بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۲۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

برای رسیدن به ثروت راه های زیادی باید طی نمایید ولی من به شما مسیری امن و مطمئن میگویم.

مسیری که من نیز توانسته ام به موفقیت برسم و آن یادگیری برنامه نویسی بوده است اما باید برای انتخاب محصول نیز دقت نمایید.

خرما بهترین میوه ای است که می توان از این طریق به ثروت برسید پس بیایید این مقاله را بخوانید.

خرما مضافتی ممتاز

خرما مضافتی ممتاز دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، که بسیار برای بدن مفید است. نرخ خرمای مضافتی در مقایسه با خرمای دیگر کمی گران تر می باشد.

اما به دلیل وجود مزیت های آن در بین مردم استقبال زیادی می شود و یک محصول پر طرفدار در فصل زمستان می باشد. زیرا خرمای مضافتی به دلیل طبع گرم برای فصل سرد مناسب است و از سرماخوردگی ها پیش گیری می کند این خرما را می توان همراه چای به جای استفاده از قند و شکر مصرف کرد.

خرما مضافتی یک محصول بسیار لذیذ در بین مردم می باشد و باعث شده تقاضای خرید آن در تمام فصول مشاهده شود. در حقیقت شاید سوالی را ذهنتان را درگیر کرده باشد، خرما مضافتی کیلو چنده؟

در اینجا باید گفت، این محصول به دلیل شیره ی آن وزن بیشتری نسبت به خرمای دیگر به خود می گیرد و بر اساس وزن و کیفیت، قیمت نهایی لحاظ می شود.

نهال خرما پیارم

هرنوع درختی برای کاشت و بعد از آن نیاز به رسیدگی دارد تقویت نهال خرما پیارم باعث می شود تا آن به خوبی رشد کرده و برای باردهی آمادگی کاملی داشته باشد خیلی از افراد تصور می کنند اگر به درختی آب دهند و پای آن کود بریزند دیگر نیاز به چیزی ندارد.

اما تقویت و رسیدگی به درخت فقط این موارد نبوده و باید موارد دیگری از نظیر اصلاح خاک و نوعکود شیمیاییمناسب آب دهی به موقع و حتی سم پاشی از کارهایی است که قبل از کاشت نهال و بعد از آن باید در نظر گرفته شود.

باتوجه به مطالبی که گفته شد انواع درختان نیاز به رسیدگی دارند هرس نهال خرما در فصل رسیدگی می تواند تاثیر مثبتی در رشد آن داشته باشد و نمودار رشدی این درخت را بهتر کند.

همچنین بعد از هرس کردن نیاز دارد تا باسمپاش فرغونیاز وجود آفت در آن جلوگیری کند و درواقع درخت یا نهال کرم زده نشود این موارد باعث می شود تا مقدار رشد نیز افزایش یابد.

خمیر خرما چیست

خمیر خرما چیست فرایند تولید خمیر خرما به این صورت است که پس از کنترل کیفیت و رطوبت آن را چرخ می کنند و به صورت خمیر در می آورند و آن را در دمای معینی نگهداری می کنند.

شهر بم به دلیل داشتنخمیر خرما ستاره جنوبو یکی از قطب های مهم در عرصه تولید خرما در کشور، محصولات مهمی را در کیفیت بالا مانند خمیر خرما تولید می کند.

لزوم استفاده از خمیر خرما بم از این جهت است که این شهر در زمینه تولید خرما های باکیفیت و صادراتی قدم های بزرگی را برداشته است و خرمای آن در بسیاری از کشور ها شناخته شده بوده و از کیفیت آن اطمینان بیشتری را دارند، از این سو خمیر خرما بم یکی از گزینه های بسیار مهم به شمار می آید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها