بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

شایان به ذکر است که بدانید در محیطهایی همچون ساختمانهای مسکونی و تجاری از لامپهای هالوژن سقفی استفاده می شود اما در تولید چراغهای جلویی خودرو و مه شکن موجود در خودروها از لامپهای هالوژنی گازی استفاده می شود لامپهای هالوژن نوع گازی نور شفاف و باکیفیتی دارند و از طول عمر به نسبت بالا برخوردار می باشند.

هنگام استفاده از لامپهای هالوژن گازی یالامپ ال ای دیباید توجه داشته باشید که از قرار دادن آنها در معرض مایعات خودداری کنید زیرا هالوژنهای گازی به شدت به مایعات حساس هستند و هنگام برخورد سریع واکنش نشان می دهند.

لامپهای هالوژن ضد آب به نسبت سایر لامپهای موجود در بازار قیمت بالاتری دارندلامپ هالوژنبه طور کل نمونه ی تقویت شده ی لامپهای رشته ای می باشند این نمونه از لامپهای از رشته های تنگستنی تولید شده اند که در کپسول کوارتز قرار گرفته اند

.

برای دریافت اطلاعات و لیست دقیقی از قیمت محصولات کافی است فرم موجود در سایت آراد برندینگ را تکمیل نمایید تا مشاوران ما با شما ارتباط گرفته و راهنماییهای لازم را در اختیار شما قرار دهند.

لامپهای هالوژن گازی در برابر حرارت مقاومت بالایی از خود نشان می دهند که این ویژگی می تواند تا حد بسیار زیادی از خطرات ناشی از انفجار جلوگیری کند.

با پیشرفت صنعت نور و روشنایی لامپهای هالوژنی طراحی و تولید شده اند که لمسی می باشند این لامپها به طور معمول بیشتر در سقف خودروها بکار گرفته می شوند.

لامپهای هالوژن نوع لمسی ضد گرد و غبار می باشند به همین بدون هیچ نگرانی می توان از آنها در محیطهای در معرض گرد و خاک قرار داد

.

لامپ هالوژن سقفی

یکی از نکات بسیار مهمی که به هنگام خرید لامپهای هالوژنی سقفی یالامپ‌ فلورسنتباید به آن توجه داشته باشیم میزان رطوبت محیط می باشد زیرا اگر که متناسب با نوع رطوبت محیط خود جنس لامپ هالوژن خود را انتخاب کنید مسلما استفاده ی بهتری از آن خواهید برد.

از آن جهت که لامپهای نوع هالوژن در دمای بالاتری نسبت به لامپهای نوع معمولی کار می کنند امکان ایجاد مشکلاتی همچون آتش سوزی در این نمونه از لامپها بیشتر است همچنین در این نمونه از لامپها حبابهای موجود به رشته های تنگستن نزدیک می باشند به همین دلیل دارای حرارت به نسبت بالایی می باشند به همین دلیل استفاده از محافظ در تولید این نمونه از لامپها علی الخصوص در توانهای بالاتر از دو وات ضروری است که برای افراد خرید لامپ هالوژن سقفی در اولویت می باشد.

یکی از نکاتی که به هنگام استفاده از این نمونه از لامپها باید مد نظر قرار دهید قرار دادن این لامپها در نزدیکی پارچه و یا پلاستیک می باشد.

یکی از عواملی که طول عمر این نمونه از لامپها را کاهش می دهد برخورد با قسمت روغنی آنها می باشد بطوریکه با برخورد به این قسمت طول عمر تا حدود بسیار زیادی کاهش پیدا می کند به همین دلیل تولید کنندگان توصیه می کنند حدالامکان از برخورد با این قسمت خودداری کنید.

استفاده از لامپهای نوع هالوژنی هیچ محدودیتی وجود ندارد بطوریکه شما با خیال راحت می توانید در هر محیطی از آنها استفاده کنید.

این نمونه از لامپها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند به همین دلیل دست افرادی که مایل به استفاده از این نمونه از لامپها هستند را باز گذاشته اند.

لامپ هالوژن سقفی روکار

لامپهای هالوژن علاوه بر اینکه در دکوراسیون محیطهای تجاری و مسکونی استفاده می شود کاربردهای دیگری نیز دارند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  • امروزه در بسیاری از فروشگاه های جواهر فروشی برای برجسته کردن و نمایش هرچه بیشتر جواهرات موجود در ویترینها از لامپ هالوژن سقفی روکار استفاده می کنند.

نوع انعکاس نور در این نوع از لامپها موجب درخشان دیده شدن جواهرات موجود در ویترین مثلانگشتر طلامی شود.

  • به طور معمول از لامپهای هالوژن در تولید ماکروفرها و ویدئو پروژکتور استفاده می شود.

لامپهای هالوژن در سه نوع ال ای دی، سی او بی و اس ام دی تولید می شوند این سه نمونه از لامپهای هالوژنی بسته به طراحی که در تولید آنها بکار گرفته شده است دارای تفاوتهایی می باشند لامپهای هالوژن در نوع ال ای دی یکی از پرطرفدارترین نمونه از لامپهای هالوژنی می باشند.

لامپهای هالوژن ال ای دی جزء لامپهایی به محسوب می شوند که اشعه ی مضر از خود منتشر نمی کنند به طور کلی هرچه تعداد دیودهای بکار رفته در این نمونه از لامپها بیشتر باشد میزان نور منتشر شده بیشتر خواهد بود.

میزان رطوبت محیط یکی از مهمترین عواملی می باشد که به هنگام خرید این نمونه از لامپها باید مدنظر قرار داد زیرا اگر که متناسب با نوع رطوبت محیط خود جنس لامپ هالوژن را انتخاب کنید مسلما استفاده ی بهتری از آن خواهید برد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها