بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۲۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴

یکی از راه هایی که می توانید سریع به ثروت برسید سرمایه گذاری می باشد و روش دیگر ایجاد کسب و کار شخصی است. باید به یک منبع درآمد اکتفا نکنید و تمام تلاش خود برای انجام بهتر کارها کنید.

مانکن لباس

برای اطلاع از آخرین قیمت مانکن لباس زنانه می ‌توانید به سایتهای معتبر فروش مراجعه بفرمایید این محصولات توسط کارخانه ها و شرکتهای تولید مانکن پلاستیکی انجام می‌گیرد که در مدلها و طرحهای گوناگونی برای به نمایش درآوردن مدل و طرح لباس به فروش می ‌رسند و اغلب خریداران آن افرادی هستند که درکار خرید و فروش البسه مشغول می ‌باشند.

فروش فرش دستباف

نقش و نگارهای آنها بی نهایت جذاب و خاص است که جذابیت خاصی را به همراه دارد که برای بیننده و خریدار چشم نواز است. تمامی این عوامل در فروش فرش دستباف موثر و در فروش هر چه بیشتر آن موثر بوده و سبب شده است تا فرش ایرانی به شهرت و محبوبیت جهانی دست پیدا کند. اکثر مردم دنیا وقتی درباره ایران گفت و گو می کنند به صحبت درباره صنایع دستی و سوغات آن می پردازند که فرش ایرانی بیشترین درصد این گفت و گوها را شامل می شود.

حوله استخری کودک

برای جذاب تر شدن زمان فراغت کودکان فرستادن به استخر می تواند مورد مناسبی باشد که منوط با استفاده از حوله استخری کودک و حوله آشپزخانه می باشد که پس از دوش گرفتن می توانند از آن استفاده نمایند برای اینکه کودکان خود را خوشحال نماید می توانید از طراحیهای منحصر به فرد و زیبای این محصول استفاده کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها