانند که کفش سفید هم احتیاج به واکس زدن دارد

.

آلودگیهایی که روی کفش می نشیند اگر بعد از مدت کوتاهی پاک نشود باعث پریدگی رنگ کفش و در نهایت خراب شدن آن می شود و واکس کفش سفید باعث براق و شفاف شدن کفش می شوند و آن را مانند روز اول می کنند.

واکسهای متنوعی برای کفش وجود دارد که یکی از آنها واکس جامد است که از قدیمی ترین نوع آن است و توسط یک اسفنج به کفش می کشند.

نوع دیگر واکس، واکس اسپری است که امروزه زیاد از آن استفاده می شود و به شکل افشانه روی کفش اسپری می شود.

واکس مایع در واقع براق کننده است و به صورت اسفنجهایی موجود است که به روغن آمیخته شده و روی کفش کشیده می شود و آن را جلا می دهد

.

واکس کفش جیر و نبوک

حال مسئله اینجاست که اگر بخواهیم واکس کفش اسمارت را در مدلهای جیر و نبوک با ضمانت اورجینال خریداری کنیم و از کیفیت عالی آن بهره مند شویم چگونه می توان قیمت این محصولات را کاهش دارد، نیاز به جای نگرانی نیست، این دغدغه قبلا توسط مجموعه ما مورد بررسی قرار گرفته و حل شده است، خریداران عمده این محصولات می توانند با مراجعه به سایت ما محصول عمده خود را از واردکننده اصلی این برند به کشور بصورت مستقیم خریداری کنند که این عامل موجب کاهش قیمت چشمگیری محصولات نسبت به قیمت عرضه سنتی و با واسطه آن در بازار می شود.

همانطور که گفته شد برای نگهداری از انواع گوناگون چرم می بایست تا از واکس مخصوص به آن استفاده شود، توجه داشته باشید قیمت واکس کفش نبوک که می پردازید اگرچه شاید کمی بیشتر باشد اما ارزش آن را دارد، همچین برند اسمارت که توسط این مجموعه عرضه می شود با نظر به فرآیند عرضه مستقیمی که برای آن در نظر گرفته شده از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و مطمئنا رضایت شما را جلب خواهد کرد، اما اجازه دهید قبل از پرداختن به شیوه فروش مجموعه و علت قیمت پایین آن کمی بیشتر در مورد این شرکت و محصولات آن سخن به میان آوریم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها