بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

این روزها مسئله آب و غذا یکی از اساسی ترین نیاز انسانها شده است و اگر بتوانید محصولی را پیدا کنید که حاشیه سود خوبی داشته باشد به درآمد می رسید و من با تمرکز به زیتون پرورده رودبار و پخش در بازار به سود خوبی در کمتر از یک ماه دست پیدا کنم.

زیتون پرورده رودبار

زیتون پرورده رودبار ظاهر بسیار زیبایی دارد و در هنگام مهمانی جلوه زیبایی به سفره غذا می دهد. همه افراد ترجیح می دهند مواد غذایی با کیفیت را برای خود تهیه نمایند تا هم از طعم دلپذیرآن لذت ببرند و هم سلامت آن تضمین شده باشد.

از آنجایی که در تهیه مواد غذایی تازگی مواد اولیه و استفاده از مواد درجه یک در آن بسیار حائز اهمیت است. می توان اینگونه نتیجه گرفت که طعم نهایی آن و میزان سلامت آن نیز به این موضوع ارتباط پیدا می کند، حال این سوال پیش می آید که چگونه می توان از تازگی و کیفیت یک محصول مثل زیتون پرورده اطلاع حاصل نمود.

زیتون پرورده شرکتی

روند رو به رشد تقاضای بازار خرید برای تهیه و توزیع زیتون پرورده شرکتی صنایع بزرگ را به این فکر وا داشت که این محصول را به صورت شرکتی در آورند تا همه روزه تناژ بالایی از آن تولید شده و در بازار داخلی و خارجی به فروش برسانند.

یکی از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید روش نگهداری از زیتون پرورده است این ماده غذایی اگر دور از یخچال و جای گرم بماند قطعا کپک می زند و دیگر قابل استفاده نیست.

زیتون پرورده نه تنها یک چاشنی و دسر بی نظیر است بلکه همانند روغن زیتون که بیشتر آن را همراه با سالادها مصرف می کنیم، خواص بسیار عالی دارد.

زیتون پرورده گردو

تولید محصول زیتون پرورده گردو در کارخانه ها و یا منازل به صورت سنتی آماده می شوند می دانیم که گردو وجود دارد و این دو ماده در کنار هم می توانند مکمل باشند و بدن را در برابر بسیاری از بیماریها ایمن کنند.

در حالت کلی اگر بخواهیم در مورد خواص این ماده خوراکی بحث کنیم در ابتدا به مواد معدنی و ویتامینهایی اشاره می کنیم که در ترکیبات آنها وجود دارد و می توان به وجود کلسیم اشاره نمود که سبب تقویت استخوانها می شود و از همین رو بسیاری از والدین تاکید دارند که فرزندان آنها در سنین کودکی، نوجوانی و جوانی از زیتون پرورده و گردو بخورند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها