بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

قوانینی بر این دنیا حاکم است که اکثر ما از آن بی خبریم، قوانینی بر این جهان وضع شده که خواه یا ناخواه بر زندگی ما تاثیر می گذارد.

یکی از این موارد ذهنیت و نگرش نسبت به وقایع روزگار است، یعنی ما به هر چیزی که فکر کنیم آنرا به سمت خود می کشانیم در واقع آنها را به سمت خود جذب می نماییم.

خود من هر روز جلوی آینه می ایستادم و نقش یک فرد موفق را بازی می کردم این باعث شد امروز به عنوان کسی که در حوزه خرما فعالیت می نماید شناخته شوم و از میلیاردر ها باشم.

اما چرا خرما، برای پاسخ به این سوال بهتر است به برخی از خواص آن اشنا شویم.

خرما برحی عسلی

با نظر به گوناگونی خرماهایی که در کشور تولید می شوند، هر کدام با توجه به مرغوبیت و ویژگی های منحصر به فرد خود از بهای متفاوتی برخوردار می باشد که قیمت خرما برحی عسلی هم از این قاعده مستثنی نبوده و نسبت به درجه ی کیفی که دارد، قیمت گذاری می شود.

تنوع خرماهایی که در ایران تولید می شوند بسیار بالا بوده که در این بخش به چند نوع از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • خرمای پیارم:این نوع خرما از جمله خرما های نیمه خشک بوده و بیشتر در استان هرمزگان کشت می شود و در دسته ی خرماهایی قرار دارد که قیمت بالایی دارند.
  • خرمای شاهانی:این خرما از نظر بافت در گروه خرما های تر قرار می گیرد و به همین دلیل گزینه ی مناسبی برای تهیه ی شیره خرما می باشد.

خرما ربی

خرما ربی بلوچستان را از این مرکز با کیفیت عالی و قیمت پایین تهیه نمایید درجه کیفی انواع خرما تولیدی بسیار بی نظیر است، بسته بندی خرما تاثیر زیادی در کیفیت آن دارد.

خرما ربی نوعی خرمای پرطرفدار و محبوب است که دارای شکل ظاهری زیبا و مناسبی می باشد، این خرما پوسته ای نازک دارد و پوسته آن به رنگ قهوه ای است، دارای گوشتی بسیار با کیفیت و نرم است که طعم بسیار خوشمزه‌ای دارد.

این تولیدی محصول را به روش های استاندارد و سالم تولید کرده و محصول تولیدی درجه کیفی فوق العاده ای دارد، به دلیل طعم خوشمزه و خواص و مزیت های بی شمار دارای تقاضا ی زیادی در بازارهای داخلی و خارجی می باشد که با قیمت های کم و باور نکردنی عرضه می شود.

خرما زاهدی خشک

خرما زاهدی خشک یکی از خوش طعم ترین و پرطرفدار ترین انواع مواد غذایی در کشور ما محسوب می شود که به دلیل کیفیت بالا و خواص منحصر به فردی که دارد، از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

به طور معمول قیمت محصولات خوراکی پر مصرف از قبیل انواع خرمای بسته بندی، به فاکتور های بسیاری بستگی دارد که از آن جمله می توان به کیفیت خرما، کارخانه و برند تولید کننده، نحوه بسته بندی خرما، فروش به صورت فله ای و یا بسته بندی و سایر عواملی از این دست اشاره نمود.

ضمن آن که پارامتر هایی مثل قیمت محصولات رقیب، میزان عرضه و تقاضا، توان مالی خریداران، شرایط کلی بازار و غیره نیز جزو عوامل ثانویه موثر بر قیمت محصولی مانند خرمای بسته بندی می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها