بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

باورهای شما یا مثبت هستند و یا منفی. باورهای مثبت زندگی شما را به شکل مثبتی می سازند و باورهای مخرب و منفی مسلماً باعث درجا زدن و یا پسرفت شما می شوند.

چیپس سرکه ای بزرگ

یکی از خوراکیهایی که برای پذیرایی محفل خانوادگی مناسب است چیپس در انواع طعمهای متنوع است که اکثر خانواده ها چیپس را به عنوان یک تنقلات خوشمزه برای پذیرایی استفاده می کنند.

اکثر چیپس سرکه ای بزرگ که در کارخانه تولید می شود را برخی از خانمهای کدبانو انواع خوراکی را به صورت خانگی تهیه می کنند که بطور مثال با توجه به اینکه چیپس سرکه ایی بیشترین مصرف را در مقایسه با دیگر تنقلات دارد، اکثر خانمها این نوع خوراکی لذیذ را برای پذیرایی مهمانی و یا فرزند خود در انواع طعمهای متنوع درست می کنند.

برای تهیه چیپس خانگی، سیب زمینی را بعد از پوست کردن بشویید و با کاردی سیب زمینی شیرین را با اندازه های یکسان خورد کنید و درون یک ظرفی بریزید و یا نمک، سرکه، بکینگ پودر و یخ ترکیب کنید و زمانی که سیب زمینی با این محلول خوب ترکیب شد سیب زمینی را درون آبکش قرار دهید تا تمامی آب اضافی از سطح سیب زمینی خارج شود.

ماکارونی ایتالیایی

برای تهیه ماکارونی ایتالیایی با سس مخصوص با طعمی عالی می توان به شیوه زیر عمل کرد:

یک بسته ماکارونی

400 گرم گوشت چرخ کرده

یک عدد پیاز

2 تا 3 عدد سوسیس ایتالیایی

یک عدد هویج نگینی شده

یک لیوان پوره گوجه فرنگی

3 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی

2 حبه سیر

کمی روغن زیتون

به مقدار کافی نمک، فلفل، زردچوبه و روغن

همبرگر گوشت

برای تهیه‌ همبرگر گوشت برای چهار نفر در داخل منزل به پانصد گرم گوشت گوساله چرخ ‌شده، سس خردل، پودر سیر، پاپریکا، نمک، مقداری سس مایونز و همچنین کمی پیاز رنده‌ شده نیاز می ‌باشد. در ابتدا گوشت چرخ‌ کرده را در داخل یک ظرف با پیاز رنده ‌شده که آب آن را گرفته ‌ایم مخلوط می‌ کنیم و به آن پودر سیر، پاپریکا و نمک را اضافه می‌ نماییم و حسابی ورز می‌ دهیم. برای لذیذتر شدن گوشت می ‌توان مقداری نیز سس خردل به مواد گوشتی اضافه نمود. بعد از اینکه مواد را بخوبی ورز دادیم تا یکدست شوند روی ظرف را یک تکه سلفون می پوشانیم و ظرف را در داخل یخچال به مدت حداقل یک ساعت قرار می دهیم تا مواد به ‌خوبی اصطلاحا به خورد هم بروند و بافت گوشت هم منسجم و مزه‌دار گردد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها