بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۲۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

باور اندیشه و فکری است که شما به صحیح بودن آن اطمینان کامل دارید. باورها در عمیق‌ترین لایه‌های ضمیرناخوداگاه ما قرار دارند. افکاری تکرار شونده که گاهی حتی نیاز به فکر‌ کردن در مورد آن ندارید، چون در آن مورد به یقین رسیده‌اید.

خرید دستگاه تزریق پلاستیک

با توجه به نوسانات قیمت ارز نمی توان در هنگام خرید دستگاه تزریق پلاستیک به صورت دقیق قیمت دستگاه تزریق پلاستیک گلدان را اعلام نمود و ماشین آلات قالب تزریقی ساخته شده توسط متخصصان برای متخصصان از سال 1968 از مشتریان خود در صنعت پلاستیک پشتیبانی می‌کند و طی سالها استورک در ماشینهای تزریقی بسیار سریع تخصص داشته است. به طور گسترده ای قابل استفاده می باشد و علاوه بر این، چهار خط وجود دارد.

گلدان سفالی دسته دار

در بدنه ی گلدان های سفالی منافذی وجود دارد که باعث می شود پس از آبیاری گیاه، خاک داخل گلدان خشک شود و اگر لکه های سفید بر روی گلدان سفالی دسته دار خود مشاهده نمودید می توانید متوجه شوید منافذی که بر روی گلدان شما وجود دارد به خوبی کار می کنند و گلدان خریداری شده دارای مرغوبیت بالایی می باشد.

آجر فشاری نما

یکی از بهترین و مناسب ترین ویژگی ای که آجر فشاری را از دیگر مصالح همچون آجر لفتون به جهت استفاده متمایز کرده است این است که آجر فشاری نما در برابر عواملی از جمله رطوبت و تغییرات دمایی بسیار مقاوم عمل می کنند و همین امر سبب شده است تا از این مدل آجرها در نواحی مرطوب به طور زیادی استفاده کنند. آجرهای فشاری از مقاومت فیزیکی بسیار بالایی برخوردار است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها