بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

معمولا تمام افراد دوست می دارند در کنار غذا از انواع سالاد ماکارونی و نوشیدنیهای مختلف استفاده نمایند و دوغ محلی از انواع نوشیدنیهای دلچسب با قیمت خرید فروش بسیار مناسب است. با مراجعه به بازار می توان انواع دوغ را با برندهای مختلف در حالی که به صورت صنعتی یا سنتی و محلی تولید شده است را در بازار پیدا کرد دوغ محلی در واقع در دسته نوشیدنیهای سنتی دسته بندی می شود می دانید که منبع و منشایی که دوغ از آن تولید می شود ماست است اگر برای تهیه دوغ از ماست محلی استفاده شود، دوغ را دوغ محلی می نامند. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

یکی از محبوب ترین نوشیدنیها در میان افراد دوغ محلی خانگی گازدار ترش می باشد، این نوشیدنی یا همان دوغ محلی خانگی گازدار ترش به علت طبیعی بودن و نیز چون عضو خانواده لبنیات خامه می باشد برای سلامتی بسیار مفید است. دوغ محلی بسیار گواراتر از سایر دوغهای موجود در بازار می باشد و با هر غذایی خصوصاً دیزی و آبگوشت بسیار استفاده می شود. متاسفانه طبق آمارهایی که منتشر شده مصرف لبنیات در کشور ما کمترین سهم را داشته که در خود این گروه دوغ کمترین مصرف را دارد که این آمار، آمار خوبی نیست و باید سعی شود که مصرف لبنیات خصوصا دوغهای محلی افزایش یابد

.

دوغ محلی گازدار

ولی در کارخانجات بزرگ تولید دوغ محلی گازدار علاوه بر استفاده از ماست ترش از ساز و کارهای دیگری نیز استفاده می کنند، چرا که در این کارخانجات تولید دوغ محلی باید روزانه مقدار زیادی دوغ محلی گازدار تولید و به بازار عرضه شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. دوغ محلی گازدار به جهت این که گازدار می باشد باید همانند نوشابه از تکان دادن و جا به جا کردن سریع و ناگهانی دوغ خودداری کنید چرا که هنگام باز کردن دوغ مانند نوشابه به علت گاز درونش به سرعت خارج می شود، این نکته را از این جهت بیان نمودیم که برخی افراد توجهی به این نکته ندارند و گمان می کنند همانند دوغهای محلی دیگر بدون گاز می توانند قبل از باز کردن آن را تکان دهند تا محتوای درونش مخلوط شود، بهترین راه مصرف دوغ گازدار این ‌است که دوغ را چند دقیقه قبل از نوشیدن تکان دهید و اگر تمایل دارد آن را در مکانی سرد مانند یخچال و یا درون کلمن نگهدارید تا سرد شود.

مهم ترین و البته دلیل محبوبیت و پرفروش بودن دوغ محلی گاز دار داشتن تنوع در طعم سبزیجات خشک و البته گاز دار بودن و بدون گاز بودن است، دوغهای محلی چون به صورت طبیعی ساخته می شوند و روش تولیدشان همانند روش سنتی می باشد بسیار خوش طعم تر بوده و همچنین مفید تر برای سلامتی، اگر هنوز دوغ محلی را امتحان نکردید که بعید است حتما از دوغ محلی گازدار بنوشید و طعم و اعجاز آن بر سلامتی را مشاهده نمایید. برای اغلب افراد پیش آمده است گه گرمازده یا دچار مسمومیت اندک غذایی شده باشند، در این صورت نوشیدن یک لیوان یا دو دوغ گازدار سرد می تواند مشکلشان را برطرف نماید، چرا که دوغ گازدار به علت گاز دار بودن همانند نوشابه عمل می کند و چون از خانواده لبنیات می باشد بسیار بهتر از نوشابه است. دوغ گاز دار محلی از ماست ترش تهیه می شود، و ترش بودن ماست علت گاز دار شدن دوغ محلی می باشد به همین جهت است که دوغ محلی گاز کمی طعم ترش می دهد.

قیمت دوغ محلی

دوغ با سایزهای مختلف و متفاوت وارد بازار می شود و سایز و اندازه دوغ نیز می تواند بر قیمت تاثیر مستقیم داشته باشد و هر چه سایز بسته بزرگتر و کیفیت دوغ بالاتر باشد، دوغ با قیمتی بیشتر به فروش خواهد رسید پس ملاحظه فرمودید که بسیاری از عوامل ممکن است بر قیمت دوغ تاثیر مستقیم داشته باشد و بنا بر همین دلایل دوغ محلی با قیمتهای مختلف راهی بازارهای خرید و فروش می شود. دوغ از نوشیدنی های بسیار لذیذی است که تمام افراد از خوردن آن در کنار غذا لذت می برند، بنابر این می توان از فروش دوغ محلی پر خاصیت در تمام مراکز فروش در سراسر کشور استفاده و دوغ محلی و روغن حیوانی را با قیمت فروش بسیار مناسب تهیه نمود.

همان طور که ذکر شد دوغ محلی از نمونه هایی از دوغ با طعم و مزه بسیار عالی است که تولید کننده این محصول را با قیمت دوغ محلی بسیار مناسب و ارزان در بازار توزیع نموده است، تا تمام افراد بتوانند با کیفیت ترین دوغ را با نرخی مناسب خریداری نمایند دوغ چه سنتی و محلی و یا صنعتی در انواع نمونه به بازار ارائه می شود و هر دسته از این محصولات با قیمتی خاص و ویژه به فروش می رسند. البته بسیاری از تولید کنندگان از گروهی هستند که از مدتها پیش تولید لبنیات خامه را انجام می دادند و محصولاتی با کیفیت وارد بازار می کردند و این کیفیت و قدمت کاری سبب اعتبار کار ایشان شده و از این جهت محصولات این مراکز با قیمتی بالاتر به فروش می رسد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها