بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

امروزه فعالیت های اقتصادی مربوط به زمینه کالاهای صیفی رونق بسیار زیادی پیدا کرده است و با اندکی برندسازی و تبلیغات اینترنتی نیز می توان به راحتی سود بسیار زیادی کسب کرد که در این میان کالاهای از قبیل پیاز منجمد و فرآورده های آن طرفداران بیشتری دارد..

پیاز منجمد

از مواردی که این روزها در میان مشاغل خانگی و همچنین آشپزخانه های تهیه غذا در سطح شهر وجود دارد استفاده از پیاز منجمد امری بدیهی و موجب گردیده که در استانهای اصفهان زنجان همدان این امر مهم زیاد به چشم می خورد.

این مورد یعنی منجمد کردن فقط به این محصول محدود نمی شود و حتی سیب زمینیها انواع خوراکیها گوشتها شاه میگو ماهی و همه مواردی که در آشپزی مان زمان زیادی را می برند می توان برش داد شستشو کرد و در بسته های پلاستیکی زیپ دار قرار داد درخصوص این مورد یعنی پلاستیکهای زیپ دار این مورد را اضافه کنم که بسته بندیهایی دیگری هم هستند که می توانند برای نگه داری بهتر این نوع از محصولات غذایی به ما کمک کنند.

پیاز ترشی قزوین

یکی از خوراکیهایی که همواره در کنار غذاها استفاده می شود سالادها و ترشیجاتی مانند پیاز ترشی قزوین و سیر ترشی بوده که می توان آن را یکی از بهترین و خوشمزه ترین نوع این ماده غذایی عنوان کرد که در شهرهای قزوین، اهواز و اصفهان با روشهای مختلف تهیه می کنند که معمولا در کنار سفره های ایرانی به عنوان یک ماده استفاده می شود.

خوراکی خوشمزه ای که راحت آماده می‌شود و می‌توان آن را مصرف نموده همچنین برای بدن بسیار مفید می باشد که معمولا از پیاز سفید در تهیه آن استفاده می شود. این ترشی را با پیاز، نمک و سرکه آماده کرده و به آن زمان می دهیم تا کاملاً جا بیفتد سپس آن را مصرف نمایید. پیاز دارای خواصی بوده که برای بدن بسیار مفید می باشد.

کشک پنیر

یکی از محصولات ترش که بسیار پرطرفدار است قره قروت نام دارد که با استفاده از کشک پنیر تهیه می شود، طرز تهیه قره قروت و کشک با آب پنیر بسیار آسان است و برای دستور این کار می بایست آب پنیر را همراه با کشک بجوشانید تا زمانی که غلیظ شده و رنگ آن مایل به قهوه ای تیره شود و پس از سرد شدن می توان از این قره قورت استفاده کرد.

قره قروت که یکی از پر خاصیت ترین و خوش مزه ترین خوراکی های سالم ایرانی است، هر منطقه از کشور با توجه به رسوم خود اقدام به تهیه قره قروت می کند، بهر حال این محصول باید از نظر بهداشت تمیز و پاکیزه تهیه شود و با کیفیت عالی و مرغوبیت بالا باشد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها