بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱

گاهی ما گام های ساده ای را که برای رسیدن به ثروت نیاز داریم نادیده می گیریم و بر این باوریم که برای رسیدن به ثروت های کلان باید پا در راههای پیچیده ای گذاشت و همین موضوع سبب می شود بسیاری هرگز ثروتمند نشود.

کابینت چوبی مدرن

دستگیره های کابینت را امروزه از نمونه جنس های بسیار مختلفی به تولید می‌رسانند که نمونه‌های تولید شده از هر جنس دارای عملکرد و کیفیت عالی می باشند و دستگیره کابینت چوبی مدرن از نمونه بهترین و پر استفاده ترین نوع دستگیره های تولید شده می باشد که در بازار وجود دارد و استفاده از آن بسیار زیاد دیده می شود.

قیمت سنگ فیروزه اصل

از بهترین معادن سنگ فیروزه در دنیا می توان به معدن فیروزه نیشابور اشاره کرد علت آن هم کیفیت بسیار بالا سنگ فیروزه استخراج شده از آن می باشد اگر قصد تهیه سنگ فیروزه را دارید حتما نوع نیشابوری آن را تهیه کنید چرا که با وجو اینکه قیمت سنگ فیروزه اصل زیاد است اما این نوع فیروزه در نوع خود بی نظیر است و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند از خواص سنگ فیروزه نیشابور می توان به کیفیت رنگ آبی آن اشاره کرد.

نقره و کریستال

امروزه یکی از گرانبها ترین فلزاتی که بعد از طلا شناخته شده است نقره می باشد که از آن می توان ظروف نقره و کریستال که دارای گل نقره می باشند تهیه کرد چرا که دارای نمای خاصی است و جزو یکی از لوازم تزئینی لاکچری به حساب می آید. بسیاری از افراد برای این که بتوانند محیط منزل خودشان را با وسایلهای خاص، زیبا تر نشان دهند از این مدل ظروفهای گران بها استفاده می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها