بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

امروزه برای پاکیزگی و نظافت از بسیاری وسایل مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از محبوب ترین این نوع از وسایل جارو دستی دسته دار قدیمی بلند می باشد که دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و به راحتی نیز می توان این محصول دست ساز را تهیه و مورد استفاده قرار داد. از این رو می توان از دو نوع جارو دستی به عنوان جاروی نرم و جاروی سخت استفاده نمود که با توجه به نوع مصرف و سلیقه مورد استفاده قرار داد که معمولا از جاروهای نرم برای برای جارو نمودن سطوح و دیوارها برای تمیز نمودن و پاک نمودن خاکها و یا گردگیری و پاک نمودن سقف دیوارها استفاده می شود.

از بارز ترین ابزار هایی که در همه مکان ها برای جفظ پاکیزگی از آنها استفاده می شودطی و جارودستی پلاستیکی است که در انواع مختلف موجود می باشد امروزه با استفاده از جارو ها و طی های متنوع پلاستیکی، کار نظافت آسان تر شده است که در ادامه با انواع آنها آشنا می شویم. شاید تا حالا به این فکر کردید که برای راحت کردن نظافت خانه یا محل کارتان ، ابزار هایی تهیه کنید که ما قصد داریم با این مطالب به شما کمک کنیم تا با اطلاعاتی که بدست می آورید، بتوانید بهترین نوع محصولات و با کیفیت بالایی تهیه کنید. با آراد برندینگ همراه باشید.

جارو دستی سنتی

همانطور که می دانید جارو جزو وسایل تمیز کردنی منزل به حساب می آید به همین دلیل برای آن باید کیفیت خوبی در نظر گرفته شود زیرا اگر برای جارو کیفیت پایینی در نظر بگیریم نمی توانیم سطح منزل خود را به خوبی تمیز کنیم. یکی از خواص فوق العاده جارو سنتی در زمینه وزن آن می باشد که نسبت به سایر محصولات از وزن سبک تری برخوردار خواهد بود و همین موضوع باعث می شود تا به راحتی بتوان از آن استفاده نمود، برخی شرکتها جارویی با وزن سنگین را تولید می کنند که فرد پس از استفاده آن خیلی خسته می شود باید اشاره کنیم که این نوع جارو تقلبی بوده و از کیفیت پایینی نیز برخوردار می باشد به همین منظور وزن آن سنگین است وگرنه جارو سنتی با کیفیت دارای وزنی سبک و مناسب خواهد بود.

همانطور که اشاره داشتیم اکثر محصولات دچار تغییرات بسیار زیادی شده اند که بهتر است بدانید جارو پلاستیکی دستی سنتی هم مانند سایرکالاهای تولید شده تغییراتی را در بر داشته که در قیمت جارو دستی تاثیر گذار است همچنین این تغییرات در زمینه انواع آن بوده است به طور دیگر بگوییم با پیشرفت تکنولوژی مدلهای زیادی از جارو دستی تولید شده است که برخی از این محصولات توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به خود کسب کند از همین رو شرکت مورد نظر ما جارو سنتی مورد نظر خود را با کیفیت بسیار بالایی تولید نموده تا بتواند با تمام مدلهای جارو به رقابت بپردازد که در این زمینه نیز موفق هم بوده ایم. همانطور که اشاره کردیم جارو یکی از قدیمی ترین محصولات در بازار می باشد.

جارو دستی دسته دار قدیمی

در کشور ما میز به دلیل دارا بودن آب و هوای مناسب بسیاری از مواد اولیه کشت جارو در شهرهای میانه در آذربایجان شرقی، مازندران، و اصفهان بسیار تولید و عرضه می شود و توانسته به نوبه خود رکورد قابل ملاحظه ای را در خصوص تولید انواع جاروهای دستی نصیب خود کند و بسیاری از کشاورزان توانستند با کشت و تولید این نوع از محصول از نظر اقتصادی به سود بسیار بالایی دست یابند وبه نوعی با ایجاد کارگاه های مختلف توانستند افراد بسیاری را مشغول به کار نمایند. براین اساس درست است که جاروهای برقی پیشرفته تر و بسیار مدرنتر از جمله جارو دستی برقی می باشند و می توانند بسیار سریعتر عملیات نظافت را انجام دهند و به سرعت بیشتر و راحت تر می توان از آن استفاده نمود ولی جاروهای برقی میزان مصرف برق بالایی دارند و از این نظر اگر در مکان و یا جاهای باشید که دسترسی به برق نداشته باشید.

از گذشته تاکنون بسیاری از مردم به دلیل نبود امکاناتی به مانند برق می بایست برای تمیز نمودن سطوح خانه خود از انواع مختلفی از جاروهای دستی استفاده می کردند که یک نمونه از بهترین این جاروها، جارو دستی قدیمی بوده که به دلیل سابقه و قدمت بسیار بالایی که در بین استفاده کنندگان این محصول دارد توانسته به خوبی خود را ثابت نماید و به عنوان یکی از اصلی ترین و محبوب ترین جاروهای دستی در بازار بدل شده که دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و به نسبت جاروهای برقی این جارو نیز می تواند به خوبی وظایف نظافتی خود را انجام دهد و به راحتی مکان مورد نظر را تمی و پاکیزه نماید و بدو ننیاز به برق و یا امکانات خاص می توانید به راحتی از این جارو برای نظافت منزل خود استفاده کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها