بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

سبک زندگی موضوع و موردی قطعی و یکسان برای همه در زندگی نیست و هر فردی متناسب با آنچه که وی در زندگی خویش مطلوب می‌پندارد را می‌بایست با توجه به شرایط و موقعیت‌هایی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند برگزیند.

فرش ایرانی ماشینی

صادرات فرش ایرانی ماشینی از گذشته تا به امروز در برنامه بسیاری از شرکت ها بوده است. این موضوع به دلیل کیفیت بالای فرش ایرانی و طرح های کم نظیر آن بوده و کشورهای مختلف مانند عراق، کویت و عمان آن را می پسندند. آنچه سبب شده که فرش دستباف در دنیا بدرخشد، هنر تولید کننده ها بوده که طرح های بسیار شکیل را با رنگبندی های زیبا می بافند.

چسب چوب

چسب چوب یک چسب قوی است که برای نگه داشتن قطعات چوب محکم در کنار هم استفاده می شود و چسب چوب برای فرش ترک دیوار کف اتاق هم بسیار کاربردی می باشد. موارد مختلفی وجود دارد که می توان و باید از چسب چوب استفاده کرد و در حال حاضر تعداد زیادی چسب چوب برای مصارف مختلف موجود است.

عایق رطوبتی اصفهان

عایق رطوبتی اصفهان قابلیت انبساط و انقباض دارند و می توانند موجب آب بندی سطح شوند. مرکز عایق رطوبتی و عایق الاستومری دیوار در شهر اصفهان دارای قیمت مناسبی می باشد که می بایست از استقامت و مقاومت بالایی هم برخوردار باشد. این عایقها بعد از نصب قدرت و تحمل وزنهای سنگین را دارند و از نفوذ آب پیش گیری می کنند. عایقهای رطوبتی در انواع بارانگیر، نانو، پنل، شفاف و سیمانی طراحی و اجرا می شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها