بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶

ایده های استارتاپی نسبت به اجرای آن از اهمیت کمتری برخوردارند و حتی بهترین کارآفرینان جهان با داشتن یک ایده که اساسا ناقص و معیوب است شکست خواهند خورد که برای رفع این مشکل نیاز به درس گرفتن از تجربه دیگران است.

برنج کامفیروز اصل


زمانی که صحبت از اقسام دانه های یک شکل و اندازه و خوش طعمی می شود، نام برنج کامفیروز اصل شمال اصل وارد میدان شده و در واقع قیمت برنج ایرانی ارزان آن نیز در سطح عمده ای در بازار صورت خواهد گرفت و همچنین برنج می تواند تمام تحریکهای برخاسته از ترشحات اسید معده را از بین برده و در نتیجه زخم معده نیز درمان شود.

تخمه ژاپنی اعلا

تخمه ژاپنی اعلا بسیار پرخاصیت بوده و از تنقلات بسیار مفید و پر طرفدار که در بین ایرانیها محبوبیت خاصی دارد تخمه ژاپنی است البته توجه داشته باشید که جابانی نام درست آن بوده و مردم به اشتباه آن را ژاپنی می نامند، شما می توانید به صورت شور، اعلا و درجه یک آن را بسته به کیفیت و بسته بندی در بازار مشاهده کنید و طعم و مزه آن نیز بسیار مناسب است.

زعفران بهرامن صادراتی

همانطور که می دانید زعفران بهرامن صادراتی یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی می باشد که دارای گل بنفش رنگ 6 پر می باشد و کلاله و پرچم آن محصول اصلی می باشد و برند بهرامن در اکثر نقاط ایران و جهان شناخته شده است و با فروش محصولات با کیفیت توانسته سهم بزرگی از فروش بازار را متعلق به خود کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها