بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۲۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
برای پولدار شدن و کسب موفقیت های بزرگ، زمینه های بسیاری باید آماده شود، در درجه اول ظرفیت پیشرفت را باید داشت.

کباب پز ایستاده

یکی از اصول مهمی که برای پخت صحیح کباب باید آن را رعایت کرد این است که کبابها را در محل مناسب برای پخت قرار دهید تا به‌ صورت یکدست مغز پخت شود و یک کباب لذیذ و همچنین نرم را به شما تحویل دهد. عموما جنس کباب‌پز ایستاده ‌از فلز، استیل و گالوانیزه می‌باشد که در نوع خود بسیار مقاوم و ضخیم هستند که شما می‌توانید آنها را روی‌میزهای آجری در حیاط، بالکن منزل خود قرار داده و از آنها استفاده کنید.

چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی به صورت مدوام کار می کند و این موضوع نیازمند قطعات مقاوم و با کیفیت می باشد،به همین خاطر باید در خط تولید این کالا از بهترین و درجه یک ترین امکانات استفاده شود.چرخ گوشت مکان بسیار مناسبی برای رشد میکروبها می باشد به همین دلیل بعد از هر بار استفاده باید تیغه های آن به خوبی تمیز شوند و برای تمیز کردن آنها باید از مواد ضد عفونی کننده مناسب استفاده گردد.

شیرآلات اهرمی

شیر آلات اهرمی دارای دو دسته می باشند و به این صورت است که اگر دسته را بالا بکشید آب باز می شود و اگر دسته را پایین بکشید آب قطع می شود و اگر شیر را به سمت راست بکشیم آب سرد می شود و به سمت چپ بکشید آب گرم می شود. شما عزیزان برای اطلاع از قیمت شیر آلات اهرمی می توانید به سایتهای اینترنتی مراجعه کرده و از قیمت این شیر آلات مطلع شوید.


برچسب ها: تدبير24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها