بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

تلویزیون سونی یکی از معروف ترین انواع تلویزیون بوده که به عنوان تلویزیونهای وارداتی و ساخت کشورهای خارجی در کشور ما ایران تقاضا برای خرید آن زیاد است قیمتتلویزیون سونیx7500h 65 در چند وقت اخیر افزایش قیمتهایی داشته است و آن هم به دلیل هزینه هایی بوده که به عنوان یک وسیله برقی وارداتی متحمل می‌ شود البته گفتن این نکته هم ضروری می باشد که بدانید در سطح کشور ما ایران نوسانات قیمتی زیاد بر روی قیمت این محصول برقی هم تاثیر داشته است.

تلویزیون سونی در مدلهای مختلف از جمله وسایل برقی بوده است که در سطح بازار قیمت مناسب تری نسبت به دیگر برندها داشته است و خوشبختانه کیفیت خوب نمایش تصویر آن هم به گونه‌ای بوده که همیشه طرفداران زیادی را به طرف خود جذب کرده است.

شما برای مطلع شدن از وضعیت قیمت روز این وسیله می توانید به سایت اینترنتی آراد برندینگ مراجعه کنید چون نمی توانیم قیمت ثابتی برای آن در نظر بگیریم.

تلویزیون سونی x7500h 65 جز بزرگترین تلویزیونهای برند سونی محسوب می گردد و به همین خاطر بوده که قیمت آن نسبت به مدلهای دیگر که در تعداد اینچ پایین تر هستند گران تر می باشد البته تعداد کنترل این تلویزیون و همچنین پنل به کار گرفته شده در تولید آن از عوامل دیگری هستند که می توانند بر روی قیمت این محصول موثر باشند و همواره در حین خرید باید به یک مورد توجه داشته باشید.

که بسیار با اهمیت بوده و آن هم اینکه تلویزیون خریداری شده شما دارای گارانتی می باشد خیلی از فروشندگان وسایل برقی را بدون گارانتی به فروش می‌ رسانند زمانی که تلویزیون شما بدون گارانتی باشد باید قیمت پایین‌تری در خرید آن پرداخت کنید

.

قیمت تلویزیون سونی 65

همانطور که شما هم در جریان هستید برند سونی در بین برندهای دیگر تلویزیون متقاضی زیادی دارد و در بین مدلهای مختلف تلویزیون سونی قیمت تلویزیون سونی 65 اینچ بالاتر بوده است.

البته کیفیت خوب نمایش تصویر و پنل بسیار عالی و اینکه در طول عمر بالا می توان این تلویزیون را به نحو احسن مورد استفاده قرار داد توانسته جبران این قیمت تلویزیون سونی بالا باشد.

شاید شما هم شنیده باشید که در شهرهای مرزی مانند بانه قیمت اینتلویزیون ال سی دیارزان تر می باشد در واقع به خاطر اینکه این نوع از تلویزیون وارداتی بوده و هزینه هایی در قبال حمل و نقل و واردات آن وجود دارد.

بنابراین در شهرهای مرزی بیشتر به صورت غیرقانونی این وسایل را وارد می ‌کنند و به همین منظور بوده که قیمتهای پایین‌تری برای آنها در نظر می گیرند به شما توصیه می شود که برای تهیه و خریداری این تلویزیون به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید که حتماً با داشتن گارانتی از خرید خود اطمینان پیدا کنید در صورت به وجود آمدن مشکل در طی مدت زمان گارانتی بتوانید در تعویض آن اقدام کنید.

قدرت نمایشگر و کیفیت تصاویر توسط این تلویزیون بسیار بالا بوده است و در واقع یکی از اصلی ترین ویژگیهایی که امروزه باعث گردیده مشتریان زیادی به طرف این مدل از تلویزیون جذب شوند همین بوده است و البته شکل ظاهری بسیار زیبا و جذاب هم از دیگر عواملی است که باعث گردیده مورد انتخاب افراد سخت پسند هم قرار بگیرد.

تلویزیون سونی فول اچ دی

باید دقت داشته باشید که برای تماشای تصاویر با کیفیت در تلویزیونهای با کیفیت حتما باید از فیلمهای با کیفیت استفاده کنید چرا که اگر کیفیت فیلم پایین باشد در بهترین تلویزیونها هم نمی توان آنها را با کیفیت بهتر تماشا کرد پیشرفت این صنایع به طوری است که در گذر زمان نمونه های جدیدتری عرضه می شوند.

اگر خاطرتان باشد سیگنالهایی که در گذشته از فرستنده های صدا و سیما دریافت می شدند همگی به صورت آنالوگ بودند اما با گذشت زمان تغییراتی روی آنها انجام شد تا بتوان آنها را به صورت دیجیتالی دریافت کرد تا نویزهای کمتری در مسیر روی آنها تاثیر بگذارد و خروجی روی تلویزیون سونی فول اچ دی با کیفیت بیشتری باشد.

پس همراه با آنها سیگنالها، فرمت و کیفیت فیلمها هم تغییر خواهد کرد تا بتوان از تجهیزات جدید نهایت استفاده را برد به همین خاطر طبیعی است پس از گذر زمان تلویزیونهای قدیمی تر کارایی خود را از دست بدهند

.

سیگنالهای آنالوگ دارای نقاط ضعف بسیار زیادی بودند که برای دریافت آنها مجبور بودید که آنها را در جهتهای مختلف قرار دهید اما از وقتی که سیگنالها دیجیتالی شدند تنها با قرار دادن آنتن بر روی بلندی می توان همه کانالها را به راحتی دریافت کرد و مشکلی از لحاظ ضعیف بودن سیگنال و کیفیت وجود نخواهد داشت.

توصیه می کنیم حتما از یک محافظ برق قوی برایسینما خانگی سونیاستفاده کنید تا در صورتی که نوسانات برق کم و زیاد شد آسیبی به این تجهیزات وارد نشود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها