بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۲۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹

اینکه بدانیم چگونه باید به موفقیت برسیم ما را چندین مرحله به جلو می اندازد. برخی از افراد هستند که در زندگی بلاتکلیف مانده اند و نمی دانند که از زندگی چه می خواهند.

ورق کامپوزیت آلومینیوم تهران

برای افراد مهم است که از نمایی استفاده کنند که با کیفیت و استاندارد باشد که ورق کامپوزیت آلومینیوم تهران یکی از آنها می باشد که از تهران نیز می توانید نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. در این نوع از کامپوزیتها دو لایه آلومینیوم و در میان آنها از پلی اتیلن استفاده شده که سبب شده تا کیفیت در آنها افزایش بیابد.

پنجره بزرگ

باید بدانید که در طراحی درب و پنجره بزرگ زیبا از دو شیشه به جای یک شیشه برای عایق بندی استفاده شده است. بین این دو شیشه با استفاده از گاز آرگون پر شده است این گاز باعث ارتقا هر چه بیشتر عایق بندی خواهد شد. ما در این مقاله به بررسی جنس و همچنین مزایای استفاده از درب و پنجره های دوجداره خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

معایب ایزوگام طرح دار

از مناسب ترین روش هایی که برای عایق بندی استخر مورد استفاده قرار می گیرد عایق کردن آن است و معایب ایزوگام طرح دار نسبت به نوع عادی بیشتر است. یکی از روش‌های بسیار به صرفه و اقتصادی برای این کار ایزوگام می باشد. لازم به ذکر است نمونه های طرح دار آن وجود داشته و برای انواع مختلف استخر های ویلایی و ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها