بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۲۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

در کارهای فصلی در تابستان سود بسیار خوبی در پوشال بدست آوردم ولی باید زودتر به این کار رو می آوردم الان هم بسیار سودآور بود و من توانستم یک حجم زیادی را سرمایه گذاری کنم.

پوشال کولر 7000

پوشالکولر7000 در شهرهای مختلفی تولید می شود که یکی از بهترین نوع آن پوشال کولر کاشان است. چوبی که در تولید پوشالها استفاده می ‌شود خواص فیزیکی بالایی داشته و انعطاف‌ پذیری فوق ‌العاده‌ ای نسبت‌ به چوبهای دیگر دارد به‌ همین دلیل بهترین نوع چوب برای تولید پوشال چوب صنوبر، تیره بید و سپیدار است که آب را به بهترین نحوه ممکن در منافذ خود نگه‌ داری می‌ کنند. از دیگر مزایای این‌ گونهچوپ درجه یکاین است که کار با آنها بسیار راحت است و دستگاه‌ ها زمانی‌ که از این نوع چوب استفاده می‌ کنند به دلیل نرم و سبک بودن آنها استهلاک پایینی داشته و نیز هزینه نگه‌ داری کمتری دارند. بهترین دستگاه های روز دنیا توانسته ایم در تولید انواع کولرهای آبی حرفی برای گفتن داشته باشیم و شما را دعوت می کنیم تا با خرید از مجموعه ما، بهترین نوع کولر آبی را با بالاترین کیفیت داشته باشید.

پوشال کولر انرژی

همانطور که گفتیم پوشالکولر انرژی چوبی که ازچوب نازککیفیت بسیار پایین تری به نسبت پوشالهای سلولزی دارند و ساختارشان از رشته های چوبی در هم تنیده می باشد که قدرت جذب بالایی دارند و چون ارزان تر از پوشالهای سلولزی هستند در کولرهای آبی بیشتر استفاده می شوند ولی در کل پدهای سلولزی به نسبت پوشالهای چوبی در طولانی بهتر است و ماندگاری بیشتری دارد. پوشال یا همان پدهای سلولزی از ساختار منسجم تری بر خوردارند و به همین علت توان جذب آب بیشتری را دارند و می توانند بهتر محفظه کولر را خنک نگه دارند و به همین علت از پدهای سلولزی در کارخانه ها و واحدهای صنعتی بیشتر استفاده می شود و از طرفی، چون پوشالهای معمولی استحکام ضعیفی دارند و بعد از مدتی حالت خود را از دست می دهند و باعث کاهش راندمان تبخیر آب و خنک شدن محفظه می شوند کارایی ضعیفی دارند این در حالی است که پدهای سلولزی استحکام بسیار بالایی دارند و در طولانی مدت هم کارایی خود را حفظ می کنند. یکی دیگر از برتریهای پدهای سلولزی به نسبت پوشالهای قدیمی، صرفه جویی آنها در مصرف آب کولر است و این بخاطر جذب آب خوب و استحکام آنهاست و به همین علت گزینه بسیار مناسبی برای کاهش مصرف آب و جلوگیری از هدر رفت آن در این شرایط بحرانی آب است.

پوشال کولر الماس

این پوشالها دارای قیمت بیشتری هستند و بیشتر در صنعتها مورد استفاده قرار می گیرند و شکا انها یکدست می باشد. ستفاده از این پد باعث می شود راندمان کولر 1 تا 50 درصد افزایش پیدا کند چرا که ساختار یکنواخت آن سطح تماس آب و هوا را افزایش می دهد و خنک سازی و انتقال هوای خنک را بهتر انجام می دهد. نصب این پوشال کولر الماس به راحتی ممکن است اما اگر در این کار دچار مشکل شدید می توانید از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید.

پوشالها به صورت رشته های بلند و کوتاهی هستند که به صورت فشرده با ماشینهای پوشال سازی ساخته می شوند و جنس آنها از چوب می باشد. این پوشالهای چوبی دارای ساختار نفوذ ناپذیری هستند و به دلیل ساختمان فیبری که دارند آب بالایی را جذب می کنند و این امر مجوب افزایش راندمان کولر و عملکرد بهتر ان می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها