بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

اگر دقت کرده باشید اکثر افراد به دنبال کسب درآمد زیاد هستند و نمی دانند چگونه می توانند در راه ثروتمند شدن قرار بگیرند اما من با نگاهی به نیاز مردم در زمینه محصولات خوراکی به خصوص انواع روغن ها که مصارف زیادی دارند فعالیت خود را آغاز کردم که در بین روغن ها سه نمونه مانند روغن سویا، روغن حیوانی، روغن کانولا بیشترین بازخورد را داشت که به ثروتمند شدن من کمک زیادی کرد که در ادامه با این سه روغن بیشتر آشنا خواهیم شد.

روغن حیوانی

این محصول زرد رنگ و کرمانشاهی که این روزها به علت درمان شقاق کبد چرب و لک صورت به معروفیت رسیده محصول نیست جز روغن حیوانی همانطور که از نامش پیداست روغنی است با منشاء حیوانی و یک محصول خوراکی می باشد.جالب است بدانید که اغلب مردم ایران این محصول را با نام روغن کرمانشاهی می شناسند اما غافل از اینکه زادگاه این روغن ایلام است. علت معروف بودن این محصول به این نام، وجود مراتع سر سبز و تغذیه دام ها از مراتع طبیعی می باشد. دو دسته روغن های حیوانی در سطح بازار موجود می باشد، روغن های حیوانی که با استفاده از شیر دام هایی تولید می شود که در مراتع به چرا پرداخته اند و روغن هایی که با استفاده از شیر های دام هایی تولید می شوند که در دامداری ها تغذیه می کنند. دسته اول روغن ها، محصولاتی اصل و کاملا ارگانیک می باشد و دسته دوم با استفاده از ابزار آلات صنعتی تولید می شوند. لازم به ذکر که هر دو محصول خواص و ویژگی یکسانی دارند اما تفاوت آن ها در میزان رنگ روغن ها می باشد. دسته اول دارای رنگ زرد پر رنگی هستند که به علت تغذیه طبیعی دام است و دسته دوم دارای رنگ زرد روشنی می باشد. این روش یکی از راه های تشخیصی روغن حیوانی اصل است.

روغن سویا

12روغن های مایع در عصاره های مختلفی وجود دارند و هر کدام از آن ها کاربرد مخصوص به خود را دارند. روغن سویا از روغن های مایع بسیار پر استفاده در زمینه طبخ غذا و پخت و پز می باشند و با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند.

خرید روغن آفتابگردان مناسب برای رژیم غذایی سالم، در تمام فروشگاه های بزرگ سراسر کشور امکان پذیر می باشد و چون دارای خواص دارویی بسیار خوبی در زمینه های مختلف می باشد بسیار پر کاربرد می باشد.

اکثر ما ایرانی ها به دلیل روش پخت و پز یکسانی که در آشپزی داریم با روغن آفتابگردان آشنایی کامل داریم و این روغن، در مدل های مختلف مثل روغن های آفتابگردان مخصوص سرخ کردن و غیره موجود می باشد و از آن می توانید برای آشپزی روزانه خود بهره ببرید.

روغن کانولا

امروزه در داخل بازار انواع زیادی روغن وجود دارد که یکی از آنها روغن کانولا می باشد و که یک روغن ارگانیک است و در صورتی که اصل و خالص باشد برای قلب بسیار مفید است.

روغن کانولا و روغن زیتون نسبت ‌به سایر روغنها در ایران مصرف بالاتری دارند و چند سالی است که استفاده از آنها خیلی باب شده است یکی از مزایایی که اینها و به ویژه روغن کانولا نسبت به انواع دیگر روغن ها دارد این است که از طعمی خنثی برخوردار است و به ‌همین خاطر بر روی طعم غذا تاثیر نمی ‌گذارد و آنرا تغییر نمی ‌دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها