بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۲۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

امروزه در سراسر جهان ماهیهای گلدفیش وجود دارند ماهی گلدفیش انواع مختلفی دارد از انواع گلدفیش می توان به مرواریدی، کله شیری، کالیگو، کلاه قرمز و بلک مور و غیره اشاره کرد این نامها بر اساس شکل ظاهری آنها گذاشته شده است.

تاریخچه گلدفیش کپور نشان می دهد که این ماهی از شکل که الان دارد بی رنگ و رو و بسیار بی روح بوده است اما پس از سالها تکثیر و هیبریدگیری با حوصله امروزه این نوع ماهی گلدفیش در شکل و رنگهای بسیار متنوع قابل دسترس می باشد.

بنابر انواع زیاد و اندازه های مختلفی که ماهی گلدفیش دارد قیمت ماهی گلدفیش متفاوت است البته در کل قیمت ماهی گلدفیش مناسب و بصرفه است. خوب است در ادامه مطلب با تغذیه و نحوه نگهداری ماهی گلدفیش آشنا شوید، این نوع ماهی گیاهخوار است و برای تغذیه آنها باید از گرانولهای پولکی و رنگ دار استفاده شود.

ماهی گلدفیش به طور طبیعی همیشه پایین آب قرار دارند برای اینکه تغذیه آنها یعنیپودر ماهیبر روی آب شناور نباشد بهتر است قبل از استفاده به مدت کوتاهی گرانول را خیس کرده و سپس به آنها بدهید و هنگام غذا دادن بهتر است مقداری بریزید که در ٢تا ٣ دقیقه خورده شود و پس از گذشت چند ساعت دوباره غذا بدهید.

برای نگهداری ماهی گلدفیش بهترین جا آکواریوم است به طور کلی برای اکسیژن ماهی برای هر سانت ماهی یک و نیم لیتر آب لازم است و همچنین خرید یک فیلتر برای آکواریوم ضروری است چون از آنجایی که شاید بدانید ماهیهای گلدفیش معده ندارند.

ماهی گلدفیش کله شیری

همان طور که خدمت شما توضیح داده شد، ماهی گلد فیش، یاماهی قرمزیا ماهی گلی دارای نمونه هایی بسیار مختلف است که ماهی گلدفیش کله شیری نمونه ای بسیار پر طرفدار از این ماهی می باشد.

فرم سر، باله های بسیار زیبا و اندازه و رنگ این ماهی سبب شده تا بسیاری از افراد جذب نگهداری گلدفیش کله شیری شوند. لذا بسياری از افراد گلدفیش کله شیری را در تعداد خریداری و در یک آکواریوم از این ماهیان نگهداری می کنند.

معمولا این نوع از ماهی گلدفیش کله شیری بعد از دو سال به بلوغ کامل می رسد و بعد از این مدت می توان نسل جدیدی از این ماهی را بوجود آورد. گلدفیش کله شیری از راه تخم ریزی تولید مثل می نماید و به سادگی می توان از این ماهی و بچه های آن نگهداری نمود. البته باید دقت کنید و دمای آکواریوم را حدود 10 درجه و یا حتی قدری پایین تر حفظ کنید، زیرا در این صورت هیچ آسیبی متوجه ماهی نخواهد شد.

گلدفیش کله شیری بین تمام نمونه از گلدفیشها دارای محبوبیت بسیار بیشتری است، لذا در بازار بیشتر خرید و فروش می شود. بنابر این اگر شما نیز از طرفداران این نوع از گلدفیش هستید می توانید با مراجعه به مراکز خاص تولید و پرورش گلدفیش کله شیری نمونه های مختلف ماهی را از نزدیک مشاهده نمایید و در نهایت زیبا ترین ماهی را خریداری کنید.

ماهی گلدفیش نیازی به غذا و خوراک ندارد زیرا معده اش حالتی خاص دارد و با خوردنغذا ماهیاز بین می رود اما اگر در مواردی خاصی ماهی نیاز به غذا پیدا کرد، می توان از انواع غذاهای آماده ای که در بازار و مخصوص این نوع ماهی تولید شده است استفاده نمود.

ماهی گلدفیش تهران

اگر علاقمند به پرورش جانوران آبزی باشید قطعا در این زمینه نسبت به ویژگیهای ماهی گلدفیش تهران هم اطلاعاتی دارید و می دانید این ماهی جزو زیباترین آبزیان است و زیبایی خاص و گیرای آن سبب شده است که امروزه پرورش دهندگان زیادی در نقاط مختلف به کار تولید و پرورش این ماهی مشغول باشند و مانند زمان گذشته نیازی به واردات این ماهی تزیینی از کشورهای خارجی نداریم و همیشه برای خرید در دسترس است.

ماهی گلدفیش آبزی کوچکی است که خود را در بین اجسام موجود در آب مانند سنگ و گیاه و غیره پنهان می کند و به هیچ عنوان گزندی به آبزیان دیگر نمی رساند و در واقع سازگاری مناسبی که دارد موجب شده است که خیلی به آن اهمیت داده شود.

این نوع از ماهی گلدفیش تهران خیلی مقاوم است و اگر به مدت چندین روز هم غذا نخورد همچنان زنده و سرحال به زندگی خود ادامه می دهد اما بهتر است که همیشه ازغذای ماهیمخصوص برای تغذیه آن استفاده کنیم تا ضعیف نشود البته باید دانست که فضولات این ماهی هم خیلی زیاد است و لازم است که آب آن همیشه تمیز شود. ماهی گلدفیش با نامهای دیگری هم خوانده می شود که هر کسی با اسامی متفاوت آن آشنایی ندارد و بیشتر پرورش دهندگان با آنها آشنا هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها