بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۲۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

امروزه افراد زیادی به عمل و جراحی های زیبایی روی آورده اند که تبعات زیادی در پی دارد و گاهی موجب مرگ نیز می شود، اما راه های بهتری برای زیبا شدن وجود دارد که یکی از آن ها مصرف میوه های مختلف از جمله بلوبری است که میوه ای پولساز می باشد و شما با فروش آن به سود بالایی می رسید.

همچنین این میوه می تواند برای افرادی که قصد انجام عمل های زیبایی را دارند حیات بخش باشد و آن ها را از این تصمیم منصرف کند، در ادامه به معرفی انواع این میوه می پردازیم.

بلوبری تازه

بلوبری همان زغال اخته است که مزه شیرین دارد و از لحاظ ظاهر شبیه به توت می باشد و آبی رنگ است بلوبری تازه که منشاء آن در آمریکای شمالی می باشد برای فصل تابستان مناسب است. بلوبری چه طبعی دارد؟ این سوال بیشتر افرادی است که می خواهند این میوه را مصرف کنند در طب سنتی طبع بلوبری را سرد و خشک اعلام کردند.

لذا برای افرادی که مزاج سرد دارند میوه مناسبی نیست ولی افرادی که گرم مزاج هستند خوردن این میوه بسیار عالی است اما بعضی طبع آن را سرد و تر اعلام کردند و طبعا ژله بلوبری نیز همین طبع را دارد. ما چند نوع مزاج داریم از جمله مزاج گرم، سرد، بلغم، صفرا و غیره می باشد که شناخت آنها کمک می کند به ما در انتخاب نوع محصول مصرفی که آن را مناسب با طبع خود خریداری و مصرف کنیم.

بلوبری خام

یکی از میوه های بومی آمریکای شمالی بلوبری خام است این میوه به عنوان طعم دهنده در بسیاری از مواد خوراکی مثل کیکها، مرباها، ژله بلوبری، پودینگها و غیره استفاده می شود بلوبری در بسیاری از شهرهای ایران از جمله در تهران و مشهد پخش و عرضه می شود این میوه برای پوست، مو، قلب و سلامت بدن بسیار مفید است.

تاریخچه کشت میوه بلوبری به قرن بیستم میلادی بر می گردد این میوه تا قبل از آن در جنگلها و مراتع آمریکای شمالی به وجود می آمد اما امروزه در بسیاری از نقاط جهان از جمله ایران میوه بلوبری کشت می شود این میوه در بازارهای تره بار تهران و بسیاری از شهرستانها به فروش می رسد.

بلوبری خشک

امروزه در بسیاری از مراکز از محصولی به نام بلوبری استفاده می شود این محصول بسیار خواصیت فراوان دارد که ما می خواهیم به بلوبری خشک بپردازیم که در تهران مشهد شیراز به آن می پردازند، همانطور که می دانیم هر میوه ای دارای خواصیتهایی می باشد که یک نوع میوه ای مانند بلوبری دارای 20 خواصیت می باشد که بسیار میوه ای لاکچری به شمار می اید و استفاده از ان باعث اتفاقهای خوب در بدن می شود.

حال فهمیدیم هر میوه ای دارای یک خواصیت است مثلا میوه ای مثله بلوبری دارای خاصیتهای بسیار زیاد و گوناگونی می باشد که اگر خشک شود خاصیتش بیشتر می شود زیرا هر میوه ای خشکش بیشتر مواد مغذی دارد تا ترش در نتیجه بلوبری خشک از ترش بیشتر مزایا دارد که به ان خواهیم پرداخت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها