بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

بسیاری از افراد دوست دارند تا در حیاط و باغ خود درختانی را بکارند که هم از سایه آن استفاده کنند و هم در برخی از فصول سال میوه آن را برداشتن نمایند که موجب می شود به سمت خرید درخت گلابی جنگلی بروند.

درست که برای جابجا کردن درختان تنومند دیر است و شرایط خاصی را می طلبد که به ندرت اتفاق می افتد ولی برای اینکه به عنوان یک پرورش دهنده یگلابی خشکبتوانید مطرح شوید بهتر است تا زودتر دست به کار شوید و نهالهای مربوطه را تهیه کنید.

طعم دلپذیر گلابی به قدری زیاد است که فکر نکنیم کسی از این میوه بدش بیاید و یا نخواهد از آن استفاده کند.

خوبی محصولات طبیعی در این است که دیگر نیاز نیست شکر اضافه به آن اضافه کنید و به همین سبب موجب بیماری نمی شوند.

با شماره های موجود در سایت آراد برندینگ تماس بگیرید تا همکاران ما در واحد مشاوره به شما کمک کنند تا خریدی مطمئن تر داشته باشید پس همین حالا از طریق سایت با آنها ارتباط برقرارکنید.

افرادی که به بیماری قند مبتلا هستند و نباید مواد غذایی شیرین بخورند با میل نمودن گلابی مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد.

شیرینی موجود در آن میزان می باشد، البته زمانی که شما به موقع این میوه را برداشت می کنید یک جور طعم ملس برای شما وجود خواهد داشت و مزه ای ترش در میان شیرینی حس می شود.

موقعی که شما از آن کمپوت تهیه می کنید به دلیل اضافه نشدن مواد نگهدارنده دسری صد در صد طبیعی آماده شده است که به شما اجازه می دهد تا آخرین تکه گلابی را با اشتها و بدون ترس از مریض شدن میل نمایید

.

خرید نهال گلابی

هنگامی که یک میوه را می خوریم به این فکر کنیم که چه پروسه ای را طی کرده است تا به دست ما رسیده و اینجاست که درخت گلابی جنگلی نمونه ای برای شما می شود تا شیوه کاشت درخت تا بهره برداری میوه آن را دنبال کنید.

این میوه به دلیل شباهتی که با برخی دیگر از میوه ها همچونسیب درختیدارد می تواند همراه با آنها مصرف شود که برای کاشت این میوه خرید نهال گلابی توسط باغبانان صورت می گیرد.

اصولا این میوه چون کار روده و معده را راحت تر می کند پس شما بعد از خوردن آن نیاز به استفاده از سرویس بهداشتی خواهید داشت.

اگر میزان مصرف شما بیش از حد مجاز باشد این حرکت ممکن است در طول روز برای شما تکرار شود و برای اینکه از آن جلوگیری به عمل بیاورید توصیه می شود تا همراه با گلابی، سیب هم بخورید تا اثری خنثی کننده داشته باشد.

بوی خوش گلابی باعث می شود تا زمانی که آن را مصرف می کند از بوی خوش آن نهایت استفاده را ببرید.

این درخت سراسر برای شما فایده است به گونه ای که هم از چوب آن بهره می برند و هم سر سبزی آن مناظر را زیبا می کند و هم اینکه میوه ی برداشت شده از آن بسیار خوشمزه است.

مقاومت شاخه های آن به قدری بالا است که اگر به درختان بزرگ نگاه کنید می بیند که هر شاخه ی آن مملو از گلابی است.

این میوه در اندازه های مختلف نشان دهنده ای این است که چقدر به درخت رسیدگی شده است

.

نهال گلابی جنگلی

درخت یکی از بهترین گیاهانی که تا به امروز رشد کرده است و برخی از آنها از جمله نهالگلابی رنگیجنگلی علاوه بر اینکه هوا را پاکیزه می کنند میوه هم می دهند.

اگر به دقت به بخش هرم غذایی توجه کرده باشید متوجه می شوید که بخش اعظمی به میوه و سبزیجات اختصاص داده شده است.دلیل این حرکت مواد اصلی و مغذی در نهال گلابی جنگلی وجود دارند.

در اروپا به این میوه خیلی اهمیت داده می شود زیرا آنها از کیفیت و خواص آن به خوبی آگاهی دارند.

در صورتی که به صورت ارگانیک به آن پرداخته شود می بینید که رنگ طبیعی تر و همچنین گوشتی شیرین تر خواهد داشت.

در مقابل این همه ویژگی که برای این میوه ذکر شد باید به شما بگوییم که فرصت زیادی برای برداشت این محصول وجود ندارد زیرا از موقع رسیدن تا مصرف تنها چند هفته زمان می برد.

اصول برداشت آن را باید به خوبی بلد باشید زیرا هنگامی که از تایم اصلی آن بگذرد دیگر گلابی طعم اصلی خودش را به شما نشان نمی دهد.

معمولا افرادی که طبع و مزاج سردی دارند بیشتر از بقیه افراد با مشکل گوارشی مواجهه می شوند.

شیوه بدنی آنها به گونه ای است که با مصرف غذاهای سرد شکمشان سفت می شود و حتما باید موادی را مصرف نمایند عمل دفع را راحت تر کند.

به صورت عمومی تمامی میوه های دارای ویتامینهای مختلفی می باشند و ممکن است برخی از آنها در این رقابت پیشی بگیرند و حجم بیشتر از این مواد آلی و معدنی را در خود جای بدهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها