بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

از کودکی به دلیل مشکلات مالی خانواده تصمیم گرفته بودم روی پای خود بایستم و کار های زیادی انجام داده بودم. در سن 15 سالگی بودم که یکی از اقوام نزدیک که در زمینه فروش تخصص داشت به من پیشنهاد شروع کسب و کار در حوضه روغن های گیاهی را داد و حالا که به سن 17 سالگی رسیدم به درآمدی بالا دست یافتم و در این مقاله قسمتی از دنیای روغن های گیاهی را توضیح دادم.

روغن اسپند اصل


افرادی که دارای خواب نا آرام هستند و نمی توانند به صورت راحت و آرام بخوابند می توانند از روغن اسپند اصل تهران نیز استفاده کنند و با کمک از این ماده می توانند خواب راحتی را تجربه کنند کافیست چند قطره از این روغن را در دماغ خود بچکانند و تاثیرات مثبت آن را نیز مشاهده کنند.

اگر شما از بیماریهایی مانند مفصلی و دیگر انواع دردهای استخوانی رنج می برید می توانید این روغن را بر روی همان نقطه بریزید و بعد با دستتان آن را ماساژ دهید خواهید دریافت که این محصولات می توانند به صورت معجزه آسایی بر روی شما تاثیر بگذارند و در درمان کردن دردهای شما نیز نقش پر رنگی خواهند داشت.

شما اگر از بیماریهایی مانند سرد بودن رحم خود رنج می برید می توانید این روغن را با استفاده از موادهای دیگر همچون عسل کوهی مخلوط کنید و به بدنتان نیز بمالید و مطمئن باشید که تنها با چند بار استفاده دردتان به صورت کلی نیز درمان خواهد شد. برخی افراد نیز به علت سن بالا و دیگر مشکلات مانند فعالیت بسیار زیاد و سنگین از بیماریهای مانند سیاتیک نیز رنج می برند که باید افزود استفاده از روغنهای اسپند برای درمان دردهای نقطه ای و سیاتیک بسیار مناسب می باشد.

روغن آفتابگردان طبیعی


امروزه کیفیت عالی و مصارف فراوانی که روغن آفتابگردان طبیعی فله به خود اختصاص داده است موجب شده که موردخرید عده کثیری از افراد واقع شود و همواره میزان پخش و توزیع آن را در کشور دوچندان نموده و بازار خوب و رونق بخشی را برای آن به ارمغان آورده است.

توزیع بدون واسطه روغن آفتابگردان فله باکیفیت و مرغوب مستقیما از فروشندگان و مرکز پخش آن یکی از فعالیت های به صرفه و مفیدی است که همواره موجب شده در میزان کاهش و ارزان تر شدن قیمت نهایی محصولات نقش بسزایی را داشته باشد و امری مقرون به صرفه برای خریداران آن محسوب می شود زیرا با نازلترین قیمت می توانند این محصول را خریداری نموده و سود خوبی را کسب کنند.

پخش و عرضه غیرحضوری روغن فله آفتابگردان در نواحی مختلف توسط نمایندگی معتبری که در سطح شهر وجود دارد این زمینه را به خوبی برای مشتریان عمده این محصول مهیا نموده تا به راحتی و پس از ارتباط با نمایندگان فروش این روغن را با هزینه ای استثنایی و منصفانه ای ثبت سفارش نموده و از آن برخوردار گردند.

روغن بادام شیرین

از نمونه محصولاتی که با استفاده از مغز بادام درختی شیرین تولید می شود، روغن بادام شیرین اصل است که دارای رایحه‌ ای مطبوع می باشد و اکثر افرادی که قصد خرید این روغن را دارند از آن هم برای محصولات آرایشی و هم به عنوان خوشبو کننده هوا استفاده می کنند، این روغن برای ماساژ درمانی هم بسیار مفید است و موجب تسکین دردهای عضلانی می شود. البته این روغن در بازار در برندهای مختلف وجود دارد که مشتریان برای خرید این محصولات بهتر است به سراغ شرکت های تولید کننده معتبر روغن بادام شیرین اصل بروند تا از نتایج شگفت انگیز آن بهره مند شوند، محصولات از طریق شرکت های معتبر کاملا با کیفیت به بازار عرضه می‌ شوند و فاقد هرگونه مواد شیمیایی هستند زیرا در اکثر این شرکت ها کنترل کیفیت بر روی این روغن ها انجام می شود. متقاضیان خرید این محصول به هنگام تهیه روغن بادام شیرین باید نکاتی را مد نظر قرار دهند تا خرید روغن برای آنها از نوع با کیفیت انجام شود، مهمترین نکته در مورد خرید روغن که باید به آن اشاره نمود این است که روغن های بادام شیرین دارای رایحه ای دلنشین هستند بنابراین قبل از خرید آنها بهتر است که بوی زیبای این محصول را استشمام نمود، مصرف کنندگان این روغن با بوییدن بوی آنها متوجه این رایحه خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها