بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۲۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵
رسیدن به پول و موفقیت، تلاش درست و عزم جدی می خواهد، مسیر حرکت باید روشن و مشخص باشد.

سویشرت مردانه

سویشرت مردانه معمولا کلاه ندارند و در داخل ایران به اشتباه شناخته می شوند و این موضوع وجه تمایز سویشرت و هودی است هودیها می توانند در انواع زیپ دار یا جلو بسته طراحی شوند و سویشرتها هم به همین صورت هستند ولی مدل پرطرفدار آن به شکل جلو بسته است هودیها کمک می کنند تا ظاهری جذاب و در عين حال راحت داشته باشید هودیها از کاربردی ترین لباسهای فصلهای پاییز و زمستان به شمار می روند و در هرجایی می توانند مناسب باشند.

رادیاتور آلومینیومی

رادیاتور آلومینیومی جز پرکاربردترین رادیاتور ها در حال حاضر می باشد که مدل و برند های متفاوت امروزه وجود دارد محصول با کیفیتی را می خواهید مدل دست دوم و آن را برای خود خریداری کنید. این گونه شما سود زیادی را به دست می آورد که برای شما بسیار با ارزش است مراکز متنوع بسیار زیادی هستند که امروزه این محصولات کاربردی و عالی را به تولید می رسانند،

شیرآلات اهرمی

شیر آلات اهرمی دارای دو دسته می باشند و به این صورت است که اگر دسته را بالا بکشید آب باز می شود و اگر دسته را پایین بکشید آب قطع می شود و اگر شیر را به سمت راست بکشیم آب سرد می شود و به سمت چپ بکشید آب گرم می شود. شما عزیزان برای اطلاع از قیمت شیر آلات اهرمی می توانید به سایتهای اینترنتی مراجعه کرده و از قیمت این شیر آلات مطلع شوید.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها