بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۲۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

همیشه در نظر گرفتن فراوانی فرصت های شغلی مرتبط در زمینه انتخابی خود ایده ای عقلی است و ما نیز قصد داریم برخی از فرصت های شغلی متناسب با شرایط کشور به شما معرفی کنیم که شامل معاملات ابزار و مصالح ساختمانی از قبیل لوله پلی اتیلن می باشد.

اتصالات پلی اتیلن

اتصالات پلی اتیلن مزایا و کاربردها بسیاری دارند و به همین دلیل، امروزه در بسیاری از تاسیسات از جمله شبکه‌های لوله‌کشی روستایی و شهری، زمین‌های کشاورزی و حتی صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. از ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

این اتصالات در برابر ارتعاشات حاصل از زلزله بسیار مقاوم هستند و درمناطقی که جزء مناطق زلزله‌خیز هستند این اتصالات دوام و پایداری زیادی از خود نشان می‌دهند.

برای حمل و نقل این قطعات به دلیل کم بودن وزن و سبکی، نیازی به ماشین آلات سنگین وجود ندارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزیت‌های مهم اتصالات پلی اتیلن این است که، در هنگام نصب کردن سرعت بالایی دارد.

اتصالات پلی اتیلن جوشی

نیاز است پیش از نصب اتصالات پلی اتیلن جوشی به طور دقیق تمیز شود و قطعات طبق ترتیب مشخص نصب شود.

قطعات باید در جای دقیق خود قرار بگیرند و نیاز است که محکم کاری به طور دقیق صورت بگیرد. برای بستن اتصالات نیاز به آچار است و بهتر است که از آچار مخصوص استفاده شود. بهتر است اتصالات پلی اتیلن در نوع هم خانواده صورت بگیرد تا چفت و بست به طور کامل صورت بگیرد.

یک مغزی به اتصال ماده پلی اتیلن وصل شده است و بهتر است که از مواد پلاستیکی ساخته شده باشد به این ترتیب میزان خوردگی اتصال کاهش می یابد و میزان آبدهی آن کمتر می شود.

ما به شما توصیه می کنیم، بهترین محصول برای استفاده خود را با مشاوره و راهنمایی مسئول فروش محصولات شرکت تکاب اتصال دماوند و از همکاران تکنوپایپ دریافت و اقدام به خرید کنید.

اتصالات لوله تک لایه

اتصالات لوله تک لایه در برابر خوردگی مقاومت زیادی دارد همینطور در برابر فشار نیز موقعیت خوبی ایجاد می کند. اتصالات بدون نشت ارزیابی می شود و نصب بدون ترانشه است.

همینطور نیاز به حفاظت کاتدی نبوده و شرایط رسوب ناپذیری دارد. وزن این محصول کم است و با محیط زیست سازگار است و از نظر تعمیر بسیار ارزان است.

از فواید مهم اتصالات پلی اتیلن مقاومت آن در برابر اشعه فرابنفش آفتاب بسیار خوب است. استحکام و انعطاف پذیری این محصول بالا است و قابلیت تحمل تنش زیادی دارد. مقاومت در برابر مواد شیمیایی نیز بسیار خوب است.

مقاومت اتصالات پلی اتیلن در برابر حلال های آلی زیاد است به طور کلی این محصول در برابر سرما و گرمای شدید محیطی مقاومت زیادی دارد و همینطور نصب و اجرای آن سریع است.

اتصالات این نوع از لوله ها شامل فلنج، سه راهي، زانو، تبديل و تراشه و … است. این اتصالات می­ توانند با روش های مختلفی از جمله تزریق یا استفاده از ورق پلی اتیلن ضخیم با برش و تراشکاری تولید شوند. برای ساخت اتصالات پلی اتیلن، هریک از این روش ها دارای مزایا و معایب هستند. به عنوان مثال در روش تزریق، به دلیل فراوانی و تنوع اندازه، نوع مواد و فشارهای مختلف، دسترسی به همه این اندازه ها امکان پذیر نیست اما در روش ماشین کاری، بر اساس نقشه اتصال، آن ها را می توان ماشین کاری کرد و به طور کامل با نقشه تطبیق داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها