بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

همیشه و در انجام هرکاری سعی کنید وقوع اتفاقات را از قبل پیش بینی کنید و متناسب آن برنامه‌ریزی کنید تا احتمال شکستتان را پایین بیاورید.

صنایع دستی ایران

در حقیقت چیزهایی که با ماشینها یا ابزار آلات صنعتی و در مقیاسهای بزرگ با تعداد زیاد ساخته می ‌شوند نمی ‌توانند جزء صنایع دستی ایران قرار بگیرند بلکه معمولاً چیزهایی که در اندازه‌ های کوچک و با تعداد کمتر توسط فعالیتها و هنرهای دستی ساخته می ‌شوند می ‌توانند جزء صنایع دستی قرار بگیرند.


پنجره upvc مشکی

تولید کنندگان این موضوع را می دانند که سلایق افراد تغییر یافته است و آنان در صدد ایجاد یک دکوراسیون ناب برای ساختمان خود می باشند و بدین روی پنجره upvc مشکی و رنگی را عرضه می نمایند که ارزان می باشند. پنجره upvc مشکی نوعی کالا است که علاوه بر کیفیت فوق العاده ای که می تواند از نظر عایق بودن داشته باشد، زیبایی و جذابیت خاصی را به نمای ظاهری ساختمانها می بخشد.



ظروف یکبار مصرف


عوامل متعددی بر ظروف یکبار مصرف گیاهی درب دار تاثیر دارد که ما می‌ خواهیم به تک تک این عوامل بپردازیم پس با ما همراه شوید و ادامه مطالب را مطالعه کنید. مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت ظروف یکبار مصرف نحوه فروش محصولات می باشد، چنانچه می خواهید ظروف یکبار مصرف را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید به دنبال مراکزی بروید که محصولاتشان را بدون هیچ گونه واسطه اضافی به فروش می‌ رسانند.

برچسب ها: تدبير24 ، آرادبرنينگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها