بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴

توصیه های یک کارخانه دار میلیاردر برای پول دار شدن که در زمینه تولید چسب فعالیت می کند:

۱. به صدای درون خود گوش بدهید ۲. رؤیاهای بزرگ داشته باشید ۳. به موفقیت کاملا متعهد باشید ۴. از شکست نترسید ۵. به جزئیات توجه کنید ۶. گروه قابل اعتمادی از مشاوران و شرکا ایجاد کنید ۷. هرگز مشتری را فراموش نکنید

تولید چسب چوب اصفهان

شهر اصفهان از برترین تولید کنندگان چسب چوب بوده و تولید چسب چوب اصفهان با قیمتی مناسب صورت گرفته و به بازار عرضه می گردد. چسبها در مدلهای بسیاری در بازار وجود دارد مانند چسب شیشه ای چسب قطره ای چسب اکواریوم و چسب چوب.

چسب درزگیر آب بندی

در طول این مقاله ضمن معرفی انواع چسبهای کاشی و سرامیک و درزگیرهای آب بندی، به بیان کاربرد هریک از چسبها پرداخته و کمک می کنیم و با ارائه یک راهنمای کامل برای خرید چسب درزگیر آب بندی کاشی و سرامیک، شما بتوانید بهترین نوع این محصول را خریداری نمایید.

تولید چسب کاشی خمیری

نوعی چسب کاشی به نام اپوکسی در حال حاضر در بازار خرید و فروش چسب های کاشی به میان آمده است که خط تولید چسب کاشی خمیری را تحت شعاع خود قرار داده است. در کاشی کاری در موارد و مکان هایی که دارای ویژگی خاصی نظیر رطوبت یا دمای زیاد هستند این نوع چسب مورد استفاده قرار میگیرد که در کنار چسب های خمیری قدرت اتصال و چسباندن بالایی را دارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها