بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۲۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱

مسیرهای مختلف موفقیت در پیش پای همه ماست، فقط باید با کمی دقت و تلاش این راه ها را پیمود و به موفقیت رسید.

کباب پز ایستاده

یکی از اصول مهمی که برای پخت صحیح کباب باید آن را رعایت کرد این است که کبابها را در محل مناسب برای پخت قرار دهید تا به‌ صورت یکدست مغز پخت شود و یک کباب لذیذ و همچنین نرم را به شما تحویل دهد. عموما جنس کباب‌پز ایستاده ‌از فلز، استیل و گالوانیزه می‌باشد که در نوع خود بسیار مقاوم و ضخیم هستند که شما می‌توانید آنها را روی‌میزهای آجری در حیاط، بالکن منزل خود قرار داده و از آنها استفاده کنید.

رادیاتور آلومینیومی

رادیاتور آلومینیومی جز پرکاربردترین رادیاتور ها در حال حاضر می باشد که مدل و برند های متفاوت امروزه وجود دارد محصول با کیفیتی را می خواهید مدل دست دوم و آن را برای خود خریداری کنید. این گونه شما سود زیادی را به دست می آورد که برای شما بسیار با ارزش است مراکز متنوع بسیار زیادی هستند که امروزه این محصولات کاربردی و عالی را به تولید می رسانند،

زردچوبه هندی

در کشور ما نیز زردچوبه هندی از رونق بسیار زیادی برخوردار است و در هر خانه ‌ای از زردچوبه استفاده می ‌شود و شما می ‌توانید در هر خانه‌ ای پودر زردچوبه را پیدا کنید البته لازم به ذکر است که تولیداتی که در کشور ما در زمینه پودر زردچوبه هندی وجود دارد بسیار گسترش پیدا کرده است و از آنجایی که تقاضای خرید این محصول افزایش پیدا کرده است تولیدات آن نیز با افزایش رو به رو بوده اند در طول سال مقدار زیادی از زردچوبه در داخل کشور به فروش می رسد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها