بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

اگر بدون آموزش، وارد بازار سرمایه گذاری در زمینه پتو و کالای خواب شوید مانند کسی می شوید که به شهری رفته است و زبان مردم را بلد نیست. قطعا این فرد با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد.

پتوی مسافرتی متری

به طور معمول، پتوی مسافرتی متری که دارای تار و پود پنبه ای و یا الیاف بدون پرز هستند، حساسیت ایجاد نمی کنند. همچنین، انواع پتو‌ مسافرتی که در داخل آنها، پشم شیشه قرار می گیرد، در صورتی که از جنس و کیفیت درجه یک برخوردار باشند، سبب ایجاد هیچ نوع حساسیتی نمی شوند‌.

قیمت پتو دونفره کره ای

پتوی دونفره کره ای بسیار زیبا و باکیفیت می باشد و به راحتی قابل شستشو است زیرا وزن بسیار اندکی دارد، قیمت پتو دونفره کره ای بسیار مقرون به صرفه می باشد همچنین انواع پتوی دونفره کره ای استحکام قابل توجهی در برابر ضربه، فشار دارد و ثبات رنگی بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد و الیاف خود را از دست نمی دهد.

کالای خواب طرقبه

یکی از مواردی که در زیبایی منزل شما تاثیر خوبی دارد انتخاب یک سرویس خواب زیبا می باشد تا اتاق خواب شما را به بهترین نحو جذاب نماید. شرکتهای زیادی اقدام به تولید کالای خواب طرقبه می نمایند ژیک که در جاده طرقبه مشهد می باشد یکی از شرکتهایی است که در این زمینه اقدام به تولید سرویس خواب باکیفیت می نماید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها